SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee maar hij was er 2 weken geleden bij in de sportschool toen ik de eerste deedquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@JustinK komt bij je langsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:38 schreef mario390 het volgende:
heb me worstl rösti gemakt![]()
![]()
30 min narr voetbali
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
@:bondage tijd dat je jezelf tot farao kroont![]()
Ik ben Faraoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
@:bondage tijd dat je jezelf tot farao kroont![]()
![]()
Vrijdagquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog efkes, maar gij zijt eerder!
Wanneer stap je in de trein naar Oostenrijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijne wedstrijd Mario.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:39 schreef mario390 het volgende:
![]()
30 min narr voetbali
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Smakelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:39 schreef mario390 het volgende:
![]()
30 min narr voetbali
En hopelijk valt t mee met de hitte![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: