SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Waar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:30 schreef ToT het volgende:
Ik kan het trouwens niet helemaal goed zien; is het een potje?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zit me steeds af te vragen of dat nou een schilderij is van een verontwaardigde kikker bovenop die kast.quote:🐙![]()
Zie niks?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Schilderij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit me steeds af te vragen of dat nou een schilderij is van een verontwaardigde kikker bovenop die kast.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja mijn aandacht ging daar in de eerste instantie idd ook meteen naar toe.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit me steeds af te vragen of dat nou een schilderij is van een verontwaardigde kikker bovenop die kast.![]()
*doubtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn aandacht ging daar in de eerste instantie idd ook meteen naar toe.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja nou ik denk idd ook niet dat ze er eentje is, gezien hoe ze in het begin de klei zo naar boven trekt.quote:![]()
En rechts op de kast ook! Maar ze zit er een beetje voorquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit me steeds af te vragen of dat nou een schilderij is van een verontwaardigde kikker bovenop die kast.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Vragen of ze ff wil optyfen zodat we het beter kunnen zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En rechts op de kast ook! Maar ze zit er een beetje voor
Forum Opties Forumhop: Hop naar: