SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MooieTop6 op 08-08-2025 07:16:13 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had deze TTTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ik ging de link naar pottenbakdame zoeken, maar ze stond nog in de OP
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dat is een leuk aanzien iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ik hou van leuke aanzien.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wie niet
Haal die quote van masberum er eens uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
is er een wakker hier
Niks mis meequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Haal die quote van masberum er eens uitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga nog even liggen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat ook maar
[ Bericht 74% gewijzigd door Vino_Tinto op 08-08-2025 08:33:18 ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als ik hem aanpas, dat betekent dat ik de vorige OP aangepast heb!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daar bovenop komen de 11 DTS-geboden:
1. Gij zult nimmer de OP aanpassen, op het toevoegen/vervangen van de laatste en enige afbeelding na.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Misschien moet je bij diegene klagen die hem daadwerkelijk erin gezet heb, man man manquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Oke dan niet. Ik vraag het wel aan @:swjIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar alstublieft hoor, heb speciaal voor jou de regels overtreden.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zie niks fouts hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zie vorige OPquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vraag alleen of je het kan verwijderen. Meer niet
Ik kan het nietIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Foutje, kan gebeuren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pak je punten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: