En zelfs dat willen ze van ons afpakken met de participatiewetgeving en allesquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Bijna alles, daarom zit ik afgesloten op een zolderkamer
wtf heb ik nou weer gedaan? En dit ging over dingen niet over mede usersquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:33 schreef Hiddendoe het volgende:
Met jou. Je bent niks anders dan een 'leuk plaatje op een of andere cover'.
Alleen vorm en geen greintje inhoud.
Ik participeer in het opmaken van mijn uitkeringquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
En zelfs dat willen ze van ons afpakken met de participatiewetgeving en alles
Nee, jij gaf jouw bezwaren aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:35 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
wtf heb ik nou weer gedaan? En dit ging over dingen niet over mede users
Ik vind dat je zoals gewoonlijk weer eens overdrijft maar goed vertel me iets anders dan een ander dingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, jij gaf jouw bezwaren aan.
En ik de mijne.
Dit dus. We hebben feestboek, instagram en weet ik veel wat nog meer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:44 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die altijd maar tegen alles zijn, gewoon, omdat het kan. Wil de mainstream blauw, dan willen zij rood, wil de overheid rood, dan willen zij sowieso blauw, etc.
Nee hoor, er zijn buiten Fok nog genoeg leuke sites om je zelf in te verliezen.quote:
Mens ga breien ofzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn buiten Fok nog genoeg leuke sites om je zelf in te verliezen.
Maar niet om er slimmer van te worden. Dat dan weer niet.
Heel veel jongeren kunnen niet eens meer iets simpels in een stoffig archief opzoeken.
Want ze kennen het alfabet niet.
En ze geloven alles wat ze lezen op Wikipedia.
Kortom, het kritisch denken is niet meer van deze tijd.
Op een dag zal jij ook bejaard zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelfs de bejaardenhuizen vergrijzen.
Zou blij zijn als ik het zou halen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Op een dag zal jij ook bejaard zijn.
En niet meer meetellen in deze beschaafde westerse maatschappij.
Kijken of je dan nog kunt lachen.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou blij zijn als ik het zou halen.
Beetje begrip is hier wel op zijn plaats. Het was voor deze mensen een bijzonder traumatische periode.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef Resistor het volgende:
Mensen die online nog steeds lopen te zeuren over corona, lockdowns, mondkapjes, vaccinaties enzovoort.
Dat is 5 jaar geleden, get over it!
Voor héél veel mensen was dat echt het probleem niet hoor. Die wilden gewoon 'tegen' zijn. De overheid zegt X, 'nou, ik geloof X niet hoor, volgens mijn eigen onderzoek is het Y!'. De overheid zegt Y, 'ik geloof er niks van, mijn eigen onderzoek op Facebook zegt dat het X is!'. Dat soort gewauwel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Beetje begrip is hier wel op zijn plaats. Het was voor deze mensen een bijzonder traumatische periode.
Het besef dat de overheid zomaar zaken kon afdwingen in het belang van de volksgezondheid.
Mijn reactie was ook een beetje ironisch bedoeld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor héél veel mensen was dat echt het probleem niet hoor. Die wilden gewoon 'tegen' zijn. De overheid zegt X, 'nou, ik geloof X niet hoor, volgens mijn eigen onderzoek is het Y!'. De overheid zegt Y, 'ik geloof er niks van, mijn eigen onderzoek op Facebook zegt dat het X is!'. Dat soort gewauwel.
Het gros van de mensen die het daar zo lang over hebben gehad bestond echt niet uit mensen met trauma's, maar mensen die het gewoon even irritant vonden dat ze een mondkapje ('kinluier!!!11!1!!') op moesten en dat hun gebruikelijke pleziertjes niet altijd door konden gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |