quote:
quote:
quote:
ik bedoel nu ongeveer komende tijdquote:
Wat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:16 schreef miss_sly het volgende:
Geef gewoon antwoord, of reageer niet.
goeie tip misschien kan dat welquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:17 schreef miss_sly het volgende:
On topic: ik zou nog minstens twee weken wachten, dan zijn twee schoolregio’s weer naar achool. Nog een week is misschien nog handiger. Dus de eerste week van september en dan op een dinsdag. Op dinsdag werken de meeste mensen en nemen ze minder snel vrij voor zoiets. Kinderen weer naar school en schoolreisjes zijn meestal niet zo vroeg in het jaar.
Als je een punt erachter wil plaatsen, doe dan eerst een spatie. Het heeft ook geen zin meer om het bericht nu te bewerken, want dat werkt ook niet. Helaas ouwe baas, volgende keer beter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:32 schreef Marsenal het volgende:
Vraag het aan @:roos94. Die is gek op pretparken. Zij kan je vast een paar dagen voorstellen. Ga niet op deze dagen, want dan regent het.
Edit: waarom doet mijn roos-mention het niet?![]()
Oh thanks, nooit gemerkt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je een punt erachter wil plaatsen, doe dan eerst een spatie. Het heeft ook geen zin meer om het bericht nu te bewerken, want dat werkt ook niet. Helaas ouwe baas, volgende keer beter.
Soberso niet in de zomer, voor of na jaar en niet in de vakantiesquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:46 schreef SuperNeger het volgende:
Ik ga binnenkort mijn chickie trakteren op een dagje WalibiMaar nu vroeg ik me af wat is nou de beste dag om te gaan? Ik wil natuurlijk wel als het rustig is niet zodat ik overal tering lang in de rij moet. Ik was een paar jaar geleden ook toen volgens mij ergens in de 3e week van augustus of zo op een donderdag en toen was het wel super rustig. Maar is volgens mij nog wel vakantie periode toch? Want in vakantie en in weekend en zo moet je meestal niet gaan. En als het heel warm is is het denk ik ook geen goed idee. Beter als er een beetje miezer regent is voorspeld toch?
Dat was tegen die users die voor je grappig reageerden.quote:
Dat tokkiepark ia buiten de vakanties en weekenden nagenoeg dicht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:17 schreef miss_sly het volgende:
On topic: ik zou nog minstens twee weken wachten, dan zijn twee schoolregio’s weer naar achool. Nog een week is misschien nog handiger. Dus de eerste week van september en dan op een dinsdag. Op dinsdag werken de meeste mensen en nemen ze minder snel vrij voor zoiets. Kinderen weer naar school en schoolreisjes zijn meestal niet zo vroeg in het jaar.
Wrong. Efteling is in september helemaal volgeladen met schoolreisjes. Mensen denken juist dat ze er dan niet zijn maar dat is helemaal fout.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:17 schreef miss_sly het volgende:
Maar TS wil naar Walibiquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:37 schreef roos94 het volgende:
Wrong. Efteling is in september helemaal volgeladen met schoolreisjes.
Walibi is na augustus nauwelijks meer open (alleen weekenden eigenlijk). Een doordeweekse dag buiten schoolvakanties is vaak het rustigste. Je kan de pech hebben schoolreisjes tegen te komen. Als dat zo is, dan is het een kwestie van volhouden tot ze weer vertrekken halverwege de middag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:18 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
goeie tip misschien kan dat wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |