Vind ik niet lekker bij de double crunchquote:
Ja daaag dan ben je gelijk 20 euro kwijt of zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:32 schreef gianni61 het volgende:
een echte SuperNeger pakt gewoon een bucket.
Met je snackbox
SloeberNeger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:43 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Vind ik niet lekker bij de double crunch
[..]
Ja daaag dan ben je gelijk 20 euro kwijt of zo
Heeft niks met sloeber te maken. Ik kan er honderden halen als ik zou willen. Ik weiger gewoon teveel geld voor iets neer te leggen wat het niet waard is. Ik ga daarom ook nooit meer naar de mcdonalds. Kan het wel betalen, maar vind het het geld niet meer waard.quote:
Hebben ze volgens mij niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:52 schreef Cockwhale het volgende:
Heb je wel een watermeloen bij gevraagd?
Kentucky Fried Watermelonquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:52 schreef Cockwhale het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:52 schreef Cockwhale het volgende:
KFC is echt wel lekker goosquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:14 schreef LordofLeaves het volgende:
KFC.Kun je net zo goed zand eten.
Dat zegt vooral iets over de andere burgers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
De Zinger Stacker van KFC is 1 van de lekkerste burgers die er zijn in Nederland.
Allemaal voorbewerkte zooi. Waarschijnlijk zit er helemaal geen kip in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:28 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
KFC is echt wel lekker goos
Double Crunch
Filet Bites
Hotwings
Crispy Strips
Original Pieces
Zingers
De patat is ook prima
Honderden maar? Trouwens, houdt je hele familie van fried chicken of is dat een stereotype?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Heeft niks met sloeber te maken. Ik kan er honderden halen als ik zou willen. Ik weiger gewoon teveel geld voor iets neer te leggen wat het niet waard is. Ik ga daarom ook nooit meer naar de mcdonalds. Kan het wel betalen, maar vind het het geld niet meer waard.
Okay Oebersloeber, als jij het zegt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Heeft niks met sloeber te maken. Ik kan er honderden halen als ik zou willen. Ik weiger gewoon teveel geld voor iets neer te leggen wat het niet waard is. Ik ga daarom ook nooit meer naar de mcdonalds. Kan het wel betalen, maar vind het het geld niet meer waard.
Die pauper doet alsof hij het kan betalen maar 20 euro is toch wel een flinke aderlating op zijn wajong uitkering!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:59 schreef LekkerSimpel89 het volgende:
Ga dan werken voor je geld nigger
fixxed.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:51 schreef Hogwarts het volgende:
En je uitkering is niet omhoog gegaan afgelopen jaar?
Lang geleden was het weerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die pauper doet alsof hij het kan betalen maar 20 euro is toch wel een flinke aderlating op zijn wajong uitkering!
Lekkersimpel God je bent er weer![]()
Geert god genot!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |