Ik heb de de avond gezopen, maar jij lijkt er erger aan toe te zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 02:07 schreef NailQueen het volgende:
En Rogggiieer is er oooook!! We gaaaan ng nie naaa beeddd
Wa hep jij moooie koonlugtes!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhh luek hahah zlullen we anders bfj mij nog even ndn dranjfkje doen?? ik benb nogf dhelemslaal nuchgter
Eigenlijk wil ik best eens een drankje bij jou doen, ik zal je eens bellen oid als ik weer eens in Barcelona ben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhh luek hahah zlullen we anders bfj mij nog even ndn dranjfkje doen?? ik benb nogf dhelemslaal nuchgter
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 02:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb de de avond gezopen, maar jij lijkt er erger aan toe te zijn.![]()
Je lijkt mijn drinkpartner wel, lightwaight dat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hep jij Stranie nog nie gezien. Die hep zes oesoes op![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 02:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]Zes maar, dat is toch het voorafje bij de Griek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hep jij Stranie nog nie gezien. Die hep zes oesoes opReality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 02:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Achilles was ook een kort verhaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
Vitesse, AGOVV, FC Wageningen. De prachtige Geldersche voetbalhistorie wordt wel flink aangepakt.
Helaas werd ik gewekt door Sytse, dus roes uitslapen uitslapen is niet gelukt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Allemaal jullie roes uitgeslapen?
@:Fred_B, jij lijkt me een nuchtere kerel. Hoe is het in het Verre Oosten?
Sta je nu nog steeds buiten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:47 schreef Strani het volgende:
Hé @:billdauterive dkom dan kom dna![]()
ga mee naaur buitren dan
In slaap gevallen op een bankje zeker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sta je nu nog steeds buiten?
Ach.,.. Dat wordt voor hem dan een zware dag vandaagquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
In slaap gevallen op een bankje zeker.
Prima, erg warm dat wel. Het is ongebruikelijk vochtig voor de regio, waardoor het bijzonder heet aanvoelt. Maar we vermaken ons opperbest. Wel vooral binnenactiviteiten, zoals de TV-toren, een soort Chinese Madurodam, zee-aquarium, en erg veel eten. We gaan zo naar een goed aangeschreven sushirestaurant (want ook dat hoort erbij als je in China bent natuurlijk).quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Allemaal jullie roes uitgeslapen?
@:Fred_B, jij lijkt me een nuchtere kerel. Hoe is het in het Verre Oosten?
Toevallig dacht ik er van de week aan, maar vanavond gaat me niet lukken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:50 schreef NailQueen het volgende:
Om het feestje te starten: Hebben we vanavond eventueel zin in een retro of een random esf party? Stiekem mis ik die avonden een beetje![]()
Dan was het zo subtiel dat ik het zelf niet in de gaten hadquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toevallig dacht ik er van de week aan, maar vanavond gaat me niet lukken.
Waarschijnlijk komt het door jou dat ik er aan dacht, je begon er vorige week al subtiel over
Oh, zaten daar brandnetels tussen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:31 schreef Strani het volgende:
Ahhh alles doet pijn en ik heb brandnetel in m'n gezicht
Te subtiel voor jou, maar ik had het wel doorquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan was het zo subtiel dat ik het zelf niet in de gaten had
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we daarna een afterparty gaan houden
Het was zo subtiel dat ik het later alweer vergeten wasquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Te subtiel voor jou, maar ik had het wel door![]()
Ik heb de post opgezocht, zo subtiel was ie niet
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |