Beetje begrip is hier wel op zijn plaats. Het was voor deze mensen een bijzonder traumatische periode.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef Resistor het volgende:
Mensen die online nog steeds lopen te zeuren over corona, lockdowns, mondkapjes, vaccinaties enzovoort.
Dat is 5 jaar geleden, get over it!
Voor héél veel mensen was dat echt het probleem niet hoor. Die wilden gewoon 'tegen' zijn. De overheid zegt X, 'nou, ik geloof X niet hoor, volgens mijn eigen onderzoek is het Y!'. De overheid zegt Y, 'ik geloof er niks van, mijn eigen onderzoek op Facebook zegt dat het X is!'. Dat soort gewauwel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Beetje begrip is hier wel op zijn plaats. Het was voor deze mensen een bijzonder traumatische periode.
Het besef dat de overheid zomaar zaken kon afdwingen in het belang van de volksgezondheid.
Mijn reactie was ook een beetje ironisch bedoeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor héél veel mensen was dat echt het probleem niet hoor. Die wilden gewoon 'tegen' zijn. De overheid zegt X, 'nou, ik geloof X niet hoor, volgens mijn eigen onderzoek is het Y!'. De overheid zegt Y, 'ik geloof er niks van, mijn eigen onderzoek op Facebook zegt dat het X is!'. Dat soort gewauwel.
Het gros van de mensen die het daar zo lang over hebben gehad bestond echt niet uit mensen met trauma's, maar mensen die het gewoon even irritant vonden dat ze een mondkapje ('kinluier!!!11!1!!') op moesten en dat hun gebruikelijke pleziertjes niet altijd door konden gaan.
Oh heerlijk. Nog een plekje vrij??quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Bijna alles, daarom zit ik afgesloten op een zolderkamer
quote:Op woensdag 3 september 2025 18:16 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Nog een plekje vrij??
Zeker, we worden goed beflikkerd in de Nederlandse supermarkt. Laatst bij de AH gehakt met 21% suikerbietenpulpquote:Op donderdag 4 september 2025 14:48 schreef Invisibli het volgende:
Oplichting en trucs bij producten uit de supermarkt.
Van krimpflatie tot het promintent tonen van ingredienten terwijl daar slechts 1.5℅ van in zit.
De goedkope vulmiddelen.
En vooral dit nieuwe:
Chocolade*
*smaak
Het proeft ernaar maar voor 3 euro waren ze te gierig om er echt chocolade in te doen.
Picnic: gemengd gehakt != Half om half maar 68% om 29% rund.quote:Op maandag 8 september 2025 19:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zeker, we worden goed beflikkerd in de Nederlandse supermarkt. Laatst bij de AH gehakt met 21% suikerbietenpulp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |