Dan moet je me ook maar ontvoerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben wel terpen en dijken
En: https://www.friesland.nl/(...)ken-en-natuur/bossen
Ik kan praktisch niets en ik ben vorig jaar in Groningen en Zeeland geweest..quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het noordelijkste dat ik de afgelopen 10 jaar in NL ben geweest is denk ik Almere of Velsen
Okequote:
Ik in Amerika en Canadaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan praktisch niets en ik ben vorig jaar in Groningen en Zeeland geweest..
Ja klopt dat is ook wel zo, maar hey daar weet je als baby nog niks vanafquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En dat is ook wel chill, maar aan xe andere kant: wat meer vrijheid is ook wel fijn
Nee hoor, maar het is gewoon schandalig dat je hier nog nooit bent geweestquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de bevolkingskrimp daar zo erg dat je mensen moet gaan ontvoeren?
Bossen hebben we wel, nouja wat je maar als bos wilt noemen natuurlijkquote:
Ja het is ook niet even om de hoek dat ik er even langs rijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee hoor, maar het is gewoon schandalig dat je hier nog nooit bent geweest![]()
Mja echte bossen heb je natuurlijk sowieso niet meer in Nederland, alles is tot de millimeter gepland en ingekaderdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bossen hebben we wel, nouja wat je maar als bos wilt noemen natuurlijk
Die maakt mijn zusje wel eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Fryske Dumkes die zijn zo lekker.
Maargoed ik ben dan ook fan van anijs
Ja in Deventer ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
In Friesland hebben ze wel lekkere koek enzo
Ik ben zelf Deventerkoekquote:
HIER MET DIE VLINDERquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
Ik neem ook deze mee
Vanmiddag afgemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dan ben ik daar de andersom vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zelf Deventerkoek
Zo noemen ze iemand die er geboren is, maar er niet woont
Maar het is voor mijn neefjequote:
Volgens mij heet dat in Volendam een jasquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zelf Deventerkoek
Zo noemen ze iemand die er geboren is, maar er niet woont
Geen handicap?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat in Volendam een jas
Gelderland ben ik dan weer geboren. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Deventer is de smet op mijn Gelderse afkomst en imago.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |