Goedkope brol die tattooquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:02 schreef maily het volgende:
Ik dacht eerst dat het iemand was met veel borsthaar.
Zou die 90% cacaoreep van Lindt ook voor de kindjes zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:03 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze heeft geen oren meerquote:
Heb even het bewegende filmpje terug gekeken nuquote:
ze kan beter proberen om mama poes even te vangen en te laten steriliseren.quote:
Zijn ze weer bij elkaar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:28 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik dacht dat het een andere gast wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn ze weer bij elkaar?
Love is finding it's way back.
Oh, dat kan ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een andere gast was
Weet nu ook niet meer zeker hoorquote:
Nou dat dacht ik dus ook maar volgens mij is het een ander, wat die zin dan moet weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn ze weer bij elkaar?
Love is finding it's way back.
Insta en heeft ie een account?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:15 schreef Verida het volgende:
Ik weet niet hoe ik het hier moet plaatsen, maar Bern (een jaar van je leven) heeft eindelijk zijn lange haar eraf en zijn baard.
Niet te herkennen nu
JAquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de kleine niet de wenkies van zijn/haar moeder.
Die meneer: Is dat Dil? (Dylan)quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:21 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:27 schreef pullup het volgende:
Sail met Tsjoekie
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Die arm van die ene lijkt wel een kladblok.
Naja dat is al wel een jaartje of 1.5 uit ondertussenquote:
Nou ja , als hij zijn dochter maar zietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja dat is al wel een jaartje of 1.5 uit ondertussen
Ja dacht het wel, ze postte wat weekjes geleden dat ze een na een tijdje weer helemaal terug wasquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja , als hij zijn dochter maar ziet
Gelukkig!!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dacht het wel, ze postte wat weekjes geleden dat ze een na een tijdje weer helemaal terug was
Heeft hij mooi de tijd om alle utopia afleveringen te kijken om te zien wat een verachtelijk mens zij is.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja , als hij zijn dochter maar ziet
Ik moet je hier wel gelijk in gevenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft hij mooi de tijd om alle utopia afleveringen te kijken om te zien wat een verachtelijk mens zij is.
of hij zal het inmiddels weten.
Eens ja, dit is wel echt obsessief aan het wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit begint toch wel veel op godsdienstwaanzin te lijken.
Dat paardje is zo schattigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:51 schreef pullup het volgende:
Ze gaan in een camper slapen dus...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Huub is aardig wat kilootjes kwijt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:25 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zag het net op instaquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Maeve wordt grote zus, Martin en Nexx verwachten hun tweede kindje.
[ afbeelding ]
Zouden ze op de camping een gratis verblijf hebben? Met dat gepromoot.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:19 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oorontsteking net als Romy zelf
Kom ook net dit tegen jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zouden ze op de camping een gratis verblijf hebben? Met dat gepromoot.
Maar gelukkig heeft ze nu alles een plekje gegevenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zouden ze op de camping een gratis verblijf hebben? Met dat gepromoot.
Waar gaat dit over? Lijkt wel geblurred ...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:25 schreef pullup het volgende:
Ook maar even goed spammen
[ afbeelding ]
Een of ander super wondermiddeltje tegen muggenbetenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Lijkt wel geblurred ...
Wedden dat ze geen foto's mag posten van henzelf met muggenbetenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Een of ander super wondermiddeltje tegen muggenbeten
Er zat een filmpje bij waar ze dat apparaatje op haar arm en wellicht een bultje zette maar ik keek net en die is gek genoeg nu wegquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
Wedden dat ze geen foto's mag posten van henzelf met muggenbeten
Omg omgquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zat een filmpje bij waar ze dat apparaatje op haar arm en wellicht een bultje zette maar ik keek net en die is gek genoeg nu weg
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die nieuwe gast van haar lijkt reclame te maken voor een of andere Turkse tandarts.
Ik vind dit ook erg. Snap dat je hartstikke gek bent met je kind, maar gooi die foto's niet overal openbaar ....quote:
Doen ze echt allemaal en overigens doen ook van mijn vrienden dat gewoon. Kan er niets ergs in vinden eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind dit ook erg. Snap dat je hartstikke gek bent met je kind, maar gooi die foto's niet overal openbaar ....
Sja. Moeten ze zelf weten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Doen ze echt allemaal en overigens doen ook van mijn vrienden dat gewoon. Kan er niets ergs in vinden eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |