Helemaal in je eentje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef pullup het volgende:
Ja hebt iig lekker weer nog![]()
Ik ben naar Medemblik gefietst vandaag gewoon omdat ik dat eens moest zien en het was een fijn rondje
Hockeyjongentjes ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:13 schreef pullup het volgende:
Oh die hockey meisjes hebben iig hun eerste wedstrijd gewonenn
En wat vond je van Medemblik?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef pullup het volgende:
Ik ben naar Medemblik gefietst vandaag gewoon omdat ik dat eens moest zien en het was een fijn rondje
Is dat alles?quote:
Jij met dat 'made in China' stempel op je reet zal dat niet snappen neequote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij met dat 'made in China' stempel op je reet zal dat niet snappen nee
Een man echter ............
Yepquote:
Viel een heel klein beetje tegenquote:
Dan was hopelijk de fietstocht wel lekkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Viel een heel klein beetje tegenIk had het iets meer als Enkhuizen verwacht maar het is wel heel klein
Was allemaal prima, ook nog door Edam en Hoorn gereden maar daar ben ik al wel vaker geweestquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan was hopelijk de fietstocht wel lekker
Enkhuizen is wel leuk ja
Volgende keer maar naar Stavoren dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Was allemaal prima, ook nog door Edam en Hoorn gereden maar daar ben ik al wel vaker geweest
Dan moet er een stuk met de boot of trein worden afgelegdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende keer maar naar Stavoren dan?
Heb ooit de boot genomen vanaf Enkhuizen ... maar das al wel 40+ jaar geleden .. was prima te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet er een stuk met de boot of trein worden afgelegdDat is wel echt veel te ver
Uurtje of 3,5 met het openbaar vervoer ongeveer, zou net een dagtochtje kunnen wezenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ooit de boot genomen vanaf Enkhuizen ... maar das al wel 40+ jaar geleden .. was prima te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |