Ik denk niet dat een bedrijf gaat betalen voor een slechte recensie?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:14 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
Op de één of andere manier komt Annemarie niet op mijn tijdlijn voorbij, dus ik zie haar stories amper.
Maarrrr als ze een samenwerking heeft en de camping niets vindt, vind ik het eigenlijk juist super dat ze niet alles ophemelt enz. Als ze op bestemming aankomt en het niet fijn blijkt te zijn, vind ik het juist eerlijk dat ze er niet zo enthousiast over is.
Maar ik heb de stories over deze camping nog niet gezien
theletherfamily moet je hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:37 schreef Overrozen14 het volgende:
Heeft die debbie een privé account?
Ik word niet geaccepteerd
Ik denk dat ik geblokkeerd ben door haar. Ik heb haar nog nooit gevolgd. Ik kan het account niet vinden. Als ik zoek op berichten, waarin zij is genoemd is mijn beeld zwartquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
theletherfamily moet je hebben.
Ze heeft volgens mij wel een prive account, maar ik weet de gebruikersnaam daar niet van.
Ben je toevallig ook geblokkeerd door een andere influencer? Volgens mij geven ze onderling door wie er geblokkeerd ‘moet’ worden. Toen Debbie mij blokkeerde werd ik ook direct geblokkeerd door een stuk of 5 anderen😂quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:03 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geblokkeerd ben door haar. Ik heb haar nog nooit gevolgd. Ik kan het account niet vinden. Als ik zoek op berichten, waarin zij is genoemd is mijn beeld zwart
Ik ging op mijn 12e 13e 14e 15e echt nog wel de camping op hoor. Vooral in t zwembad te vinden en struinen langs het meer met een hele groep andere pubers. De eerste vakantieliefdes ontstonden toen ook.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Mijn pubers zijn ook dag en nacht... maar als ik beetje om me heen kijk met kampeerders met pubers is het vanaf 12 jaar wel klaar met struinen op de camping.. mijn jongste van 8 vliegt iedere camping de auto uit naar de speeltuin om nieuwe vrienden te maken.. pubers zie je bij tenten zitten of bij de wifi
Doe het niet, je wordt meegezogen in de leugens 🤣quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:37 schreef Overrozen14 het volgende:
Heeft die debbie een privé account?
Ik word niet geaccepteerd
Ik heb het over jeugd nu 🤣quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:13 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik ging op mijn 12e 13e 14e 15e echt nog wel de camping op hoor. Vooral in t zwembad te vinden en struinen langs het meer met een hele groep andere pubers. De eerste vakantieliefdes ontstonden toen ook.
Ik ook, maar dit was ook wel in een tijd zonder smartphones. Wij konden alleen maar contact leggen door met elkaar te praten, ik stuurde een kaartje naar vriendinnen, maar sprak die de hele vakantie niet.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:13 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik ging op mijn 12e 13e 14e 15e echt nog wel de camping op hoor. Vooral in t zwembad te vinden en struinen langs het meer met een hele groep andere pubers. De eerste vakantieliefdes ontstonden toen ook.
Viel mij ook op, volgens mij gaat zijn nooit naar de groenteboer en haalt ze alles bij de supermarkt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:17 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke deelt weer bonnen van de weekboodschappen. Zowel zij als de vrienden voor wie ze maaltijden gaat maken eten nauwelijks/geen groente? Of ze gaat nog langs de groenteboer, dan komt die bon nog.
De afgelopen weken staat er steeds heel weinig groente op de bonnen. En voor iemand die geen vlees eet staat er opvallend veel vlees op.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Viel mij ook op, volgens mij gaat zijn nooit naar de groenteboer en haalt ze alles bij de supermarkt.
Ik volg alleen AM en jvp en Mbquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook geblokkeerd door een andere influencer? Volgens mij geven ze onderling door wie er geblokkeerd ‘moet’ worden. Toen Debbie mij blokkeerde werd ik ook direct geblokkeerd door een stuk of 5 anderen😂
😂quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:13 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Doe het niet, je wordt meegezogen in de leugens 🤣
Achja, die sociale armoede. Verschrikkelijk. Maar s&s hebben die al een telefoon dan?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik heb het over jeugd nu 🤣
De.blije.mama?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:34 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Ik volg alleen AM en jvp en Mb
Wie kan ik nog neer checken?
Ze moest nu ook een maaltijd koken voor 2 vriendinnen die bevallen waren, toch? Dat de bon hoger was omdat ze meer moest kopen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:54 schreef mignonne het volgende:
Ik ging kijken bij Sanneke omdat ik nieuwsgierig was naar de bonnen maar het viel me eigenlijk nog mee. Had het erger verwacht.
Ik zie 2 prei, 2 zakken sla, 2 bakken tomaat en 2 courgettes. Dat is natuurlijk echt niet veel, maar het is in ieder geval wel iets.
Ik ken ook legio mensen die helemaal geen groenten eten of salade of iets. Weet natuurlijk niet wat zij eventueel nog uit de voorraad gebruikt qua conserven, tomatenblikjes of bonen of mais ofzoiets.
Het vlees vond ik ook meevallen, 1 pak gehakt en 1 pak kip. Weet niet of zij claimde helemaal vegetarisch te zijn of gewoon weinig vlees te eten. Maar als ze van 1 pak gehakt met zn vieren eten en 1 pak kip samen eten dan is dat niet per se veel vlees.
In ieder geval veel minder dan de gemiddelde Nederlander.
Ja. Bij de vorige camping deden een aantal mensen mee aan de (gehate, je weet toch) Jeu de Boules wedstrijd, en toen zaten zij op een muurtje te scrollen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:52 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Achja, die sociale armoede. Verschrikkelijk. Maar s&s hebben die al een telefoon dan?
Oh ik las het "ik ga koken voor vrienden" als dat ze voor 1 stel ging koken en dat samen gingen eten. My bad.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze moest nu ook een maaltijd koken voor 2 vriendinnen die bevallen waren, toch? Dat de bon hoger was omdat ze meer moest kopen?
Zeker heeft AM ook over gepost dat het lastig was het te begrenzenquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:52 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Achja, die sociale armoede. Verschrikkelijk. Maar s&s hebben die al een telefoon dan?
Ik werd door Debbie en direct daarna door AM, Kyra, Mirthe en Huisje.in.brabant geblokkeerd. En uiteraard door DBM maar dat was iets later.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:34 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Ik volg alleen AM en jvp en Mb
Wie kan ik nog neer checken?
Ze zei de bonus daarmee bedoelt ze Michellequote:Op zondag 10 augustus 2025 12:11 schreef Minimimi het volgende:
Nou moest ik toch effe lid worden van dit forum na lang te hebben meegelezen in stilte haha.
Vooral de Bollens volg ik.
Vond altijd (mijn visie) al dat er meer connectie was tussen JvP en KB. Vond MB er altijd wat meer bij hangen maar de laatste tijd vond ik de stories ook verdacht.. ik denk toch dat er vuur is, alleszins veel rook.
MB komt thuis met de kids en JvP plaatst hier niks over, behalve een foto met haar bonusdochter. En dan posten, bij de foto van de jongens dat haar bonusjongens ervoor hebben gezorgd dat ze hetzelfde voetbal tenuetje hebben. Nouuuu ik denk dat bonusmam MB er ook wat aandeel in had? 😅 voorlopig niks van MB te zien op stories van JvP en KB..
Dat is natuurlijk voor het geld!quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘Of neem een tas boodschappen mee’
Ik denk dat boodschappen doen/laten bezorgen niet zo’n probleem is? Dat ze dan halen/krijgen wat ze nodig hebben/lekker vinden?
Het zal met name ‘een maaltijd bereiden’ zijn wat er bij in kan schieten?
Nee, er staat 'als je bonus zorgt dat je... enz. dus niet 'bonusjongens'.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:11 schreef Minimimi het volgende:
Nou moest ik toch effe lid worden van dit forum na lang te hebben meegelezen in stilte haha.
Vond altijd (mijn visie) al dat er meer connectie was tussen JvP en KB. Vond MB er altijd wat meer bij hangen maar de laatste tijd vond ik de stories ook verdacht.. ik denk toch dat er vuur is, alleszins veel rook.
MB komt thuis met de kids en JvP plaatst hier niks over, behalve een foto met haar bonusdochter. En dan posten, bij de foto van de jongens dat haar bonusjongens ervoor hebben gezorgd dat ze hetzelfde voetbal tenuetje hebben. Nouuuu ik denk dat bonusmam MB er ook wat aandeel in had? 😅 voorlopig niks van MB te zien op stories van JvP en KB..
Als je met deze groente een week doet én ook nog twee maaltijden maakt voor vrienden vind ik het echt weinig.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:54 schreef mignonne het volgende:
Ik ging kijken bij Sanneke omdat ik nieuwsgierig was naar de bonnen maar het viel me eigenlijk nog mee. Had het erger verwacht.
Ik zie 2 prei, 2 zakken sla, 2 bakken tomaat en 2 courgettes. Dat is natuurlijk echt niet veel, maar het is in ieder geval wel iets.
Ik ken ook legio mensen die helemaal geen groenten eten of salade of iets. Weet natuurlijk niet wat zij eventueel nog uit de voorraad gebruikt qua conserven, tomatenblikjes of bonen of mais ofzoiets.
Het vlees vond ik ook meevallen, 1 pak gehakt en 1 pak kip. Weet niet of zij claimde helemaal vegetarisch te zijn of gewoon weinig vlees te eten. Maar als ze van 1 pak gehakt met zn vieren eten en 1 pak kip samen eten dan is dat niet per se veel vlees.
In ieder geval veel minder dan de gemiddelde Nederlander.
Ooh oké duidelijk 😅quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:23 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze zei de bonus daarmee bedoelt ze Michelle
Oké duidelijk !quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:25 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee, er staat 'als je bonus zorgt dat je... enz. dus niet 'bonusjongens'.
Ook vrij koeltjes overigens, niet bonusmama, of wat dan ook. JvP is heel blij om de kinderen weer te zien. Geen woord over MB.
Zou die de kinderen daar hebben gedropt en zelf weer weg zijn gegaan?
We zullen het zien. Deze week zal de bom wel barsten.
Ik snap dat ook niet. Als je partner thuis is kan er toch gewoon gekookt worden? En als ik hun boodschappen zie heb ik niet het idee dat hun lat heel erg hoog ligt wat gezond eten betreft.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:23 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk voor het geld!
Bij de kraamtijd van mijn kinderen deed mijn man boodschappen en kookte hij ook. Ik zou maaltijden krijgen misschien wel begrijpen als je veel naar het ziekenhuis moet of zo maar toch niet als je gewoon thuis bent?
Dat is volgens mij wat de meeste jongeren leuk vinden. Misschien niet de hele dag maar toch wel het grootste deel van de tijd.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:13 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik denk dat JvP echt een hele grote fan van MB was/is.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:32 schreef lila01 het volgende:
JvP' s berichten gaan wel maximaal op die van MB lijken zoals die tekst over haar zoon. Doet ze dat nou met opzet?
Het is wel net zo maximaal overdreven.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:32 schreef lila01 het volgende:
JvP' s berichten gaan wel maximaal op die van MB lijken zoals die tekst over haar zoon. Doet ze dat nou met opzet?
Maar als ze is vreemdgegaan, zoals juicechannel zegt, ben je toch ook woedend. En moet je iets van de schijn ophouden. Als dat waar is verdient MB ook geen welkom terug post. Wat ik dan weer niet snap is dat je er gewoon geen melding van maakt. Zeg gewoon wat er speelt, hebben mensen meer sympathie voor dan wat ze nu doen. Als het waar is wat JC beweert dan hequote:Op zondag 10 augustus 2025 12:11 schreef Minimimi het volgende:
Misschien vindt hij het helemaal prima zo. Het gaat mij te ver om te zeggen dat hij zielig is.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:28 schreef Snaky het volgende:
Arme Guus, toen mijn kinderen zo oud waren zaten ze echt niet bij ons en de jongere kinderen.
Ja klopt, die transparantie zou denk ik voor alle partijen wel fijner zijn. Ook voor ons.. want nu zijn er allemaal insinuaties maar dat hebben ze aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:40 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Maar als ze is vreemdgegaan, zoals juicechannel zegt, ben je toch ook woedend. En moet je iets van de schijn ophouden. Als dat waar is verdient MB ook geen welkom terug post. Wat ik dan weer niet snap is dat je er gewoon geen melding van maakt. Zeg gewoon wat er speelt, hebben mensen meer sympathie voor dan wat ze nu doen. Als het waar is wat JC beweert dan he
Ze heeft zichzelf toch ook geen vegetariër genoemd? Ze heeft er laatst nog een story over geplaatst. Ze eet gewoon minder vlees. En dat klopt wel. Ze eet minder vlees dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als je met deze groente een week doet én ook nog twee maaltijden maakt voor vrienden vind ik het echt weinig.
Knakworst valt voor mij ook onder een vleesproduct.
En ze heeft verteld dat ze vlees eet wanneer ze uit eten gaat of wanneer ze er echt zin in heeft. Dat is dus wekelijks (afgaande op de kassabonnen). Dan zou ik mijzelf geen vegetariër durven noemen.
1 van mijn kinderen is net zo oud als Guus, en die heeft vorig jaar ook de hele tijd bij ons gehangen. Geen Nederlandse jongeren op onze locatie, te jong om op stap te gaan, bij het zwembad veel kleinere kinderen of groepjes waarbij geen aansluiting te maken viel doordat ze met hun eigen groepje waren.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:28 schreef Snaky het volgende:
Arme Guus, toen mijn kinderen zo oud waren zaten ze echt niet bij ons en de jongere kinderen.
Me 2 haah, give me tips MB (niet om vreemd te gaan dan haha. Ben al doodop na een normale dag met 3 kids en 1 partner en een sociaal leven waar ik amper aan toe kom. En idd zonder slaap is er geen land met me te bezeilenquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:47 schreef Minimimi het volgende:
[..]
Ja klopt, die transparantie zou denk ik voor alle partijen wel fijner zijn. Ook voor ons.. want nu zijn er allemaal insinuaties maar dat hebben ze aan zichzelf te danken.
Wel straf moest het waar zijn, dat vreemdgaan.. Waar haalt ze de energie vandaan? 2 partners, bedrijven, 7 kids, een giga huis, altijd helemaal opgedaan. Zou het geheim van die energie sowieso wel willen weten (en nee, ik ga niet inboeten op slaap - met 2u kom ik niet toe 🤭)
Dit vind ik dus ook, ik heb 'gewoon' 1 partner + gezin, een parttime baan en ben mantelzorger en ik zou, met alle beste wil van de wereld, niet eens weten waar ik de tijd vandaan moet halen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:47 schreef Minimimi het volgende:
[..]
Ja klopt, die transparantie zou denk ik voor alle partijen wel fijner zijn. Ook voor ons.. want nu zijn er allemaal insinuaties maar dat hebben ze aan zichzelf te danken.
Wel straf moest het waar zijn, dat vreemdgaan.. Waar haalt ze de energie vandaan? 2 partners, bedrijven, 7 kids, een giga huis, altijd helemaal opgedaan. Zou het geheim van die energie sowieso wel willen weten (en nee, ik ga niet inboeten op slaap - met 2u kom ik niet toe 🤭)
Klopt, nog niet zo lang geleden zei ze dat ze minder vlees eet, alleen met uit eten of wanneer ze er echt zin in heeft. Nog niet zo lang daarvoor noemde ze zichzelf vegetariër/vegetarisch. Ik weet niet meer welke van de twee termen zij voor zichzelf gebruikte.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf toch ook geen vegetariër genoemd? Ze heeft er laatst nog een story over geplaatst. Ze eet gewoon minder vlees. En dat klopt wel. Ze eet minder vlees dan de gemiddelde Nederlander.
Was bij mij ook zo, mijn man kookte en toen de kraamzorg weg was stond ik zelf in de keuken als mijn man werktequote:Op zondag 10 augustus 2025 12:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Als je partner thuis is kan er toch gewoon gekookt worden? En als ik hun boodschappen zie heb ik niet het idee dat hun lat heel erg hoog ligt wat gezond eten betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |