Trein naar Zwolle ofzo, vandaar naar Stavoren en dan met de boot naar de overkant. Vandaar weer terug naar huisquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet er een stuk met de boot of trein worden afgelegdDat is wel echt veel te ver
Als kind met mijn ouders daar per boot paar keer geweest. Altijd bijgebleven het verhaal van: Het vrouwtje van Stavoren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Trein naar Zwolle ofzo, vandaar naar Stavoren en dan met de boot naar de overkant. Vandaar weer terug naar huis
Dan moet jij ook terug, herinneringen ophalenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als kind met mijn ouders daar per boot paar keer geweest. Altijd bijgebleven het verhaal van: Het vrouwtje van Stavoren.
Op de fiets vanaf Durgerdam en s'avonds nog een WK-voetbal wedstrijd in een Friesche kroeg gekeken en daarna door op de fiets naar huis ... Stoere pubers die snel weer thuis wilden zijn .... 5 uur in de ochtend crashten we eindelijk ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Trein naar Zwolle ofzo, vandaar naar Stavoren en dan met de boot naar de overkant. Vandaar weer terug naar huis
Crashten waar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de fiets vanaf Durgerdam en s'avonds nog een WK-voetbal wedstrijd in een Friesche kroeg gekeken en daarna door op de fiets naar huis ... Stoere pubers die snel weer thuis wilden zijn .... 5 uur in de ochtend crashten we eindelijk ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope geen idee.. Ik weet nog wel dat we de eerste nacht bij mijn oom zn boerderij kampeerden (net onder Kampen).. en daarna dus camping aan het Kinselmeer... en dat was het ... en dat zonder google SVquote:Op zondag 10 augustus 2025 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
Dan weet je dat nog wel, maar wat de dag ervoor gegeten hebt niet meer
quote:
quote:
quote:
quote:
Morguhquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Het blijven altijd moooie foto's.
En ik dan?quote:
Hey GG thnx, lekker bakkie nooit verkeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |