KARMAquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
Amerikaanse miljonair (52) gedood door buffel waarop hij aan het jagen was in Zuid-Afrika
Hij laat een dochter achter... geen Darwinnetje
Is in de zomer toch best lekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb als het goed is straks weer een balkon. Alleen weet niet of ik er vaak op ga zitten. Dat deed ik ook niet toen ik op de twaalfde etage woonde..
ja... die stomme roofvogels ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:34 schreef Nattekat het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-brandweer~ad35ee2c/
Ja, maar ik had er constant de zon op en geen zonweringquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is in de zomer toch best lekker.
Handigquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
Amerikaanse miljonair (52) gedood door buffel waarop hij aan het jagen was in Zuid-Afrika
Wie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen ga ik een fokker meeten die ik nog nooit heb gemeet.
Als ik dus zondag niet meer online ben, weten jullie dat het mis is!
Niet ik, dus de kans dat hij zondag leeft is best grootquote:
Het is iig fijn de mogelijkheid te hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er constant de zon op en geen zonwering
Zon draait toch wel een keer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar ik had er constant de zon op en geen zonwering
hor geplaatst?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed dagje wel. Ramen gegeten. Beetje getukt.
netjesquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:30 schreef Nizno het volgende:
Zo noemen we Limburg ook als ze populair lopen te doenquote:de provincie Limpopo
Ieuw, FOK!kers meetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen ga ik een fokker meeten die ik nog nooit heb gemeet.
Als ik dus zondag niet meer online ben, weten jullie dat het mis is!
Geen ramen meer, dus ook geen hor nodigquote:
Maar wat zit er nog op die plek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen ramen meer, dus ook geen hor nodig
Kozijnen gesteld?quote:
grote opening... waar geen hor past want geen ramenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat zit er nog op die plek?
Snotverquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zo noemen we Limburg ook als ze populair lopen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |