Goedkope brol die tattooquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:02 schreef maily het volgende:
Ik dacht eerst dat het iemand was met veel borsthaar.
Zou die 90% cacaoreep van Lindt ook voor de kindjes zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:03 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze heeft geen oren meerquote:
Heb even het bewegende filmpje terug gekeken nuquote:
ze kan beter proberen om mama poes even te vangen en te laten steriliseren.quote:
Zijn ze weer bij elkaar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:28 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik dacht dat het een andere gast wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn ze weer bij elkaar?
Love is finding it's way back.
Oh, dat kan ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een andere gast was
Weet nu ook niet meer zeker hoorquote:
Nou dat dacht ik dus ook maar volgens mij is het een ander, wat die zin dan moet weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn ze weer bij elkaar?
Love is finding it's way back.
Insta en heeft ie een account?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:15 schreef Verida het volgende:
Ik weet niet hoe ik het hier moet plaatsen, maar Bern (een jaar van je leven) heeft eindelijk zijn lange haar eraf en zijn baard.
Niet te herkennen nu
JAquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de kleine niet de wenkies van zijn/haar moeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |