Ik bel ook niet, ik meld het je netjes hier, zoals het hoortquote:
Mensen bellen als het ook via tekst kan is sowieso iets voor psychopaten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik bel ook niet, ik meld het je netjes hier, zoals het hoort
Nee jij was er ook niet bij. Maar ze zijn gemaakt, en afspraak is afspraak NQquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb nooit een afspraak gemaakt
Ah wat leuk!! Echt goede muziek voor tijdens de afwasquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:55 schreef AgnesGru het volgende:
Ik start net Spotify op (smart tv) komt er super groot de nieuwe release van Ed Sheeran in beeld![]()
Nope. Ik heb niets toegezegd. Jullie doen jullie eigen afwas maar. Steek jullie handjes maar uit de mouwen. En ik zie dat Arizona AgnesGru al de muziek heeft gevonden. Dat betekent dat ik sowieso weg moet blijven.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee jij was er ook niet bij. Maar ze zijn gemaakt, en afspraak is afspraak NQ
@Arizona ik zou meteen je advocaat bellen en een zaak aanspannen wegens smaad!quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nope. Ik heb niets toegezegd. Jullie doen jullie eigen afwas maar. Steek jullie handjes maar uit de mouwen. En ik zie dat Arizona al de muziek heeft gevonden. Dat betekent dat ik sowieso weg moet blijven.
Ik heb ook maar vast een advocaat gebeld, om te vragen hoe je iemand aan de al dan niet door haar gemaakte afspraken kunt houden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
@:arizona ik zou meteen je advocaat bellen en een zaak aanspannen wegens smaad!
Heel goed! Het kan toch niet zo zijn dat iemand afspraken gewoon kan negeren alleen maar omdat ze er toevallig niet bij was toen ze door een groep weldenkende mensen werden gemaakt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook maar vast een advocaat gebeld, om te vragen hoe je iemand aan de al dan niet door haar gemaakte afspraken kunt houden.
Moet wel zeggen dat ik weinig vertrouwen heb in deze jurist. In plaats van mij rustig te laten uitleggen waarom NailQueen iedereens afwas moet doen leek hij behoorlijk geobsedeerd door het 'al dan niet' deel van mijn vraag.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed! Het kan toch niet zo zijn dat iemand afspraken gewoon kan negeren alleen maar omdat ze er toevallig niet bij was toen ze door een groep weldenkende mensen werden gemaakt.
Vreemd, dat lijkt me toch het mínst relevante deel...quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik weinig vertrouwen heb in deze jurist. In plaats van mij rustig te laten uitleggen waarom NailQueen iedereens afwas moet doen leek hij behoorlijk geobsedeerd door het 'al dan niet' deel van mijn vraag.
Overduidelijk!quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
@:arizona ik zou meteen je advocaat bellen en een zaak aanspannen wegens smaad!
Mij ook, maar hij leek het juist superbelangrijk te vinden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Vreemd, dat lijkt me toch het mínst relevante deel...
Typisch hèquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Overduidelijk!
@:agnesgru heeft de muziek opgezet. NQ probeert gewoon mij te blamen om de aandacht af te leiden van haar afwasplicht
Oh oeps. Hiervoor ben ik wel bereid voor een rectificatiequote:Op maandag 11 augustus 2025 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Overduidelijk!
@:agnesgru heeft de muziek opgezet. NQ probeert gewoon mij te blamen om de aandacht af te leiden van haar afwasplicht
Dit lijkt mij een prima deal, en dan zou ik nog zover willen gaan dat @NailQueen nog zelf mag kiezen welk liedje van Ed Sheeran ze op repeat zet tijdens het afwassen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Typisch hèNou kunnen we misschien ook een comprimis sluiten en er geen al te grote zaak van maken mits NQ gewoon netjes de afwas doet.
Precies, die muziek overtreft gewoon dit nummer:quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah wat leuk!! Echt goede muziek voor tijdens de afwas
Met deze muziek is afwassen zo gebeurd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Precies, die muziek overtreft gewoon dit nummer:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben al jaren klaar met Spanje-grappen maar helaas, we moeten het hier doen met wat we hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Jullie zijn volwassen genoeg om jullie eigen vaat te doen. En anders koop je maar een vaatwasser.
(ik ben nu wel een beetje klaar met dit spelletje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |