SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is toch andersquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:25 schreef KoningWouter het volgende:
Had plaatje voor in de OP
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:25 schreef KoningWouter het volgende:
Had plaatje voor in de OP
[ afbeelding ]![]()
Waarom vind ik dit zo grappigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat mag jijquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Waarom vind ik dit zo grappig![]()
Ja
Denk niet dat ik ga sporten vandaag
Misschien zo even wandelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga zo ff uurtje plat
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Gister zwembadje opgezet voor Jyske, kan het water vast op temperatuur komen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: