SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Greysquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Who wants their teeth done by the Marquis de Sade?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het schijnt dat mensen die raar worden gevonden vaak enorm intelligent zijnquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind dit een hele fijne gedachtequote:Op zondag 10 augustus 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen die raar worden gevonden vaak enorm intelligent zijn![]()
![]()
Ja tochquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele fijne gedachte![]()
Oh noemt @MizzezAmy me daarom raar?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen die raar worden gevonden vaak enorm intelligent zijn![]()
![]()
Awwquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voor jou alleen maar liefde greys ❤️![]()
![]()
Jij bent niet raarquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh noemt @:MizzezAmy me daarom raar?je bent jussie
![]()
En jij koekiequote:Op zondag 10 augustus 2025 10:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij bent niet raarje bent jussie
![]()
![]()
Somewhere in heaven above me, I know that my mama's proud of meHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb trouwens goede website gevonden voor tornquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
'Cause I'm a dentist- and a success
https://oran.pw/baldrstargets/
Als je die aanvalt en op leave drukt level je het snelst.![]()
heb geen energiequote:Op zondag 10 augustus 2025 10:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb trouwens goede website gevonden voor torn
https://oran.pw/baldrstargets/
Als je die aanvalt en op leave drukt level je het snelst.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lief Koekie is het ook hequote:Op zondag 10 augustus 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kreeg ook geen kussie of geen hello@:monsterkoekie is in de ban van Jussie
![]()
![]()
Snap ikquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik niet getrouwd was
gewoon vandaag even doorknallen en FreshFruit inhalen
*Lust geen koffie*![]()
Ja, voor jou welquote:
Dan zou Koekie ook voor jou gaanquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap ik
Als ik niet getrouwd was![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wacht wel even, FOK gaf net weer DB problemen...
*Lust geen koffie*![]()
hoppa skimmer geïnstalleerd op de campus
vraag me af wanneer ik ze moet verwijderen
eentje zit er nu al 2 dagen op en heeft van 37 mensen kaart gegevensHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als de wasmachine water pakt dan valt er niets te reguleren met de kraan \quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:24 schreef JustinK het volgende:
Geen warm water als de wasmachine aanstaat?
heftige fluctuatiesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier geen last vanquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als de wasmachine water pakt dan valt er niets te reguleren met de kraan \
heftige fluctuaties![]()
![]()
Hay allerliefste Dot mijn fok mama ❤❤quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
denk dat ik er nog eentje bij het postkantoor wil installeren later vandaag
en dan kijken of ik een mooie roulatie kan makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nice!quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoppa skimmer geïnstalleerd op de campus
vraag me af wanneer ik ze moet verwijderen
eentje zit er nu al 2 dagen op en heeft van 37 mensen kaart gegevens
Ik ben ook begonnen aan skimming. Heb er nu 8 op allerlei verschillende plekken.
Heb vanmorgen een guide gelezen.
Je kunt het op 3 manieren doen
- Snel oppakken maar dat is niet nerve efficient
- Na een paar dagen, iets efficientere
- Twee weken, het efficientst
Maar ik denk dat ik het 1 dagje laat zitten want je krijgt de meeste XP van het installeren.![]()
Heerlijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mooie crack flats hier he
krijg je dat![]()
twee weken?!?!?!!!quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben ook begonnen aan skimming. Heb er nu 8 op allerlei verschillende plekken.
Maar ik denk dat ik het 1 dagje laat zitten want je krijgt de meeste XP van het installeren.
okeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kunt er meerder installeren op 1 plekquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nice!
Maar ik denk dat ik het 1 dagje laat zitten want je krijgt de meeste XP van het installeren.
heb er ook 2 op het busstationHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar dat ga ik dus niet doen.quote:
Maar ze geven de tip om er dus 20 te installeren en dan door te gaan met de volgende crime.![]()
Klopt ja, ik wissel het een beetje af. Overal gelijk aantal.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kunt er meerder installeren op 1 plek
heb er ook 2 op het busstation![]()
20.... ik heb de nerve niet daarvoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik dus niet doen.
Maar ze geven de tip om er dus 20 te installeren en dan door te gaan met de volgende crime.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pas wel op met die skimmers, KW wordt daar ook steeds mee gepakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoeft ook niet allemaal in 1xquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
20.... ik heb de nerve niet daarvoor
Ik kan er ook geen 20 in een keer plaatsen hoor.![]()
echt 5 pogingen nodig voor 1quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoeft ook niet allemaal in 1x
Ik kan er ook geen 20 in een keer plaatsen hoor.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben al wat beter in crimes, heb tot nu toe nog niet gefailed in het plaatsen van skimmers.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
Pas wel op met die skimmers, KW wordt daar ook steeds mee gepakt.![]()
![]()
Hey lief koekiequote:Op zondag 10 augustus 2025 10:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hay allerliefste Dot mijn fok mama ❤❤![]()
Hoe is het?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
uurtje 1000 likes, voel je m al aankomen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
Pas wel op met die skimmers, KW wordt daar ook steeds mee gepakt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja? Dan zou ik het voorlopig even bij wat simpelere crimes houden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
echt 5 pogingen nodig voor 1
Er is een verborgen experience teller die bijhoud hoeveel crimes je met succes hebt behaald. Als die oploopt kun heb je meer kans om moeilijkere crimes met succes te volbrengen.
Dus in jouw geval zou ik het bij de eerste 4 crimes houden voorlopig.![]()
Ik ga hier niets over zeggen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen die raar worden gevonden vaak enorm intelligent zijn🐙![]()
Oefening baart kunst.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil ook geweldige goede crimineel zijn![]()
gisteren 492 posts,
justink exact 500, mooi rond getal![]()
zal vandaag wat meer zijn allemaal
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
gisteren 492 posts,
justink exact 500, mooi rond getal![]()
zal vandaag wat meer zijn allemaal![]()
![]()
geheime tellers zijn stomquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja? Dan zou ik het voorlopig even bij wat simpelere crimes houden.
Er is een verborgen experience teller die bijhoud hoeveel crimes je met succes hebt behaald. Als die oploopt kun heb je meer kans om moeilijkere crimes met succes te volbrengen.
Dus in jouw geval zou ik het bij de eerste 4 crimes houden voorlopig.
ik wil al de data zien
jij bent vreselijk slimquote:
*Lust geen koffie*![]()
Een hete middag met hete activiteiten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
zwab vanmiddag met een hete staaf in de weer
🐙![]()
Kan het ook niet helpenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geheime tellers zijn stom
ik wil al de data zien
[..]
jij bent vreselijk slim![]()
![]()
Ben je veel te lief voor.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil ook geweldige goede crimineel zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog steeds wel een achtbaan, ben bang dat dat ook een beetje is hoe ik ben. Heb eindelijk een uitnodiging voor adhd onderzoek en vanochtend dacht ik ik ga mijn jurkje die ik weer wilde aankunnen aandoen en hij past gewoonquote:dus ik shine vandaag als tjernobyl.
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog steeds wel een achtbaan, ben bang dat dat ook een beetje is hoe ik ben. Heb eindelijk een uitnodiging voor adhd onderzoek en vanochtend dacht ik ik ga mijn jurkje die ik weer wilde aankunnen aandoen en hij past gewoondus ik shine vandaag als tjernobyl.
![]()
![]()
Wat goed dat je dat onderzoek laat doen. Misschien dat je dan met medicatie wat meer rust krijgt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog steeds wel een achtbaan, ben bang dat dat ook een beetje is hoe ik ben. Heb eindelijk een uitnodiging voor adhd onderzoek en vanochtend dacht ik ik ga mijn jurkje die ik weer wilde aankunnen aandoen en hij past gewoondus ik shine vandaag als tjernobyl.
Dat is een fijn begin van de dag dat het jurkje weer past, iets om trots op te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Are you receiving? I want something to believe inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Scroll me de tandjes hier zo.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Or I'll be in my bedroom, wake me when I'm twenty-oneHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit is echt next level.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waar kan ik ookal weer zien hoeveel ingredienten ik hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Douchen met Justin.
Huisje schoon, vrouwlief aan de wandel en de kleine ligt lekker bij mij te slapen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Lekker manquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:58 schreef _UserName_ het volgende:
Huisje schoon, vrouwlief aan de wandel en de kleine ligt lekker bij mij te slapen
Hoe gaat ie met de kleine?![]()
![]()
Vriend Wiener Melangequote:Op zondag 10 augustus 2025 10:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker man
Hoe gaat ie met de kleine?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed, is veel aan de babbel, slaapt goed, eet goed, draaien gaat af en aan en zijn aan het oefenen met zitten in een stoeltjequote:Op zondag 10 augustus 2025 10:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker man
Hoe gaat ie met de kleine?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Oh klinkt goedquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed, is veel aan de babbel, slaapt goed, eet goed, draaien gaat af en aan en zijn aan het oefenen met zitten in een stoeltjeHoe zijn de nachten nu?
![]()
Donker.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh klinkt goedHoe zijn de nachten nu?
Nee dat gaat prima, die slaapt klokje rond
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Heeeeerlijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Donker.
Nee dat gaat prima, die slaapt klokje rond![]()
![]()
Ja we hebben een makkelijk kindTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Fuck het format!quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet helemaal volgens het format![]()
![]()
Ninjaquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet helemaal volgens het format![]()
![]()
Nou liever niet.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:59 schreef hemarookworst het volgende:
Allemaal bij Jus onder de douche
Stap liever bij Lilak onder de doucheIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Waarom?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou liever niet.
Stap liever bij Lilak onder de douche
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: