SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Hey GGik ging door het slotje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou, kan je zeggen laatste vakantie een burger gegeten in een Irish Pub in Thailand. Sow dat was pas echt een burger, op bord aangeleverd met alleen blaadje sla, dun komkommer plakje en tomaten plakje. En wel echte kaas eroverheen. Beste burger ooit gegeten, saus kon je er zelf op doen. Heb zonder saus opgegeten zo sappig en lekker dat vlees.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
Maar ja, ik ben ook niet zo'n fijnproeverMcDonald's
Lach met een schone bips![]()
snap het principe maar ben gewend dat de hold iets van 30 euro isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan ben je dat geld kwijt. Simpel als dat. En je kunt het er mee oneens zijn, maar dan geen tafel misschien als het vol is.
is ook al genoeg stok achter de deur
het is wel japans frans, ik ben nieuwsgierigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen idee, overkomt mij eigenlijk zeldenquote:
Hey LYLTquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze is blauw, kon altijd al.![]()
Waarschijnlijk populaire plek, ja dan kunnen ze vragen wat ze willen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
snap het principe maar ben gewend dat de hold iets van 30 euro is
is ook al genoeg stok achter de deur
het is wel japans frans, ik ben nieuwsgierigLach met een schone bips![]()
ze zitten voor de komende 3 weken in ieder geval vol dus jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarschijnlijk populaire plek, ja dan kunnen ze vragen wat ze willen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Hoi Dottiequote:Ik dacht vanavond weer even langs komen hier
Hoe gaat met jou?
Da's waar ja....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, overkomt mij eigenlijk zelden
How can I make this topic about me?![]()
heb wat plekjes in ghent in ieder geval aangekruist, zal wel goed komenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gezellig, lang niet gezien. Hier alles okidoki. Bij jou ook hoop ik?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoi DottieIk dacht vanavond weer even langs komen hier
Hoe gaat met jou?
quote:
quote:
Hey Vinoquote:
weet niet of ik dat wilquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Gentse Waterzooi moet je natuurlijk ook proberen![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
weet ook een hele goede bbq in parijs, maar daar mag ik van dud0r niet heen met japieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
* gebrokenglas noteert deze tip, voor het geval hij weer eens in Gent komt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Gentse Waterzooi moet je natuurlijk ook proberen
Ja hoor alles goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, lang niet gezien. Hier alles okidoki. Bij jou ook hoop ik?Met andere dingen bezig vooral nu, en vaak ook wel lekker weer dus dan niet zo'n zin om hele avond online te zijn. Maar alles gaat zoals het gaat
ik rij er alleen maar voorbij tot nu toe
\we gingen vroeger altijd naar bruggeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bolkt maar een eind weg hoor,quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik zat weer niet op te letten
Ik vind het taaltje zo prachtig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoor wel goede dingen over Ghent
Hent. Bruhhe.
Ooit deze serie gezien Eigen kweek (TV Series 2013–2019) - Reference view - IMDb
zo geweldig![]()
![]()
![]()
Groot gelijk. Ik ben er ook steeds minder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hoor alles goedMet andere dingen bezig vooral nu, en vaak ook wel lekker weer dus dan niet zo'n zin om hele avond online te zijn. Maar alles gaat zoals het gaat
Fijn dat het gaat zoals het gaat en leuk je weer even te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toen ik nog hele arme LYLT was van rond de 20 zat ik op de Champs D'elliefucking weet ik hoe je het schrijft bij de McDonalds want daar was het bier goedkoop. We zaten daar met een aantal man, maar bij iedere keer bestellen van het bier moest je er een burger bij bestellen. Dus op gegeven moment wij vol van alle burgers maar wel meer bier willen, stond op gegeven moment een rij zwervers omdat we steeds de burgers weg gaven. Je denkt er op die leeftijd niet echt bij na, zeker niet dronken. Maar echt triest wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
weet ook een hele goede bbq in parijs, maar daar mag ik van dud0r niet heen met japieLach met een schone bips![]()
Fijn te horen dat je zegt dat het goed met je gaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik ben er ook steeds minder.
Fijn dat het gaat zoals het gaat en leuk je weer even te zien
Nou ik kan je zeggen, vorige week een burger gegeten bij een plaatselijk tentje in Tenerife, dat was ook de beste burger die ik ooit had gegeten. Mediumrare runderburger, met sausje, pulled beef en gefrituurde uienringen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou, kan je zeggen laatste vakantie een burger gegeten in een Irish Pub in Thailand. Sow dat was pas echt een burger, op bord aangeleverd met alleen blaadje sla, dun komkommer plakje en tomaten plakje. En wel echte kaas eroverheen. Beste burger ooit gegeten, saus kon je er zelf op doen. Heb zonder saus opgegeten zo sappig en lekker dat vlees.
Tentje scoorde ook 4,9 (vd 5) op google, dus andere mensen waren het met ons eens
Nu heb ik zin in hamburgers
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nice! Echt goeie burgers en pizza kun je me voor wakker makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou ik kan je zeggen, vorige week een burger gegeten bij een plaatselijk tentje in Tenerife, dat was ook de beste burger die ik ooit had gegeten. Mediumrare runderburger, met sausje, pulled beef en gefrituurde uienringen.
Tentje scoorde ook 4,9 (vd 5) op google, dus andere mensen waren het met ons eens
Nu heb ik zin in hamburgers
met ananasquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nice! Echt goeie burgers en pizza kun je me voor wakker makenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Grenslanders ook gezien?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het taaltje zo prachtig.
Hent. Bruhhe.
Ooit deze serie gezien Eigen kweek (TV Series 2013–2019) - Reference view - IMDb
zo geweldig![]()
Werd toen deels bij ons in het ziekenhuis opgenomen, was wel leuk
quote:De kogel ligt klaar voor 1 van jullie 2 en het is niet Amy.... Ananas op een Pizzaquote:![]()
(metaforische kogel voordat een snowflake er weer aanstoot aan neemt)Lach met een schone bips![]()
Volgende reis naar hawaii naar de ananasplantages?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee dat ken ik nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Grenslanders ook gezien?
Werd toen deels bij ons in het ziekenhuis opgenomen, was wel leuk![]()
wordt leuk met dud0r, die verstaat er geen drol vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het taaltje zo prachtig.
Hent. Bruhhe.
zo geweldig
*Lust geen koffie*![]()
het wordt misschien wel ondertiteldquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wordt leuk met dud0r, die verstaat er geen drol van![]()
![]()
man man manquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
De kogel ligt klaar voor 1 van jullie 2 en het is niet Amy.... Ananas op een Pizza![]()
(metaforische kogel voordat een snowflake er weer aanstoot aan neemt)Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
echt he, dieren geven zoveel liefde, dit dat zus zoquote:Net een hartoperatie gehad? En heb je een huisdier dat na je ontslag uit het ziekenhuis thuis op je staat te wachten? Dan heb je een 2 keer grotere kans op een depressie dan mensen zonder huisdier.![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Ik vond de bananenplantages wel interessant op Tenerife
Maar bijna alles van chiquita bananen ed is dus cavendish banaan en gemaakt door de plantjes te klonen, dus als er ooit een ziekte komt waar de plantjes niet tegen kunnen kan de hele bananenmarkt instorten. Net als in de jaren 50 met de Gros Michel bananen is gebeurd.
Ja, ik heb een beetje opgelet in het bananenmuseum
Chiquita is goed, maar ik koop ook wel de goedkopere bananen. Of die trossen die je niet meer hoeft af te wegen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar bijna alles van chiquita bananen ed is dus cavendish banaan en gemaakt door de plantjes te klonen, dus als er ooit een ziekte komt waar de plantjes niet tegen kunnen kan de hele bananenmarkt instorten. Net als in de jaren 50 met de Gros Michel bananen is gebeurd.
Ja, ik heb een beetje opgelet in het bananenmuseumHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb ooit voor een operatie mijn kat levend begraven want anders zou ie verhongeren, dat vond ik zielig. Was lekker rustig toen ik thuis kwam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
echt he, dieren geven zoveel liefde, dit dat zus zo
[..]![]()
![]()
Ja garpje, ik hou van dieren.Lach met een schone bips![]()
Nice. Ja dat is en dingetje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, ik heb een beetje opgelet in het bananenmuseum
Klonen moet wel ja, want zaden maken ze niet. De prijs die we betalen voor steriel fruit.
Hadden ze daar ook een wilde banaan? Met die grote zaden er in?🐙![]()
Deze man heeft smaakquote:
Behalve de koffie dan
worden wel snel bruin met dit weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Chiquita is goed, maar ik koop ook wel de goedkopere bananen. Of die trossen die je niet meer hoeft af te wegen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wacht wat. Hoe dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
echt he, dieren geven zoveel liefde, dit dat zus zo
[..]![]()
![]()
🐙![]()
gekke haters
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De goedkopere zijn ook cavendish bananen, eigenlijk alle standaard consumptiebananen hier in het westen (dus niet bakbananen enzo)quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Chiquita is goed, maar ik koop ook wel de goedkopere bananen. Of die trossen die je niet meer hoeft af te wegen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ik gok schuldgevoelquote:
ik heb er ook altijd last van als ik een paar dagen van huis ben geweest met de poezenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee die hadden ze niet, maar wel gezien. Ze hadden daar ook maar 9 bananenrassen op de plantage.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Ja dat is en dingetje.
Klonen moet wel ja, want zaden maken ze niet. De prijs die we betalen voor steriel fruit.
Hadden ze daar ook een wilde banaan? Met die grote zaden er in?
Maar je entreeticket was een canarische banaan en die smaakte toch wel anders dan die hierIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Eenzaamheid bevorderd depressie, een huisdier verminderd eenzaamheid in veel gevallen. Dus denk werkt de andere kant op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien nemen mensen die meer vatbaar zijn voor depressie wel vaker een huisdier.Lach met een schone bips![]()
fusarium zit overal, ook in je huis nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
gelukkig hebben we de plantages verspreidIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
fair pointquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien nemen mensen die meer vatbaar zijn voor depressie wel vaker een huisdier.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En dankzij het bananenmuseum weet ik ook waar de naam Canary wharf van het financiële district in Londen vandaan komt!
Ja, ik had het zelf kunnen bedenken
jij gaat van huis met de poezen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik gok schuldgevoel
ik heb er ook altijd last van als ik een paar dagen van huis ben geweest met de poezen![]()
nar de vogels?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:07 schreef MizzezAmy het volgende:
En dankzij het bananenmuseum weet ik ook waar de naam Canary wharf van het financiële district in Londen vandaan komt!
Ja, ik had het zelf kunnen bedenkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oke een banaan als ticket is wel schitterend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee die hadden ze niet, maar wel gezien. Ze hadden daar ook maar 9 bananenrassen op de plantage.
Maar je entreeticket was een canarische banaan en die smaakte toch wel anders dan die hier
Ik zie dat ze de kanariebanaan alvast als alternatief aan het marketen zijn voor als de cavendish instort.
🐙![]()
nee heb schuldgevoel omdat ze niet mee gingenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet wat ik zeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eenzaamheid bevorderd depressie, een huisdier verminderd eenzaamheid in veel gevallen. Dus denk werkt de andere kant op.🐙![]()
Ik denk er niet over na. Ik koop gewoon een tros bananen en welke het zijn boeit me weinig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De goedkopere zijn ook cavendish bananen, eigenlijk alle standaard consumptiebananen hier in het westen (dus niet bakbananen enzo)How can I make this topic about me?![]()
ssssst ze is vakantiefeitjes aan het vertellenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk er niet over na. Ik koop gewoon een tros bananen en welke het zijn boeit me weinig.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Banaan op pizza is wel het proberen waardIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo boos jonguh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd.
🐙![]()
heb ik geprobeerd, vond het matigquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:08 schreef MooieTop6 het volgende:
Banaan op pizza is wel het proberen waard
verkeerde textuurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
de ex van de schoonmaker van de buurvrouw van de automonteur van de vakantiekracht deed dat ook altijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
How can I make this topic about me?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
van alles geboekt, meteen weer even 50 tabbladen kunnen sluiten
ruimt wel opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, de vrouw maakte een grapje dat je de banaan eerst moest opeten voor je naar binnen mocht. Vroeg me al af of echt iedereen bananen lustquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke een banaan als ticket is wel schitterend.
Ik zie dat ze de kanariebanaan alvast als alternatief aan het marketen zijn voor als de cavendish instort.
De export van de Canarische banaan is heel beperkt, jammer, want was wel lekker.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Jullie stellen mij teleurIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar als er straks geen bananen meer zijn, dan weet je hoe het komt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk er niet over na. Ik koop gewoon een tros bananen en welke het zijn boeit me weinig.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
dacht dat we hier natuurtalentjes haddenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn cursussen voor.....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
afgelast .....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn cursussen voor.....![]()
Ik ben keihard aan het skimmen nu, maar schijnbaar durf ik verder niksquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon roepen dat je je in je vinger geprikt hebt aan een stekel tijdens een boswandeling en het bloed wilde afvegen met een ander blad en dat bleek een brandnetel te zijn. Probeer maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
How can I make this topic about me?Lach met een schone bips![]()
Oke de chemicalien uit Duitsland zouden morgen weer opnieuw opgestuurd worden. Vervangend schakelaartje komt ook binnen. De website met de correcte verouderde glaszekeringen smolt toen ik er probeerde te bestellen.
Two hits and a miss. Kan erger.🐙![]()
quote:![]()
Naar de handel met de Canarische eilanden.
Maar misschien dat de Canarische eilanden wel weer naar de vogel zijn vernoemd, waarom weet ik dat niet?
Over 2 minuten durf ik weerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
erja er waren allemaal cameras die het neit deden dus ik denk oke lets goquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben keihard aan het skimmen nu, maar schijnbaar durf ik verder niks
en nog een boel dvds aan het branden nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hoe is het met je cameraatje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
Oke de chemicalien uit Duitsland zouden morgen weer opnieuw opgestuurd worden. Vervangend schakelaartje komt ook binnen. De website met de correcte verouderde glaszekeringen smolt toen ik er probeerde te bestellen.
Two hits and a miss. Kan erger.![]()
Naar hondenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Maar misschien dat de Canarische eilanden wel weer naar de vogel zijn vernoemd, waarom weet ik dat niet?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ssssst ze is vakantiefeitjes aan het vertellen![]()
Okok ik stop er wel weer mee
Ik ook, heb er een miljoenmiljard te koop maar ik durf ze niet te verkopen ofzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
er
[..]
ja er waren allemaal cameras die het neit deden dus ik denk oke lets go
en nog een boel dvds aan het branden nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik plaag maar hequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
*Lust geen koffie*![]()
A busload of people has just arrived at the bus station - what are the odds?
You wait for them to leave and then head over to the ATM.
The skimmer pulls free with a quick swipe of the hand.
Your camera also dislodges easily with a little wiggling - maybe you didn't install it quite as well as you'd hoped!
Nonetheless, with your equipment back in your possession, you walk away and leave the station.
SUCCESS
0 card detailsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oooh ja natuurlijk, stom van mequote:
is echt zo!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
moet je 5 nerve hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ook, heb er een miljoenmiljard te koop maar ik durf ze niet te verkopen ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
SUCCESSquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:14 schreef MooieTop6 het volgende:
A busload of people has just arrived at the bus station - what are the odds?
You wait for them to leave and then head over to the ATM.
The skimmer pulls free with a quick swipe of the hand.
Your camera also dislodges easily with a little wiggling - maybe you didn't install it quite as well as you'd hoped!
Nonetheless, with your equipment back in your possession, you walk away and leave the station.
SUCCESS
0 card details
*Lust geen koffie*![]()
Ik had een vervangend onderdeel getekend en geprint, ik ga het morgen lakken en dan kan hij weer in elkaar. Maar ik heb hem getest en hij werkt nu weer goed.quote:
De eettafel was vandaag even een electronica workstation. Tevergeefs, had het verkeerde schakelaartje voor een ander project. Die komt dus morgen. Maar dan ruim ik die zooi weer even op en kan ik de airbrush weer uitgraven.🐙![]()
Dat zijn toch de echte matties, die je dat gewoon laten doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:15 schreef KoningWouter het volgende:
Net een chain gehad van 107 kills.
Ik mocht de 25e afmaken om zo toch nog een beetje nuttig te zijn.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
godver dat is pijnlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb me in m'n vinger geprikt aan een stekel tijdens een boswandeling en het bloed wilde ik afvegen met een ander blad en dat bleek een brandnetel te zijn.
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, dat geloof ik wel. Canis was hond in Latijnquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had een vervangend onderdeel getekend en geprint, ik ga het morgen lakken en dan kan hij weer in elkaar. Maar ik heb hem getest en hij werkt nu weer goed.
De eettafel was vandaag even een electronica workstation. Tevergeefs, had het verkeerde schakelaartje voor een ander project. Die komt dus morgen. Maar dan ruim ik die zooi weer even op en kan ik de airbrush weer uitgraven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@KoningWouter ligt weer in het ziekenhuis hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ahhhh Kut man! Das echt auw.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb me in m'n vinger geprikt aan een stekel tijdens een boswandeling en het bloed wilde ik afvegen met een ander blad en dat bleek een brandnetel te zijn.
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Ja erg....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ahhhh Kut man! Das echt auw.
dan meteen dovenetelblad zoeken; dat staat er meestal in de buurtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]![]()
goeie tipquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
dan meteen dovenetelblad zoeken; dat staat er meestal in de buurt
*Lust geen koffie*![]()
Jeetje. Maar goed dat je niet wat anders geprikt had dan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
een kanarie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeetje. Maar goed dat je niet wat anders geprikt had dan!![]()
![]()
Aandachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeetje. Maar goed dat je niet wat anders geprikt had dan!![]()
Yup maar dat is bewust zodat de vijand geen punten kan scoren door mij te mollenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:16 schreef MooieTop6 het volgende:
@:koningwouter ligt weer in het ziekenhuis hoor
Best leuk zo'n war. Toch wel.![]()
Ik geef je al mijn aandacht! Vertel meer!quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:16 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken hun kinderen geloof ik. Agfa Click en Clack
🐙![]()
Dure fiets? Elektrische fiets?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Moet nog fiets ophalen of zal ik op station laten
Staatie wel goed op slot?
Groot station of klein?
Ver weg?
Het is in ieder geval nu goed weer.![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Ik ken hun kinderen geloof ik. Agfa Click en Clack
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Gewone fiets, staat goed op slot, klein station, iets meer dan een kilometer lopen. Maar ben beetje gaperigquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dure fiets? Elektrische fiets?
Staatie wel goed op slot?
Groot station of klein?
Ver weg?
Het is in ieder geval nu goed weer.
Uw ADH vitamine Worst
Je bent al op de helft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewone fiets, staat goed op slot, klein station, iets meer dan een kilometer lopen. Maar ben beetje gaperig
En zometeen weer klaarwakker![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Moet nog fiets ophalen of zal ik op station laten
Mn aandacht begint wat te verslappen
duurde langer dan normaal voor je het doorhadquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel even mario informeren dat je mij laat laufen om mijn Fahrrad in de Keller te zettenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent al op de helft.
En zometeen weer klaarwakkerUw ADH vitamine Worst
sorryquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
duurde langer dan normaal voor je het doorhad![]()
![]()
tussen liefde aan de linkerkant
en rechts de eeuwigheidHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijne avondquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wens jullie allen nog een fijne avond toe, ik ga ff op pad nu
On your feetquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wens jullie allen nog een fijne avond toe, ik ga ff op pad nu![]()
![]()
o jeequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Spannend hoor. Ik word wel een beetje nerveus nu![]()
welk pad?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wens jullie allen nog een fijne avond toe, ik ga ff op pad nu
Same shit, different day
SC hopper present![]()
face your fears....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Spannend hoor. Ik word wel een beetje nerveus nuHow can I make this topic about me?![]()
1 bacoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
hoeveel rum zit er al in?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
het was meer een gefaalde lokpostquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
je weet dat ik niet amy ben toch?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Van mij hoef je vandaag weinig spannends meer te verwachtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Spannend hoor. Ik word wel een beetje nerveus nu
wordt nog leuk slapen zo, stinkt bij de onderburen naar terpetineHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ohjequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
wordt nog leuk slapen zo, stinkt bij de onderburen naar terpetineSame shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dan kun je maar beter in je eigen bed gaan slapen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
wordt nog leuk slapen zo, stinkt bij de onderburen naar terpetine![]()
![]()
als zij het zo laten stinken stinkt mijn bed ook zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter in je eigen bed gaan slapen!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow, wees dan duidelijk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als zij het zo laten stinken stinkt mijn bed ook zo![]()
![]()
lief klein homijntje had een vliegje op zijn neusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Terpentine in de tuin?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hun tuin
mijn slaapkamer
gouden combi![]()
![]()
jaquote:
creatief met bbq en plantenverwerking zijn zeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh bloody hell....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
creatief met bbq en plantenverwerking zijn ze![]()
mocht er een nieuwsbericht komen over fikkie op kanaleneiland
twas leuk jullie gekend te hebbenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Genoeg water rondom een eiland om dat te blussen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
twas leuk jullie gekend te hebben![]()
![]()
RIPquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
twas leuk jullie gekend te hebben
Same shit, different day
SC hopper present![]()
oh nee
als ik dood ga is het niet in peace
ik ga spoken tot en metHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh nee
als ik dood ga is het niet in peace
ik ga spoken tot en met![]()
![]()
![]()
Ja een mensen zijn boosquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
De heks van Wicked als Jezus.....
Op die ene musical die ooit begon als insecten die een rottend hoofd aanbedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik dank de hemel vast voor de kevers in het gras
en voor de meisjes uit mijn klas
en voor de bloemen op mijn graf
bedankt alvastHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wait what?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja een mensen zijn boos
Op die ene musical die ooit begon als insecten die een rottend hoofd aanbeden![]()
Jezus Christ superstar begon ooit als een musical waar de hoofdpersonen insecten waren die een rottend hoofd aanbedenquote:
Welkom in de wereld van kunstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jezus Christ superstar begon ooit als een musical waar de hoofdpersonen insecten waren die een rottend hoofd aanbeden
Welkom in de wereld van kunstFucking hell zeg....
![]()
Dat zijn nog een leuke weetjes, daar kan ik niet tegenop!
De film versie was de braafste versie tot toen
Maar de kerk was zeker niet blij
Bij het theater waren er ook maanden lang protestenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De film heb ik best vaak gezien. Maar je insecten lore kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
De film versie was de braafste versie tot toen
Maar de kerk was zeker niet blij
Bij het theater waren er ook maanden lang protesten
🐙![]()
Ik ben naar de show hier geweest, maar ze hadden ervoor gekozen dat king Herod een boze man wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De film heb ik best vaak gezien. Maar je insecten lore kende ik nog niet.
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb een nieuwe BBQ gekochtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Friday Friday gotta get down on Friday
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Foto?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe BBQ gekochtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh fancyquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Urban chef large Deluxe![]()
Wil binnenkort de brisket en burnt ends proberen
Rustig beginnen met wat hamburgers van de lokale boer![]()
[ afbeelding ]
Zondag de bbq?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iedere dag bbqquote:Althans zo heb ik het verkocht aan de vrouw, als 'verlengstuk van de keuken'
Ah jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iedere dag bbqAlthans zo heb ik het verkocht aan de vrouw, als 'verlengstuk van de keuken'
Maar ik bedoelde dat we zondag dus langs kunnen komenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja hoor. Neem je wat mee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah ja
Maar ik bedoelde dat we zondag dus langs kunnen komen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Tuurlijk
Ik naar de Turkse slager
Dudje mag dan zelf nog elders zijn spekfakkkel halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We hebben hier sinds kort ook zo'n Turkse winkel en slager. Bohhhhhquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
Tuurlijk
Ik naar de Turkse slager
Dudje mag dan zelf nog elders zijn spekfakkkel halenEn van alles grootverpakking ook nog!
Goei spul daar
Ja
Goed vlees voor minder geld
En zit minder water inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die gasten hier kopen alles uit België. Tasjes kosten niksquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:58 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe kan dat dan dat ze zo goedkoop zijn?
Geen idee
Maar 3 kilo kipfilet voor 19 euro vind ik mooiHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je wilt zeggen dat ze dat naar NL smokkelen voor de doorverkoop?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die gasten hier kopen alles uit België. Tasjes kosten niks![]()
Oh booh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben naar de show hier geweest, maar ze hadden ervoor gekozen dat king Herod een boze man was🐙![]()
Nee, ik denk dat, dat volledig legaal gaat. Die gratis tasjes twijfel ik bij, maarja, je kunt altijd een rol tasjes in de winkel kopen en dat gebruiken toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat ze dat naar NL smokkelen voor de doorverkoop?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nog ergerquote:
Het was Paul de Leeuw
Ik had Express de den Haag show geboekt om dat te vermijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tasjes bij de slager zijn in Nederland ook gratisquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat, dat volledig legaal gaat. Die gratis tasjes twijfel ik bij, maarja, je kunt altijd een rol tasjes in de winkel kopen en dat gebruiken toch?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh god.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog erger
Het was Paul de Leeuw
Ik had Express de den Haag show geboekt om dat te vermijden
🐙![]()
Dat klopt. Bij je Jumbo of AH zijn ze ¤0.90quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Tasjes bij de slager zijn in Nederland ook gratis
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: