Ik zal ze een mail sturen om in het vervolg daar te staan met een clownspak aan en een bloempje dat water spuit op zijn borstquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:55 schreef Harvest89 het volgende:
Dat was die politieagent in het midden.
Die doet alsof hij wel heel begaan is met de situatie.
Met zijn armen op de zij zo van "goh joh wat vreselijk dit he, niet normaal dit, sjonge sjonge".
Die clowns zijn ook geen lievertjes hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:15 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ik zal ze een mail sturen om in het vervolg daar te staan met een clownspak aan en een bloempje dat water spuit op zijn borst
Even afwachten, maar de kans is groot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:08 schreef JeMoeder het volgende:
Zoveelste geval van femicide dit jaar?
Bah, inderdaad femicide dus....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:12 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ed.nl/112-nie(...)%2Fwww.google.com%2F
Vrouw is overleden door een misdrijf, er is ook een 34 jarige man aangehouden.
Statushouders dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:17 schreef Kim-Holland het volgende:
..volgens buurtbewoners gaat het om de partner van het slachtoffer.
Omwonenden spreken over een gezin met drie kinderen. Het slachtoffer zou de moeder zijn, de aangehouden man de vader. Het is niet bekend wat er verder precies is gebeurd.
Volgens een buurtbewoner was het gezin 'luidruchtig', maar heeft hij ze nooit ruzie horen maken. "Ze waren niet zo sociaal en hadden weinig contact met de rest van de buurt."
https://www.omroepbrabant(...)ehouden-door-politie
- nieuwbouw sociale huur waarvoor een Nederlander 20 jaar moet wachtenquote:
Ik denk zelf eerder iets in de relationele sfeer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Even afwachten, maar de kans is groot.
In dit tempo komen deze huizen weer snel op de gewone markt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Niet iedereen zit met een partytent 24/7 voor de deur om de buurt in de gaten te houden.
Maand niet geneukt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:39 schreef GerryDV het volgende:
Ik denk zelf eerder iets in de relationele sfeer.
Geen idee, kan vanalles zijn. Maar dat het puur iemand zou zijn die vrouwen haat en ze daarom wil doden lijkt me het minst voor de hand liggen. Met alle info die we nu hebben zou het zelfs nog huiselijk geweld tegen een man kunnen zijn die uiteindelijk oop een hoogtepunt heeft besloten dat het klaar moest zijn. Maar dat is ook maar speculatief.quote:
Hoe meer aandacht je het geeft onder de noemer femicide hoe meer ¨incidenten¨, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In dit tempo komen deze huizen weer snel op de gewone markt.
Ma dood, kinderen naar familie en pa de bak in.
Maar even zonder gekheid, het zijn er wel heel veel op dit moment.
Hm, staat op huispedia als zijnde een koopwoning met een waarde van 536 K!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:29 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
- nieuwbouw sociale huur waarvoor een Nederlander 20 jaar moet wachten
- luidruchtig en weinig contact met de buurt
- moeder van 34 met drie kinderen
Het script schrijft zichzelf
Lijkt me eerder 236K als het dat huisje op de foto is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Hm, staat op huispedia als zijnde een koopwoning met een waarde van 536 K!
Ziet eruit als een seniorenwoning, met 89m2 woonruimte. En dat met 3 kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |