Dan hoor je IEMAND loeien ....quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind koeien best leuk om langs te lopen maar hoef ook niet perse een hele stal vol eigenlijk. Wel een rot verhaal was dit voor Ruud maar inderdaad zal hij ze allemaal overlevenquote:Op vrijdag 5 september 2025 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Dan hoor je IEMAND loeien ....
Enfin, ik ben om, ik hoef geen vee.
Ahhhhh......quote:Op zondag 7 september 2025 20:36 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ga ook altijd in mijn ondergoed naar mijn oudersquote:
Niet één, niet twee maar drie crematies voor de kolonelquote:Op zondag 7 september 2025 20:36 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 september 2025 20:36 schreef pullup het volgende:
Ik zag net het filmpjequote:Op zondag 7 september 2025 20:36 schreef pullup het volgende:
Hij is wel gek met zijn dieren, maar dat zie je in ieder filmpje wel.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij doet het haske samen met zijn vriendin , respect!!quote:Op maandag 8 september 2025 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is wel gek met zijn dieren, maar dat zie je in ieder filmpje wel.
Ik vraag mij nog steeds af hoe hij aan al dat land, en geld komt om die dieren te houden en te voeden
Er stond laatst ze stopte de samenwerkingquote:Op maandag 8 september 2025 16:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij doet het haske samen met zijn vriendin , respect!!
Hoe hij het allemaal doet gaat ons eigenlijk niet aan , wat overduidelijk is, is dat hij goed voor alle dieren zorgt
Dan nog gaat het ons niet aanquote:Op maandag 8 september 2025 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er stond laatst ze stopte de samenwerking
Gaat het ook niet, maar daarom mag ik het mij wel afvragenquote:
Wat je wel ziet is hoe hij en zijn vriendin met de beestjes omgaan , en dat doen ze goedquote:Op maandag 8 september 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het ook niet, maar daarom mag ik het mij wel afvragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |