Er staat in het artikel van het AD dat een oplettende voorbijganger haar heeft gevonden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het lichaam gezien hebben, maar geroken.
Ja precies: hoewel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk bij haar familie ...
Hoewel ...
Dan kan hij hem naast diegene die hij al heeft hangen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:57 schreef Aberkullie het volgende:
Nou dan zal hij nu wel een inreisverbod krijgen
quote:Bij de datalek bij het laboratorium Clinical Diagnostics zijn ook de gegevens van vrouwen uit blijf-van-mijn-lijfhuizen gelekt, blijkt uit informatie van RTL Nieuws. Deze informatie is zeer gevoelig, gezien het mensen betreft die op een anonieme en ‘veilige’ plek leven na een geschiedenis met ernstig huiselijk geweld of bedreigingen.
Niet alleen de namen en burgerservicenummers van de gedupeerden liggen bij de cybercriminelen, ook het adres van hun opvanglocatie is bekend. De gegevens zouden tijdelijk op het dark web hebben gestaan. Dat werd offline gehaald nadat het Rijswijkse lab een som losgeld betaalde. De betreffende opvanglocaties bevestigen dat de vrouwen inderdaad op die adressen hebben gewoond.
Vind het ook raar dat haar naam niet wordt genoemd. Kan daar ook geen reden voor bedenkenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Vreemd dat ze geen naam heeft.
Haar naam is Bouchra naam gaat rond op Twitter (X)quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat haar naam niet wordt genoemd. Kan daar ook geen reden voor bedenken
Jeetje, heb je er ooit aan gedacht om rechercheur bij de politie te worden. Talentje hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:26 schreef Gia het volgende:
Ik heb de indruk dat het alleen vanuit instanties is dat ze als vermist beschouwd wordt. En ja, de politie doet dit niet lichtvaardig.
Maarrr, kan het niet zo zijn dat ze haar 'ex' partner tegenkwam, een 'goed gesprek' hadden en ze samen op vakantie zijn naar Syrië?
Uiteraard is dat dan dom van haar, maar mensen mogen domme fouten maken en vertrekken met onbekende bestemming wanneer ze willen.
Ik denk eerder dat hij haar heeft meegenomen naar Syrië, dan dat hij haar vermoord heeft.
Cultuur wel. En die is ook op veel vlakken achterlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, in dezen is religie geen rode draad. Dus laten we het toch maar houden op: walgelijke kerel. Dat hij een pijnlijke dood mag sterven.
Gadverdamme, wat erg. Normaal is het al een inbreuk als je gegevens op straat liggen maar nu is het ronduit gevaarlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:13 schreef kitano het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ensbelang~a0b39a0fb/
[..]
Als je nu probeert grappig te doen in een topic waar net bekend is geworden dat een vrouw is overleden door een misdrijf heb je ook wel een talentje hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het niet zijn ex partner? Dus zij is waarschijnlijk gevlucht specifiek voor hem, en eventueel nog andere familie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:26 schreef woxxel2 het volgende:
Hoe die man zo vrij kon rondlopen.
Ze zat al in een blijf van m'n lijf huis. Dat zal om mishandeling zijn geweest. Hij krijgt dan alleen maar een inrijverbod.
Dat ze al meteen dachten aan een misdrijf betekent dat ze al wisten waar hij toe in staat was.
Hij gaat nu gewoon door naar de volgende.
Ik hoop dat ie s gepakt gaat worden voor belastingontduiken of zo, dan zal ie pas echt z'n straf krijgen
quote:De politie heeft donderdag een lichaam gevonden in Almere. Zij heeft "sterke vermoedens" dat het om het lichaam van een Syrische vrouw gaat die sinds een week wordt vermist.
Het lichaam werd aangetroffen in het bos in de buurt van parkeerplaats De Kiem. De politie voerde daar sinds donderdagmiddag een onderzoek uit na een tip van een voorbijganger. De politie gaat het lichaam identificeren, maar verwacht niet dat donderdagavond nog duidelijk wordt of het om de vermiste vrouw gaat.
De 24-jarige vrouw uit Almere werd vorige week donderdag voor het laatst gezien bij een supermarkt in Almere. De Kiem ligt ongeveer 1,5 kilometer van die supermarkt af.
De politie vreesde vorige week al dat de 24-jarige vrouw slachtoffer was geworden van een ernstig misdrijf. Daarom deelde de politie de identiteit van de vrouw en die van een 34-jarige Syriër die wordt verdacht van betrokkenheid bij het misdrijf. Het slachtoffer stapte vermoedelijk bij hem in de auto. De 34-jarige man is nog niet gevonden.
Ik had ergens gelezen dat hij hier illegaal was, kweet niet meer waar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:44 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat een pareltjes worden er toch dit land binnen gelaten.![]()
Is dit nou die geweldige multiculturele samenleving waar we hier in Nederland aan moeten gaan wennen? Godver.
Ik ben zelf kritisch genoeg aangaande de religie en het importeren van mensen die een cultuur hebben die onverenigbaar is met onze rechtsstaat. Dit is alleen niet het onderwerp om dat erbij te betrekken vind ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Cultuur wel. En die is ook op veel vlakken achterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |