SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
rustgeven is hetquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:07 schreef KoningWouter het volgende:
Nog steeds dat fantastische gifje in de OP![]()
tevens hoiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja echt prachtigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
rustgeven is het![]()
tevens hoi![]()
nee hij is okayquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]KW
![]()
Lig je weer in het ziekenhuis?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]KW
![]()
Lig je weer in het ziekenhuis?Killem
Nee de oorlog is voorbij en we hebben dik gewonnen. We zitten nu in de Zilver 3 category.
En ze waren blij met mij.
Leuk spel dat Torn![]()
Je bent zelf KW.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]KW
![]()
Lig je weer in het ziekenhuis?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-08-2025 15:14
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 547 / +114 / +86 / 2014 / 2321
2. Vino_Tinto / 543 / +5 / +3 / 1593 / 1857
3. _UserName_ / 487 / +80 / +116 / 448 / 569
4. FreshFruit / 452 / +132 / +0 / 810 / 1039
5. HappyCharly / 298 / +0 / +0 / 142 / 193
6. MooieTop6 / 294 / +43 / +29 / 1613 / 1814
7. Bargehassus / 205 / +7 / +58 / 453 / 519
8. KillemWieft / 194 / +53 / +10 / 130 / 212
9. Masberum / 188 / +12 / +75 / 178 / 221
10. devzero / 160 / +15 / +0 / 280 / 343
11. MizzezAmy / 159 / +48 / +4 / 699 / 792
12. greysbones / 148 / +0 / +1 / 443 / 465
13. gebrokenglas / 147 / +5 / +19 / 566 / 673
14. RedShoe / 134 / +6 / +71 / 555 / 620
15. hemarookworst / 123 / +5 / +2 / 308 / 387
16. X55 / 103 / +0 / +0 / 455 / 504
17. Pinnenmutske / 96 / +6 / +21 / 192 / 240
18. KoningWouter / 94 / +30 / +1 / 342 / 406
19. maily / 90 / +11 / +7 / 623 / 698
20. Helenattenek / 90 / +13 / +0 / 161 / 185SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Haquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:12 schreef Bargehassus het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
HaJa, hoi to you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
HaMailySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
everybody knows that we used to be 6 wivesHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ben niet getrouwd dus kan ook niet scheidenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:19 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
geen grote boem?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:23 schreef bondage het volgende:
Net een bolstaande powerbank met de buks beschoten, helaas niet wat ik had verwachtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
everybody knows that we used to be 6 wivesIk ken deze niet, maar weet wel naar wie dat refereert.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
divorced behead died divorced beheaded survived
🐙![]()
Ruim je het zelf op?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:23 schreef bondage het volgende:
Net een bolstaande powerbank met de buks beschoten, helaas niet wat ik had verwachtHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
henry was geen leuke vent denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik ken deze niet, maar weet wel naar wie dat refereert. -_O-Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En in een teiltje water dunken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:23 schreef bondage het volgende:
Net een bolstaande powerbank met de buks beschoten, helaas niet wat ik had verwacht🐙![]()
Ik gok van niet nee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
henry was geen leuke vent denk ik🐙![]()
Kan proberenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En in een teiltje water dunken?![]()
![]()
jullie mogen de komende 20 jaar mijn neefjes niet ontmoetenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En in een teiltje water dunken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kwik, Kwek en Kwak?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jullie mogen de komende 20 jaar mijn neefjes niet ontmoetenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee. Geen rook, geen vuur, geen boem
🐙![]()
oh jezus merv the martianquote:
ik was vergeten dat die bestondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vies warm weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Droge hitte, prima.
Maar nu veel te veel vocht in de lucht.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hahaha doe ff, krijgen we boostsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
omg omg omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat zal ik zeggen?![]()
Ja niets aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we hebben getuigen nodigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha doe ff, krijgen we boostsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
If you like it, put a ring on it.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
omg omg omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat zal ik zeggen?![]()
moet je een maandje wachten op je volgende wrapquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Proostquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup, helaas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet je een maandje wachten op je volgende wrap![]()
Je kunt wel doneren maar wat je daar mee op schiet weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
wel lief dat de kerk er geen geld voor vraagt![]()
Plaatsje in de hemel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt wel doneren maar wat je daar mee op schiet weet ik ook niet.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wel je eerstgeborene.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
wel lief dat de kerk er geen geld voor vraagtProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik heb 1 rep met graffiti, geeft een itemquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt wel doneren maar wat je daar mee op schiet weet ik ook niet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gedaan, alleen bubbels...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En in een teiltje water dunken?![]()
![]()
1 rep? Wat is dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb 1 rep met graffiti, geeft een item![]()
als je 25 tags hebt ga je omhoog in rep met de graffitiquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ahh nice, ik ben bezig met een website maken voor de DVD handel. Kost 10 nerve en dan krijg je 5% progress. Duurt nog even dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je 25 tags hebt ga je omhoog in rep met de graffiti![]()
Yo home, see you later!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik zag je appje, dat was al spannend genoegquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Van mij hoef je vandaag weinig spannends meer te verwachten![]()
![]()
oooeeeeehquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag je appje, dat was al spannend genoeg
klinkt spicyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
When you're feelin'
Sad and low
We will take you
Where you gotta go
Smilin' and dancin'
Everything is free
All you need is
PositivityHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klussen voor vandaag is klaar, maandag verder
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ga ik niet overquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou ik een note krijgen voor die 100 likes die ik net heb gegeven?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
NOZ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:46 schreef _UserName_ het volgende:
Klussen voor vandaag is klaar, maandag verderHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wie?quote:
Oh, niet op zondag..
Krijg morgen nog kraambezoekTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Kan morgen nog welquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wie?
Oh, niet op zondag..
Krijg morgen nog kraambezoek
Nou ja, misschien niet met het bezoek...
Is goed bezoekquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Nou ja, misschien niet met het bezoek...
Geloof dat ik de laatste tijd minstens een rol op heb al welquote:
Zolang ze maar niet leven.
Deadmau5.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ja gaat hard
mijn zus ging hoogzwanger bij iedere jumbo naar binnen waar ze langskwam voor doosje gratis muisjes
*Lust geen koffie*![]()
Heb ze vooralsnog niet voelen kriebelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:51 schreef Bargehassus het volgende:
Zolang ze maar niet leven.
Deadmau5.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Oh, hoe gratis? Is hier nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja gaat hard
mijn zus ging hoogzwanger bij iedere jumbo naar binnen waar ze langskwam voor doosje gratis muisjesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het is geel en gaat terug in de tijd.quote:
De trein naar Friesland.
Geintje, meneer Sjonnuberg!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ben zelf ook Fries, dus dan mag het.
Niets mis mee, Friesland is mooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:56 schreef Bargehassus het volgende:
Ben zelf ook Fries, dus dan mag het.![]()
![]()
Leeft @FreshFruit in het verleden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
laat freshfruit het maar niet horen![]()
![]()
wie niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Leeft @:freshfruit in het verleden?
al die jeugd met kun skibbidi toilet en ballerina capucina snap ik niet hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maandag beginnen de middelbare scholen hier weerDan is het afgelopen met uitslapen tot 7 uur, maar gaat de wekker al om 5:50 af. Scholen beginnen om 7:30
![]()
![]()
Dus eigenlijk gaat fresh mee met zijn tijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wie niet?
al die jeugd met kun skibbidi toilet en ballerina capucina snap ik niet hoor![]()
![]()
Ik lees mee hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mijn neefje begint morgen ook weerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:59 schreef devzero het volgende:
Maandag beginnen de middelbare scholen hier weerDan is het afgelopen met uitslapen tot 7 uur, maar gaat de wekker al om 5:50 af. Scholen beginnen om 7:30
dacht dat amerika strikt 1 september beleid had?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is nog niet eens half augustus?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:59 schreef devzero het volgende:
In deze gemeente is het altijd de 2de week van Augustus. Ik heb geen idee wat de rest van de staat doet, ik geloof dat ze niet voor de 10de van Augustus mogen starten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn neefje begint morgen ook weer
dacht dat amerika strikt 1 september beleid had?![]()
De zomer schoolvakantie is hier ergens in Mei begonnen, ze hebben ruim 2.5 maand vakantiequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:03 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het is nog niet eens half augustus?![]()
![]()
Had ik dat maarquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:05 schreef devzero het volgende:
[..]
De zomer schoolvakantie is hier ergens in Mei begonnen, ze hebben ruim 2.5 maand vakantie![]()
![]()
Valt er hier nog wat te bolken?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh, wow. In welke staat zit je dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:05 schreef devzero het volgende:
[..]
De zomer schoolvakantie is hier ergens in Mei begonnen, ze hebben ruim 2.5 maand vakantieHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wanneer staat de plechtigheid gepland? Kan wel even tussendoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:35 schreef KoningWouter het volgende:
@:MizzezAmy @:MooieTop6 Wil een van jullie ff getuigen vanavond of wanneer een van jullie tijd heeft?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Floridaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Oh, wow. In welke staat zit je dan als ik vragen mag?![]()
Schoolvakantie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanneer jij en @loveislikeakiss tijd hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wanneer staat de plechtigheid gepland? Kan wel even tussendoor.![]()
![]()
Ben een AI Agent een sollicitatiebrief aan de hand van mijn linkedin profile aan het laten schrijven.![]()
Nee, 2.5 maand verlofquote:![]()
Ipv daarvan mag ik weer standby draaien en is het weer niet goed om mijn favo hobby uit te voeren.![]()
Werk je nog bij de kringloop?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:07 schreef KoningWouter het volgende:
Ben een AI Agent een sollicitatiebrief aan de hand van mijn linkedin profile aan het laten schrijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
standby mequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, 2.5 maand verlof![]()
Ipv daarvan mag ik weer standby draaien en is het weer niet goed om mijn favo hobby uit te voeren.
so darling darling
stand
by meHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij jou wel hoor. Servers wat minder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
standby me
so darling darling
stand
by me![]()
Pff lekker warm in de zon, onkruid verwijderen in de tuin, zweet me een ongeluk. Maar nog maar 2/3e deel te gaan
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Flo Ridaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
snel, frans praten
[..]
he is Florida ManProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Er is wel meer lekker warmquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Pff lekker warm in de zon, onkruid verwijderen in de tuin, zweet me een ongeluk. Maar nog maar 2/3e deel te gaan![]()
![]()
Dat is een goed tekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ik ga solliciteren naar betaald werk
Ik heb de uitnodiging al geaccepteerd, moet ik nog iets doen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wanneer jij en @:loveislikeakiss tijd hebbenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
denk het nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb de uitnodiging al geaccepteerd, moet ik nog iets doen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hoor net dat ik ga trouwenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Round up.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
JIj blijquote:
Ja ik ben nu blijkbaar eerst getuige bij het huwelijk tussen @MizzezAmy en @MooieTop6quote:
Daarna zijn wij aan de beurt![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En daarna de huwelijksreis naar Baliquote:
Oh ik denk dat ik daarbij moet zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ben nu blijkbaar eerst getuige bij het huwelijk tussen @:MizzezAmy en @:MooieTop6
Daarna zijn wij aan de beurtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oh jongens druktequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ben nu blijkbaar eerst getuige bij het huwelijk tussen @:MizzezAmy en @:MooieTop6
Daarna zijn wij aan de beurtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zwembad staat
Heer Killem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan beter kippen houwen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morgenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:15 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat alleen niet passen allemaal tegelijk![]()
![]()
Boooh. Waar is de tijd dat een flinke lithiumbatterij bij je hebben je nog een zekere status als roekeloze waaghals gaf.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Gedaan, alleen bubbels...
[ afbeelding ]🐙![]()
Wat romantisch allemaal
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vergane glorie blijkbaar. Deze had er geen zin in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boooh. Waar is de tijd dat een flinke lithiumbatterij bij je hebben je nog een zekere status als roekeloze waaghals gaf.![]()
Ha! Got youquote:
Make it countquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ik wil zo ff naar de supermarkt dus je moet nog even een belofte afleggen LilakIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:16 schreef KoningWouter het volgende:
Jeuj @:MooieTop6 en @:MizzezAmy zijn nu getrouwd.![]()
![]()
Let me hear you say Yeah!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ik wil zo ff naar de supermarkt dus je moet nog even een belofte afleggen LilakHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
sorryquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ik wil zo ff naar de supermarkt dus je moet nog even een belofte afleggen Lilak
doneHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vond het wel on themequote:
ik trek bij jou in heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Jeuj, ga ik even boodschappen doen.
Nu krijgen we merits en jij kunt mijn huis gebruiken. Heb je hogere hapiness.
Maar tot zo![]()
Gaat wel hard zo.
Yup is goedquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vond het wel on theme
ik trek bij jou in he![]()
Ik had gedacht dat ik als getuige nog even de vow mocht lezen, maar hoefde niets te doenquote:
ja echt meteen naar 375quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jeuj, ga ik even boodschappen doen.
Nu krijgen we merits en jij kunt mijn huis gebruiken. Heb je hogere hapiness.
Maar tot zo
*Lust geen koffie*![]()
'I will love you until youre broke'quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ik als getuige nog even de vow mocht lezen, maar hoefde niets te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Portemonnee leeg, zak vol.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
'I will love you until youre broke'![]()
He's a poor boy, empty as a pocket.
Empty as a pocket with nothing to loose.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
het is een spel waar je een crimineel bentquote:
ik vond het passendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
To lose of too loosequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:21 schreef Bargehassus het volgende:
He's a poor boy, empty as a pocket.
Empty as a pocket with nothing to loose.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lose. I stand corrected.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Soms?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij zit jezelf soms ook in de weg schat🐙![]()
Zag al iets over skimmen inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is een spel waar je een crimineel bent
ik vond het passend![]()
![]()
heb ook dvd'squote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Zag al iets over skimmen inderdaad
mooi prijsje voor jou
morgen wordt het junkyard dumpster diven all the wayHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
niet over touwtrekken spreken in mijn bijzijn aub
het doet nog pijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
niet over touwtrekken spreken in mijn bijzijn aub
het doet nog pijn![]()
![]()
Van de vrachtwagen gevallen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb ook dvd's
mooi prijsje voor jou
morgen wordt het junkyard dumpster diven all the wayHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik lig in het ziekenhuis
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die kan ik nergens instoppen... Heb liever gehackte Netflix abo'squote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb ook dvd's
mooi prijsje voor jou
morgen wordt het junkyard dumpster diven all the way![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Die kan ik nergens instoppen... Heb liever gehackte Netflix abo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
NAAR OMA! Dat zeg ik toch?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rollend over metalen staven? Doe @mario390 de groetenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Uiteraard naar Oostenrijk en dan door naar Noord-ItaliëUw ADH vitamine Worst
Been there, done that. Mooi daar hoor!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Uiteraard naar Oostenrijk en dan door naar Noord-ItaliëHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rollend over metalen staven? Doe @:mario390 de groeten![]()
Doe ik![]()
![]()
Wel met lijn 2, toch?quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zellufquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:33 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Been there, done that. Mooi daar hoor!![]()
Pater Moeskroen.quote:
Ik mag maandag weer beginnen met werkenquote:
Owz... sterktequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik mag maandag weer beginnen met werken
Wel lekkere vakantie gehad?![]()
![]()
Heer Justin.quote:![]()
Fijne vakantie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb wonderbaarlijk veel op mijn bureauquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:35 schreef bondage het volgende:
Even wat meuk opruimen, mijn bureablad lijkt op dit moment op de Piramides van Gizeh...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zou er reizen naar organiseren, lijkt me een goudmijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:35 schreef bondage het volgende:
Even wat meuk opruimen, mijn bureablad lijkt op dit moment op de Piramides van Gizeh...Uw ADH vitamine Worst
Ja dat wel!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Owz... sterkte
Wel lekkere vakantie gehad?
Wel met paar leermomentjes voor een volgende keer, maar ach, ik ben blijkbaar nog niet te oud om te leren
Fysiek of digitaal?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb wonderbaarlijk veel op mijn bureau![]()
Slaap wel!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb wonderbaarlijk veel op
Jij bent dan ook nog een jong bloempjequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat wel!
Wel met paar leermomentjes voor een volgende keer, maar ach, ik ben blijkbaar nog niet te oud om te leren![]()
![]()
Holleeder zit in Vught.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
blijkbaar heeft dud0r trouwens gemist dat ik al een paar weken volle pull ups doe
*Lust geen koffie*![]()
HAdrianus VAN Kralingenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:12 schreef Bargehassus het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnen!![]()
Leest hij niet mee?!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
blijkbaar heeft dud0r trouwens gemist dat ik al een paar weken volle pull ups doe![]()
![]()
past wel bij mquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
@:bondage tijd dat je jezelf tot farao kroontHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog efkes, maar gij zijt eerder!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog een jong bloempje
Wanneer stap je in de trein naar Oostenrijk?It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: