Dat kan niet eens. midden augustus tot midden september zijn er geen tours voor Europeanen in Korea, en momenteel helemaal niks dit jaarquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:46 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Haha India wat een amateur. Ik ga komende week naar Noord-Korea.
Maak je wel een fotoreeks?quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat kan niet eens. midden augustus tot midden september zijn er geen tours voor Europeanen in Korea, en momenteel helemaal niks dit jaar
Een vakantie zonder fotocollage is een niet-gebeurde vakantie.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maak je wel een fotoreeks?
En je komt niet terug met een crush Op Indiase acteurs hoor
Sommige buurten in Parijs zien er serieus niet heel verschillend uit, minus de rondlopende dieren en stront overalquote:
Zijn zat wijken in Parijs was stront ligt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sommige buurten in Parijs zien er serieus niet heel verschillend uit, minus de rondlopende dieren en stront overal
De bevolking daar schijt ook op India. Op straat, in tuinen, in de rivier.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik schijt op India
Maar daar geniet de lokale bevolking van
Actrices neem ik aan. Maar ik vind indaase vrouwen ook best knap vaak.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een vakantie zonder fotocollage is een niet-gebeurde vakantie.
En ik heb al crushes op Indiase acteurs
Richa Moorjani
[ afbeelding ]
Ik heb vanaf nu ook een brimful of richa on the fortyfive, bohhhquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een vakantie zonder fotocollage is een niet-gebeurde vakantie.
En ik heb al crushes op Indiase acteurs
Richa Moorjani
[ afbeelding ]
Dan ben je in een buitenwijk van Delhi. Van wat ik zie in het centrum waar het presidentieel paleis staat en het parlement is het daar best schoon en degelijk...quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
TS gaat 2 weken op vakantie, hard nodig na al dat zwoegen
Maarja, helaas ga ik eerst 2 dagen verblijven in Delhi als overstap naar het mooie Kerala. Ik ga dus letterlijk van de hel naar de hemel. Ik kan me Delhi nog van een aantal jaar geleden herinneren. Werkelijk de meest armoedige plek waar ik ooit geweest ben. Alles is fokking goor, overal koeienstront en koeien+geiten die rondlopen, het stinkt, de wegen zijn slechts ter suggestie aanwezig op bepaalde plekken...
Gelukkig na 2 dagen naar het prachtige KeralaDat betekent wel dat jullie me vanaf a.s. zaterdag eventjes zullen moeten missen
Delhi:
[ afbeelding ]
Kerala:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |