Als "die persoon" je kind is, is het antwoord 'ja'.quote:Op zondag 10 augustus 2025 03:30 schreef Masberum het volgende:
Ik vraag me dan vooral af, wat is die pijn voor de ander? Dat die persoon niet de aandacht krijgt die hij of zij normaal gesproken krijgt? Dat die persoon ziet dat je meer drinkt dan gemiddeld en daar zelf over in zit?
Omdat drank geen trauma's wegneemt. En niet elke tegenslag is een trauma. Shit happens.quote:Wat maakt een nuchter leven met trauma's beter dan het onderdrukken van trauma's en daarmee tevreden zijn?
Gewoon wachten op het slotjequote:Op zondag 10 augustus 2025 07:58 schreef Cupfighter het volgende:
Gaan we weer topic ontelbaar met hetzelfde onderwerp en een TS die niks aan neemt en alleen om zich heen loopt te slaan omdat de antwoorden niet bevallen
Ja, wat zou het nou kunnen zijn, he? Je zou denken dat het hartstikke leuk is om een vader of man te hebben die nauwelijks aanspreekbaar is terwijl-ie zich kapot zuipt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 03:30 schreef Masberum het volgende:
Ik vraag me dan vooral af, wat is die pijn voor de ander?
Mijn verslaving is de alleenzijnverslaving en je kunt het denk ik al raden, daar heeft echt niemand last van.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:12 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb persoonlijk een sexverslaving waar niemand last van heeft behalve mijn vrouw
Op welke manier zouden andere mensen behalve je vrouw daar last van kunnen hebben? Das toch logisch dat juist je partner alleen daar last van heeft? En das ook niet bepaald de minste persoon he?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:12 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb persoonlijk een sexverslaving waar niemand last van heeft behalve mijn vrouw
Die onderdrukte trauma's blijven gewoon dooretteren. De verslaving is een demping, geen oplossing.quote:Op zondag 10 augustus 2025 03:30 schreef Masberum het volgende:
Wat maakt een nuchter leven met trauma's beter dan het onderdrukken van trauma's en daarmee tevreden zijn?
Dat dus. Kan je aan struisvogelpolitiek doen, maar de problemen blijven gewoon achter je aan rennen, onverminderd snel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 03:49 schreef r_one het volgende:
En niet elke tegenslag is een trauma. Shit happens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Armani XL op 10-08-2025 10:14:17 ]Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |