Ik heb het idee dat het sinds corona wel minder is geworden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
En toepasselijk voor velen tegenwoordig. Iedereen lijkt het constant druk te hebben.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geen melk vandaag - Herman en zijn hermieten
In mijn kennissenkring helaas niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het sinds corona wel minder is geworden.
Een liedje maken over de bevestiging van je reservering is ook wel apart.quote:
Mwah, veel mensen zijn gehaast en vrij egoïstisch imo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die zijn druk druk druk als ze jou met je oogschaduw zien aankomenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
In mijn kennissenkring helaas niet.
Heel veel dingen zijn sinds corona minder geworden. Iedereen heeft z'n leventje weer opgepakt, maar bepaalde dingen zijn blijvend (of in elk geval langdurig) veranderd. Ik heb collega's die op 10 minuten fietsafstand van kantoor wonen, maar desondanks bijna alle dagen thuis werken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Een liedje maken over de bevestiging van je reservering is ook wel apart.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, die zijn druk druk druk als ze jou met je oogschaduw zien aankomen
Vooral bij mijn kinderen zie ik het. De FOMO lijkt weg te zijn. Ze hoeven niet meer zo nodig overal bij te zijn en elke avond uit en zo. Maar wellicht geldt dat vooral voor hen en hun vriendenkring.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
In mijn kennissenkring helaas niet.
Andere leeftijdsgroep. Misschien scheelt dat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooral bij mijn kinderen zie ik het. De FOMO lijkt weg te zijn. Ze hoeven niet meer zo nodig overal bij te zijn en elke avond uit en zo. Maar wellicht geldt dat vooral voor hen en hun vriendenkring.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, die zijn druk druk druk als ze jou met je oogschaduw zien aankomen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:55 schreef Tjoent het volgende:
Last night a dj saved my life - indeep
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Jimmy Osmond Long haired lover from Liverpool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |