ik snijd liever zelf, lekker schuinquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Altijd wel makkelijk dat ze het daar alvast kunnen snijden.
Maar kun je dan nog wel hapjes na de stapjes?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenavond weer sporten. Kilo’s moeten eraf vliegen.
Ga morgen even naar de Italiaanse winkel dus zal wel genoeg hapjes krijgen weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kun je dan nog wel hapjes na de stapjes?
Ook niet als je android ofzo update?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ben nog niet gek op mijn nieuwe telefoontje. Strava wil er al niet op. Gewoon niet meer te vinden in de app store
niet beschikbaar dus voor je toestel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ben nog niet gek op mijn nieuwe telefoontje. Strava wil er al niet op. Gewoon niet meer te vinden in de app store
Tenzij je naar een echte Italiaanse winkel in Palermo looptquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga morgen even naar de Italiaanse winkel dus zal wel genoeg hapjes krijgen weer
Ik wil wel een fitboy CE zien de volgende keer dat ik je weer zie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenavond weer sporten. Kilo’s moeten eraf vliegen.
dan krijg je te veel hapjes, maar gelukkig nog veel te veel meer stapjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je naar een echte Italiaanse winkel in Palermo loopt
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet beschikbaar dus voor je toestel.
uitgaande dattie een android phone heeft.. lijkt dat erg onwaarschijnlijk?quote:Strava can be installed on Android operating systems 8.0 or above (CyanogenMod or other nonstandard Android OS versions are not supported).
www.negertehuur.nlquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil een worden met gebakken banaan
Eigen gare Appstore waar alle data van Fles naartoe gelekt kan worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
uitgaande dattie een android phone heeft.. lijkt dat erg onwaarschijnlijk?
Android 8.1 it is. Hoger kan ie niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet als je android ofzo update?
16 komt er aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Android 8.1 it is. Hoger kan ie niet.
Wat is current? 15 of zo?
Straks ben je al je geld en al je vriendinnen kwijt dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Android 8.1 it is. Hoger kan ie niet.
Wat is current? 15 of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik eet geen konijn met kerst, dus vraag het een ander.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom eten we dan wel konijnen met Kerstmis en geen katten?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:BudapestenaarKindereten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedkoop is altijd duurkoop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
"komoot has stopped"
Restart
"komoot keeps stopping"
Send feedback
Dit gaat morgen weer fijn de hele ochtend kosten om de hele bloedhoerenzooi terug te draaien.
Zielig gedoe. Alsof hij daar wakker van ligt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Antonie Kamerling grapje weggemod @:haags
Nee. Vanavond nog.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit gaat morgen weer fijn de hele ochtend kosten om de hele bloedhoerenzooi terug te draaien.
Zou hem morgen weer retour afzender doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
"komoot has stopped"
Restart
"komoot keeps stopping"
Send feedback
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Een Afrikaans kindje kan drie maanden leven van 60 euro.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Jammer dan, was toch maar 6 tientjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |