Ja wel open laten en geen pleister er op plakkenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donderdag gestoken, vrijdag die blaas erop en flink gegroeid en dan ook gestoten.
Ja idd. Nu komt er geen vocht meer uit. Maar ja, gezond ziet het er ook niet uit.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:15 schreef mschol het volgende:
tijd om wat actiefs in huis te gaan doen
quote:
Jawel, maar dan moet ik de hele tijd aan Nissan denken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nissin is een leuke naam voor een caaf.
Momentje, begin maar alvast, pak ik even nog koffie erbij.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaan we onze jeugdtrauma's bespreken?
Koekje erbij.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, begin maar alvast, pak ik even nog koffie erbij.
Lord Toranaga.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nissin is een leuke naam voor een caaf.
Dan noem je hem Mitsubishiquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik de hele tijd aan Nissan denken.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, jij bent liever actief elders he? met je 38x sporten
Nissin Micraquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik de hele tijd aan Nissan denken.
Ik ga hier nog even over nadenken.quote:
Noem hem dan op z'n minst Skylinequote:
Leverworst niet vergeten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we ook prikkertjes met knakworstjes, zilveruitjes, kaas en augurk
Vond ik best lekkerquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we ook prikkertjes met knakworstjes, zilveruitjes, kaas en augurk
Mooie naam voor een renpaardquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lady Mariko en dan een zware deur erop gooien.
Flying Zebraquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooie naam voor een renpaard
Die hebben altijd van die belachelijke namen.
Ook nog gezien gisteren, maar die vlogen niet.quote:
Sociaal dier ben je ook.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn eerste vrije zaterdag, zonder sociale dingen is 15 november, waarbij 22 en 29 november al bezet zijn.![]()
Maar het zijn wel allemaal leuke dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |