abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218472402
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Wie denkt dat :?
dat vraag ik me ook af.

Verder schijnt akpom meer te verdienen inmiddels.
pi_218472408
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Wie denkt dat :?
Jij denkt dat ik een lijstje bij ga houden van wie wat zegt? Als je hier een poll maakt dat Brobbey nog steeds de nummer 1 spits moet zijn omdat hij er wel even 20+ in kan leggen zijn er echt wel mensen die voor stemmen.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218472438
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:29 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Jij denkt dat ik een lijstje bij ga houden van wie wat zegt? Als je hier een poll maakt dat Brobbey nog steeds de nummer 1 spits moet zijn omdat hij er wel even 20+ in kan leggen zijn er echt wel mensen die voor stemmen.
elke dag feest in jouw hoofd zeker. Treurig.
pi_218472441
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:29 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Nee, 'elk seizoen 25 in gaat trappen de komende jaren' zei je. Dat denkt helemaal niemand.

Overigens denkt ook niemand dat hij er 'wel even' 20+ in kan leggen. Wel dat er potentie is om rond de 20 doelpunten in een seizoen te kunnen maken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_218472481
Denk persoonlijk dat als je aanvallend en attractief voetbal het doel is dat je niet Klaassen en Berghuis moet opstellen of in ieder geval niet beide. Of eigenlijk dat doel niet stellen met deze selectie maar als het dan zonodig moet lukt dat niet met klaassen, Berghuis en Taylor. Dat snapt iedereen.

Ik denk dat Jaros, Gaaei, Sutalo, Itakura, Baas, Mokio, Gloukh, Taylor, Moro, Weghorst, Godts of een variant daar op met Brobbey, Berghuis dan wel Traore. Dat het best een prima elftal is. Idealiter heb je nog een fatsoenlijke back en een zes.

Bovenal ga eens niet zo godvergeten hoog op het veld staan.
pi_218472728
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:31 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Ja beter dan een lege bovenkamer zoals als jij :W
pi_218472739
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee, 'elk seizoen 25 in gaat trappen de komende jaren' zei je. Dat denkt helemaal niemand.

Overigens denkt ook niemand dat hij er 'wel even' 20+ in kan leggen. Wel dat er potentie is om rond de 20 doelpunten in een seizoen te kunnen maken.
Dat hebben we afgelopen seizoen gezien :')
pi_218472775
quote:
Moro is één van de zomeraanwinsten van Ajax, maar het aantrekken van Moro heeft volgens Van der Vaart een negatieve impact op de ontwikkeling van Godts. 'Ik vind Moro een goede speler, maar ik denk dat ze Godts hier eigenlijk mee kapot maken. Ik vond Godts vorig jaar één van de betere spelers en deze concurrentie zal hem niet beter maken. Waarom zou je als je Godts hebt dan nog Moro halen?'

Affelay sluit zich aan bij de woorden van de oud-Ajacied en vindt dat Ajax meer vertrouwen had moeten geven aan de jonge Belg. 'Ajax is een club waar de jeugdopleiding belangrijk is. Met de aankoop van Moro wordt Godts, die vorig jaar één van de lichtpuntjes was, onnodig onder druk gezet wordt.'
Bron AS. Laten we wederom blij zijn dat Rafael het totaal niet voor het zeggen heeft bij Ajax. Godts heeft juist een concurrent nodig want stond vorig jaar na de winterstop al stil qua ontwikkeling.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218472840
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 23:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Bron AS. Laten we wederom blij zijn dat Rafael het totaal niet voor het zeggen heeft bij Ajax. Godts heeft juist een concurrent nodig want stond vorig jaar na de winterstop al stil qua ontwikkeling.
Hij heeft niet ongelijk. Leuke speler voor een Twente of Utrecht. Maar hij speelde niet voor niks op zijn 23e bij een Spaanse degradatiekandidaat zonder ook maar enkele interesse van zelfs maar een Spaanse middenmoter oid.
  zondag 10 augustus 2025 @ 23:57:40 #110
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_218472884
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 23:44 schreef CR7 het volgende:

[..]
Hij heeft niet ongelijk. Leuke speler voor een Twente of Utrecht. Maar hij speelde niet voor niks op zijn 23e bij een Spaanse degradatiekandidaat zonder ook maar enkele interesse van zelfs maar een Spaanse middenmoter oid.
Moro zou inderdaad een leuke reserve speler voor Ajax zijn. Hij zal vast wel leuke en goede dingen laten zien, maar ik weet ook niet of hij een echte vaste waarde gaat worden.

Ik hoop wel dat hij het wat beter gaat doen dan Bojan Krkic of Isaac Cuenca.
pi_218473282
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:31 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 23:24 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ja beter dan een lege bovenkamer zoals als jij :W
pi_218473384
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 22:36 schreef Wotte het volgende:
Denk persoonlijk dat als je aanvallend en attractief voetbal het doel is dat je niet Klaassen en Berghuis moet opstellen of in ieder geval niet beide. Of eigenlijk dat doel niet stellen met deze selectie maar als het dan zonodig moet lukt dat niet met klaassen, Berghuis en Taylor. Dat snapt iedereen.

Ik denk dat Jaros, Gaaei, Sutalo, Itakura, Baas, Mokio, Gloukh, Taylor, Moro, Weghorst, Godts of een variant daar op met Brobbey, Berghuis dan wel Traore. Dat het best een prima elftal is. Idealiter heb je nog een fatsoenlijke back en een zes.

Bovenal ga eens niet zo godvergeten hoog op het veld staan.
Het is inderdaad lachwekkend dat Berghuis en Klaassen op het middenveld opgesteld worden. 2 dertigers aan het eind van hun carriere. Klaassen een speler die het nooit van zijn technische kunde moest hebben. Berghuis een speler die altijd in de voorhoede heeft gelopen maar daar ook niet meer in de kleine ruimte uit de verf komt en daarom op het middenveld wil spelen.

Taylor is het slachtoffer van heel deze situatie. Die moet met deze clowns op het middenveld spelen en loopt zich helemaal suf om het vuile werk voor berghuis op te knappen. Gisteren daardoor totaal onzichtbaar.

Dat ajax zo hoog op het veld staat is de opdracht van bovenaf. Ajax wil weer aanvallend voetbal spelen op de helft van de tegenstander. Totaal ander voetbal dan Farriolli vorig seizoen deed.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 11 augustus 2025 @ 07:43:07 #113
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218473601
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 23:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit ja en Moro kan ook op rechts.
pi_218473676
Die restverdediging :D _O-
Groot fan van User Wotte
pi_218473810
Genoten, Telstar gallery play in de ArenA
Jack does it in real time...
  maandag 11 augustus 2025 @ 08:39:02 #116
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218473820
Mika zou je eventueel op rechts kunnen proberen of Moro op rechts. Want Traore, daar word je doodmoe van.
pi_218473850
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mika zou je eventueel op rechts kunnen proberen of Moro op rechts. Want Traore, daar word je doodmoe van.
Ja, ik zou volgende week met Godts links en Moro rechts beginnen. Gloukh basis sowieso.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218473871
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:45 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ja, ik zou volgende week met Godts links en Moro rechts beginnen. Gloukh basis sowieso.
Gloukh basis betekent Berghuis op rechts, en dan ook Gaaei hopelijk als back
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 11 augustus 2025 @ 08:52:43 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218473884
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Domme Sjon zou hem typeren als wisselvallende speler.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218473886
Als Weghorst net iets beter had getimed en als Berghuis beter had kunnen koppen had Moro twee assists gehad. Hoeveel assists had Godts überhaupt vorig jaar?

Het is prima dat je Moro en Godts hebt, het is wel jammer dat je op rechts met Traore en Berghuis zit.
  maandag 11 augustus 2025 @ 08:56:01 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218473900
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:53 schreef PicoMMP het volgende:
Als Weghorst net iets beter had getimed en als Berghuis beter had kunnen koppen had Moro twee assists gehad. Hoeveel assists had Godts überhaupt vorig jaar?

Het is prima dat je Moro en Godts hebt, het is wel jammer dat je op rechts met Traore en Berghuis zit.
Voordeel van Moro is wel dat hij tweebenig is en ook buitenom kan om die voorzet te geven, niet alles lukte, maar vind het wel een leuke speler.
pi_218473923
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 08:45 schreef Black-Death het volgende:

[..]
lijkt me een goeie idd ^O^

Verder als je niet een concurrent wilt halen omdat je het een bepaalde speler niet moeilijk wilt maken (godts) dan is het maar goed dat je geen functie hebt.

quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 23:44 schreef CR7 het volgende:

[..]
de lamals van de wereld gaan nou eenmaal niet naar de nederlandse competitie. Kan het zomaar goed gaan doen. Speelt niet voor niks bij jong spanje.
  maandag 11 augustus 2025 @ 09:05:01 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218473939
Hoe armoedig het ook was, er werden kansen genoeg gecreëerd, ik zou eerder focussen op wat defensieve zekerheid dan om wie er rechts of linksbuiten staat.
pi_218473961
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:05 schreef Tarado het volgende:
Hoe armoedig het ook was, er werden kansen genoeg gecreëerd, ik zou eerder focussen op wat defensieve zekerheid dan om wie er rechts of linksbuiten staat.
Klopt. Vooral defensief was het armoe troef. Aanvallend zie ik het positiever in dan vorig jaar. Zeker als Weghorst blijft scoren.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 11 augustus 2025 @ 09:09:57 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218473964
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:05 schreef Tarado het volgende:
Dat mag ook wel tegen een team waarvan het gros vorig seizoen nog op amateurniveau speelde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')