SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Waar?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:30 schreef ToT het volgende:
Ik kan het trouwens niet helemaal goed zien; is het een potje?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zit me steeds af te vragen of dat nou een schilderij is van een verontwaardigde kikker bovenop die kast.quote:🐙![]()
Zie niks?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Schilderij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit me steeds af te vragen of dat nou een schilderij is van een verontwaardigde kikker bovenop die kast.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja mijn aandacht ging daar in de eerste instantie idd ook meteen naar toe.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit me steeds af te vragen of dat nou een schilderij is van een verontwaardigde kikker bovenop die kast.![]()
*doubtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn aandacht ging daar in de eerste instantie idd ook meteen naar toe.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja nou ik denk idd ook niet dat ze er eentje is, gezien hoe ze in het begin de klei zo naar boven trekt.quote:![]()
En rechts op de kast ook! Maar ze zit er een beetje voorquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit me steeds af te vragen of dat nou een schilderij is van een verontwaardigde kikker bovenop die kast.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Vragen of ze ff wil optyfen zodat we het beter kunnen zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En rechts op de kast ook! Maar ze zit er een beetje voor![]()
Ik heb haar insta nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Vragen of ze ff wil optyfen zodat we het beter kunnen zien.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Als ik maar hard en lang genoeg blijf staren kan ik het misschien zien. Wie weet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En rechts op de kast ook! Maar ze zit er een beetje voor🐙![]()
Oké
Het bord is licht blauw
Ik ga hij en wij donker blauw maken
Poept wordt glitteren goud
Juichen weet ik nog nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk het welquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik maar hard en lang genoeg blijf staren kan ik het misschien zien. Wie weet.
Weten doe ik het nietIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Geen idee waar jullie het over hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij ziet zeker alleen die kleistaaf?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:37 schreef MooieTop6 het volgende:
Geen idee waar jullie het over hebben
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Het enige wat we kunnen doen is blijven proberen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Weten doe ik het niet🐙![]()
Dat hamburgers steeds duurder worden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:37 schreef MooieTop6 het volgende:
Geen idee waar jullie het over hebben![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De aanhouder wintquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het enige wat we kunnen doen is blijven proberen.
Voer dat meisje eens manquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie het ook zo jammer dat het huis zo'n lange schoorsteen heeft?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@Zucht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat hamburgers steeds duurder worden?
Wel bijzonder ja, maar waarom ze er een plank voor hebben gezet....?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie het ook zo jammer dat het huis zo'n lange schoorsteen heeft?![]()
![]()
Hele rijke vrouwquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel bijzonder ja, maar waarom ze er een plank voor hebben gezet....?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je moet ze dan ook altijd met korting kopen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat hamburgers steeds duurder worden?
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ze heeft altijd 2 ruggen bij haar huehuehuehuehueIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:40 schreef MooieTop6 het volgende:
Ze heeft altijd 2 ruggen bij haar huehuehuehuehueGodver!
![]()
![]()
Waarquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jaaah de kikker!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Z'n baasje heeft vast een OF account.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jaaah de kikker!![]()
Een vriend van mij wil weten wat haar insta is en hoe ze heet en hoe oud ze is en waar ze woont en zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jaaah de kikker!![]()
Ik heb vernomen dat daar geen tiet te zien isquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan ik trouwens 6 dollar lenen van iemand ?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In tegenstelling tot op deze plaatjes?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat daar geen tiet te zien is![]()
![]()
In Torn? Als ik uit het ziekenhuis ben wel. 1 minuutjequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:42 schreef MooieTop6 het volgende:
Kan ik trouwens 6 dollar lenen van iemand ?![]()
*geen nip te zienquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
In tegenstelling tot op deze plaatjes?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja wel een beetje opletten he!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een vriend van mij wil weten wat haar insta is en hoe ze heet en hoe oud ze is en waar ze woont en zo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/maddie_mochi?igsh=MmtxbHo3YmsxZHN3It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Heb er denk ik twee liggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:42 schreef MooieTop6 het volgende:
Kan ik trouwens 6 dollar lenen van iemand ?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Yessss.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jaaah de kikker!
🐙![]()
Nee, het was een matig grapje die alleen ik leuk vondquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In Torn? Als ik uit het ziekenhuis ben wel. 1 minuutje
Ik denk voor OF!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In Torn? Als ik uit het ziekenhuis ben wel. 1 minuutje![]()
![]()
Hoef je niet meer lang en hard naar het gifje te kijkenquote:
Ze is wel een beetje ondergesausdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoef je niet meer lang en hard naar het gifje te kijken🐙![]()
Maar wel pas nadat de staaf in beeld geweest isquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus, was 1 minuut uit het ziekenhuis en ben al weer vermoord. 3 uur ziekenhuis nu.
Vermoord worden is dus niet zo dodelijk?![]()
Niet geklikt, kun je het raadsel onthullen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:42 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)e-barbecue-rundvlees
Wel zin in hamburgers nu
Waarom niet, Amiequote:
Iets met steeds minder melkkoeien, de Bertha's produceren steeds meer melk enzoë.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet geklikt, kun je het raadsel onthullen?
Wel zin in hamburgers nu
Vraag en dus lagere aanbod. En koeienvleisj produceert 80% meer co2 dan Kippe vleisj.![]()
Mijn zwager staat ingepland voor de hakkietakkiezakkie
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mar mensen die torn spelen, doe eens vriendjes met me wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vrienden zuipen je bier opIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vergeet je army points niet. Als je in het leger zit krijg je er elke dag 1quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
mar mensen die torn spelen, doe eens vriendjes met me worden
Op de job site kun je ze inwisselen![]()
rtl.nl/nieuws/binnenland/artikel/5522321/brandstichting-spoor-navo-top-amsterdam-politie-zoekt-getuigen
Goed duidelijke foto's ook![]()
quote:
Ik ga zondag waarschijnlijk wel barbecuen, kan vragen of jij ook welkom bent
Ik las Amy pointsquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vergeet je army points niet. Als je in het leger zit krijg je er elke dag 1
Op de job site kun je ze inwisselen
Cul?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga zondag waarschijnlijk wel barbecuen, kan vragen of jij ook welkom bentHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen geliefden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
mar mensen die torn spelen, doe eens vriendjes met me worden
Bekijk deze YouTube-video![]()
Hmm ja, dan maar kiphamburgersquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:51 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Iets met steeds minder melkkoeien, de Bertha's produceren steeds meer melk enzoë.
Vraag en dus lagere aanbod. En koeienvleisj produceert 80% meer co2 dan Kippe vleisj.
Nee joh, dat is niets voor mijquote:(zit ook niet in die sc)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:57 schreef Zucht. het volgende:
rtl.nl/nieuws/binnenland/artikel/5522321/brandstichting-spoor-navo-top-amsterdam-politie-zoekt-getuigen
[ afbeelding ]
Goed duidelijke foto's ook
It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: