In NL.quote:
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De halve KSC probeerde gisteren een bezoek aan mij af te dwingen als het zo warm is
quote:
Heb je een zwembad aan laten leggen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De halve KSC probeerde gisteren een bezoek aan mij af te dwingen als het zo warm is
Ik moet er ook even niet aan denken dat het weer zo warm gaat worden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nu nog wel, morgen als het zo heet is niet meer
En hoe gaat het met jou?
Morguhquote:
Ja. Iedereen miste je.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig was je er blij mee
Vast.quote:
Wie?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Volg je B&B nog? In het begin heeft iemand meegedaan die ik ken
Dan kom ik ook. KSC pool party.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een zwembad aan laten leggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@LTVDK "Ja, dit is wel een geschikte route."
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder waren er bijna geen mensen en dat kan ik altijd waarderen.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Fles een bommetje zien doen en daarna sterven.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom ik ook. KSC pool party.
Ga je dan een bommetje maken?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom ik ook. KSC pool party.
Met een lekker bakkie koffiequote:
Iedereen een bommetje maken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles een bommetje zien doen en daarna sterven.
Die rechtse boom klom ik in de vorige eeuw vaak in.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
@:LTVDK "Ja, dit is wel een geschikte route."
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Verder waren er bijna geen mensen en dat kan ik altijd waarderen.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rechtse boom klom ik in de vorige eeuw vaak in.
Zit ineens iedereen in een hoekje op de bodem van het zwembad te mompelen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen een bommetje maken.
Zwembad leeg.
Ik denk dat van de berichten die ik van jou zie 60% over je airco gaat of dat je er voor ging sparen van je crypto winst.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:09 schreef Nattekat het volgende:
Voor extra flexpunten moet ik zeggen dat de stoffilters van de airco schoonmaken wel behoorlijk hebben bijgedragen aan hoe hard dat ding kan blazen.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:LTVDK "Ja, dit is wel een geschikte route."
![]()
![]()
Hebben jullie daarna ook wat gegeten? En wat erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder waren er bijna geen mensen en dat kan ik altijd waarderen.![]()
Vanuit die boom sprong ik vaak op een langs wandelende Tyrannosaurus Rex, zo zorgde ik voor lunchquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ging je er langer geleden ook je dinosaurus uitlaten?
Ook goedemorgen, Rozevla.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk dat van de berichten die ik van jou zie 60% over je airco gaat of dat je er voor ging sparen van je crypto winst.
Heb je al een neuk gat in dat ding gemaakt ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |