abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218447112
Je moeten tegenwoordig een account hebben bij thuisbezorgd.nl.

twitter

Niet mijn tweet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218447830
Dus nou ga je zelf koken?

:') :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_218447836
Oh fijn dan kan ik soms even terugzien hoeveel geld ik uitgeef om mezelf eerder in mijn kist te krijgen.
-nee-
pi_218448123
Ik bestel liever bij de tent zelf: een bloedhekel aan dit soort onsympathieke middleman die zichzelf een positie verwerven middels afpersen van kleine ondernemers en platform kosten die jij mag betalen.
pi_218448395
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 01:36 schreef Mathijsco het volgende:
Ik bestel liever bij de tent zelf: een bloedhekel aan dit soort onsympathieke middleman die zichzelf een positie verwerven middels afpersen van kleine ondernemers en platform kosten die jij mag betalen.
Waarom mag gemak niks kosten?

Platformen als Booking, Bol, Amazon, Airbnb, Thuisbezorgd, Uber, etc. hebben hun succes voor een groot deel te danken aan het gemak dat ze de consument bieden.

Het samenbrengen van aanbieders en consumenten en regelen van de opdrachten en betaling, maakt het leven voor zowel de consument als aanbieder bijzonder makkelijk. Dat hoeven ze toch niet gratis te doen?

Dat het succes ook macht met zich meebrengt is natuurlijk een keerzijde, maar wel een logisch gevolg.
De lokale pizzaboer hoeft zich natuurlijk helemaal niet aan te sluiten bij thuisbezorgd, maar dan lopen ze wel de klandizie van thuisbezorgdgebruikers mis. Ja, keuzes.
En als grote speler is de dienst die je biedt ook waardevoller. Je brengt een aanbieder immers met meer potentiële klanten in contact.

Maar ik vind het wat kort door de bocht dat ze hun positie verworven hebben dankzij hun macht. Volgens mij is ook thuisbezorgd ooit begonnen als relatief kleine speler. Amazon begon ooit vanuit de garage.

Verder prima dat je ze omzeilt, we blijven zuinige Nederlanders, maar ik vind je redenering krom.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 08:47:00 #7
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218448712
Gewoon direct bij zaak bestellen dan. Meesten hebben wel een eigen site tegenwoordig
Je bent een waardeloze agent.
pi_218455738
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:58 schreef Jordy-B het volgende:
Dus nou ga je zelf koken?

:') :')
Dit. Daar heb je geen account voor nodig.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 12:09:12 #9
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218458337
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:47 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gewoon direct bij zaak bestellen dan. Meesten hebben wel een eigen site tegenwoordig
Ja handig man ik ken namelijk ook altijd minimaal 20 verschillende eettentjes bij elke postcode waar ik ben
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_218458421
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:47 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
ligt morgen al je prive info op straat :')
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 19:20:18 #11
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218461713
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 07:16 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Waarom mag gemak niks kosten?

Platformen als Booking, Bol, Amazon, Airbnb, Thuisbezorgd, Uber, etc. hebben hun succes voor een groot deel te danken aan het gemak dat ze de consument bieden.

Het samenbrengen van aanbieders en consumenten en regelen van de opdrachten en betaling, maakt het leven voor zowel de consument als aanbieder bijzonder makkelijk. Dat hoeven ze toch niet gratis te doen?

Dat het succes ook macht met zich meebrengt is natuurlijk een keerzijde, maar wel een logisch gevolg.
De lokale pizzaboer hoeft zich natuurlijk helemaal niet aan te sluiten bij thuisbezorgd, maar dan lopen ze wel de klandizie van thuisbezorgdgebruikers mis. Ja, keuzes.
En als grote speler is de dienst die je biedt ook waardevoller. Je brengt een aanbieder immers met meer potentiële klanten in contact.

Maar ik vind het wat kort door de bocht dat ze hun positie verworven hebben dankzij hun macht. Volgens mij is ook thuisbezorgd ooit begonnen als relatief kleine speler. Amazon begon ooit vanuit de garage.

Verder prima dat je ze omzeilt, we blijven zuinige Nederlanders, maar ik vind je redenering krom.
Prima als het bij de consument ligt maar dat is het niet. Dus minder kwaliteit.

Het werkt vaak averechts en het pakt het probleem niet aan. Mensen zijn luie teringflikkers, gemakzucht is een van de redenen waarom de wereld zo verneukt is.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')