Nou ja, simpel… (lol)quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:39 schreef Durmada het volgende:
Je wint een in derby simpel je eerste seizoenswedstrijd. Maar iedereen hier loopt al weer te zeuren en te janken.
Ajax - Telstar is technisch gesproken misschien een soort derby maar ik denk niet dat veel mensen het zo beleven.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:39 schreef Durmada het volgende:
Je wint in een derby simpel je eerste seizoenswedstrijd. Maar iedereen hier loopt al weer te zeuren en te janken.
Inderdaad. Ajax - Telstar is gewoon een wedstrijd op zich.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:39 schreef Durmada het volgende:
Je wint in een derby simpel je eerste seizoenswedstrijd. Maar iedereen hier loopt al weer te zeuren en te janken.
als mijn tante een piemel had was het mijn oom.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is dat de aanval van Telstar er niets van kan anders was je zwaar onderuit gegaan in een thuiswedstrijd..
De 34 punten zullen we wel halen ja.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als mijn tante een piemel had was het mijn oom.
Ja het moet beter en dat kan ook wel.
Lol. Je had na 10 minuten al 2-0 achter kunnen staan. Maar goed, doe het maar weer af als een formaliteit. De neutrale en objectieve toeschouwer heeft gewoon een heel matig Ajax gezien met een paar spelers die hun niveau wel haalden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:39 schreef Durmada het volgende:
Bij een derby komt altijd extra spanning kijken. Toch win je eenvoudig met 2-0. Ik ken supporters die blij zouden zijn met een overwinning in een derby in de eerste wedstrijd van het seizoen. Ik zou er ook één van zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lol. Je had na 10 minuten al 2-0 achter kunnen staan. Maar goed, doe het maar weer af als een formaliteit. De neutrale en objectieve toeschouwer heeft gewoon een heel matig Ajax gezien met een paar spelers die hun niveau wel haalden.
Qftquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lol. Je had na 10 minuten al 2-0 achter kunnen staan. Maar goed, doe het maar weer af als een formaliteit. De neutrale en objectieve toeschouwer heeft gewoon een heel matig Ajax gezien met een paar spelers die hun niveau wel haalden.
als dat zo blijft. Wellicht komt er toch nog een 6 bij die wat meer naar achter speelt. Dan kan je prima met sutalo en itakura spelen. Baas dan op links net zoals hato dat invulde afgelopen jaar.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Sutalo gaat banken of nog wordt verkocht. Die zal in dit systeem met veel ruimte in de rug minder zijn dan Baas en Itakura
Ik vraag me echt af of er nog wat bij komtquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als dat zo blijft. Wellicht komt er toch nog een 6 bij die wat meer naar achter speelt. Dan kan je prima met sutalo en itakura spelen. Baas dan op links net zoals hato dat invulde afgelopen jaar.
we gaan het zien verder, maar ook deze staf erkend dat het achterin beter moet in ieder geval.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of er nog wat bij komt
Ik heb er momenteel ook een hard hoofd in als het gaat om de belangrijke wedstrijden, met zoveel mazzel als vorig jaar wegkomen tegen PSV en Feyenoord zie ik nu echt niet meer gebeuren.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:22 schreef Black-Death het volgende:
Het wordt een moeizaam seizoen. Hopelijk snel ontslag van domme Sjon en dan een goeie coach erin
Hou toch op man. De enige derby is Ajax - AZ en andersom. Niet een clubje dat toevallig 2 kilometer dichterbij ligt en totaal geen geschiedenis heeft in de eredivisie. En als je hier extra spanning voor hebt kan je je wel afmelden voor de CL.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Bij een derby komt altijd extra spanning kijken. Toch win je eenvoudig met 2-0. Ik ken supporters die blij zouden zijn met een overwinning in een derby in de eerste wedstrijd van het seizoen. Ik zou er ook één van zijn.
Simpel?quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:39 schreef Durmada het volgende:
Hij kan zich helemaal niet goed uitspreken, zijn communicatie is toch denk ik een groot probleem.quote:
Ik kijk uit naar Sutalo in dit systeem. Die gaat weer zwemmen zoals in zijn eerste seizoen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Sutalo speelt de komende weken sowieso nog niet als ik de teksten van Heitinga analyseer, dus voorlopig hoeft ie de lastige keuze "wie van de 3" niet te maken
Ach, volgende week tegen GAE gaan we er al af joh.. wordt gewoon een nederlaag.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel ook een hard hoofd in als het gaat om de belangrijke wedstrijden, met zoveel mazzel als vorig jaar wegkomen tegen PSV en Feyenoord zie ik nu echt niet meer gebeuren.
Denk dat iedereen het daar wel over eens is ja. GAE is gewoon de favoriet volgende week.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach, volgende week tegen GAE gaan we er al af joh.. wordt gewoon een nederlaag.
Wat mij betreft een reeks beroerde resultaten nu. Zijn we het snelste af van domme Sjon.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:28 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het daar wel over eens is ja. GAE is gewoon de favoriet volgende week.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat mij betreft een reeks beroerde resultaten nu. Zijn we het snelste af van domme Sjon.
Zie jij het wel in hem zitten dan?quote:
het zou wel heel gek zijn als ze dat niet erkennen, het punt is of ze er wat aan kunnen doen, want dat hebben ze de afgelopen maand dus niet gedaan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we gaan het zien verder, maar ook deze staf erkend dat het achterin beter moet in ieder geval.
het vertrouwen is niet heel hoog hier.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zie jij het wel in hem zitten dan?
Dit gaat niks worden. Laten we de pleister er dan maar snel vanaf trekken.
Dat snap ik ook nooit, ben ook niet blij met Heitinga, maar hoop toch wel dat hij het beter op de rit krijgt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het vertrouwen is niet heel hoog hier.
Dewas meer bedoeld voor het willen dat je club verliest en 100x per dag domme sjon herhalen.
Ik wíl niet dat mijn club verliest, ik wil dat mijn club een fatsoenlijke trainer aanstelt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het vertrouwen is niet heel hoog hier.
Dewas meer bedoeld voor het willen dat je club verliest en 100x per dag domme sjon herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |