Dus ze geloven niet in je?quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom komen we ook daar samen, niemand neemt het serieus als gekkies beginnen over de overlords die stiekem de EU controleren
Ik iig niet.quote:
Gefeliciteerd. Er wordt binnenkort 350 euro van je rekening afgeschreven.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
Net voor het eerst in mijn leven een OV fiets geprobeerd. Dat ging prima
Zo dan, jij bent echt goed.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
Het is ook een echt handig systeemquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ze is er nog stil van.quote:
Het is ook fijn dat het zo goed werkt want ze doen er alles aan om het meenemen van je eigen fiets heftig te ontmoedigen.quote:
Ja het was nooit echt nodig ofzoquote:Op zondag 10 augustus 2025 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook fijn dat het zo goed werkt want ze doen er alles aan om het meenemen van je eigen fiets heftig te ontmoedigen.
Kan het bijna niet geloven dat je het nu pas voor het eerst hebt gefixt AoibhinHet is echt fijn
Staatsbedrijven en elektronische technologie in combinatie met facturaties en/of toeslagen is sowieso altijd een terechte klacht!quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)69/ns-ov-fiets-boete
ns fietsen![]()
Dat vindt mijn parkiet nou ook.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staatsbedrijven en elektronische technologie in combinatie met facturaties en/of toeslagen is sowieso altijd een terechte klacht!![]()
Hoezo zou die eigenlijk smaken?quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vindt mijn parkiet nou ook.
Die film is best weer grappigquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[40+ SC #5539] Hitler is coming!!
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 augustus 2025 00:23 schreef sly-nl het volgende:
Hou je d'r buiten Cock!![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |