SPOILER: oude 'regeltjes' (met voordeel voor een team)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regels:
Eenzelfde user mag niet meer dan 1 post achter elkaar maken.
De huidige stand is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#team1 - #team2 73 - 41
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LETSGOOO!!!
Het laatste getal in vorige topic is:
354![]()
Smile, it's free therapy.
323quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
323
Jus ik geef je een kus322SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
greys ik geef je een knufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
322
greys ik geef je een knuf321SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare mensen moeten er ook zijnThinking is difficult, that’s why most people judge
Jij snapt hetquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
321
Rare mensen moeten er ook zijn
Ga jij eens met je goede account posten 249quote:
Ditquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga jij eens met je goede account posten 249
quote:
quote:
255quote:
quote:
254quote: