Gisteren in shownieuws:
Steven Kazān probeerde huwelijk nog te redden na overspel Jamie KamesSteven Kazān heeft voor het eerst gereageerd op de relatiebreuk met Jamie Kames. Volgens de goochelaar hebben de twee het nog geprobeerd na het overspel van Kames. "Maar ja, ze had natuurlijk iemand anders ontmoet", zegt hij tegen Shownieuws.
De 31-jarige Kames bevestigde woensdag dat de breuk te maken heeft met een andere man, carnavalsartiest Vieze Jack. Het koppel was eerder dit jaar te zien in een videoclip van de zanger, wiens echte naam Jeffrey Erens is. Eind vorig jaar, toen de opnames plaatsvonden, is er iets tussen de twee opgebloeid.
"Als ik het in één woord zou kunnen omschrijven: het is gewoon verdrietig", zegt de veertigjarige Kazān. "We hebben echt een hele mooie relatie gehad, we hebben heel veel mooie dingen meegemaakt, en helaas is dat nu tot een soort einde gekomen."
"Maar ik hou nog steeds heel veel van haar en zij van mij. Alleen ja, we zijn geen liefdespartners meer." Over de bewuste videoclip zegt hij dat het een "leuke" videoclip was, maar achteraf wat "minder leuk".
Kazān en Kames blijven wel samen optreden. "De toekomst zal uitwijzen hoe het verder gaat, maar ik ben blij dat we in ieder geval nog op goede voet staan met elkaar en dat we geen ruzie hebben of een vechtscheiding hebben", benadrukt hij. "Dat absoluut niet."
Kazān en Kames waren veertien jaar samen en zijn in 2013 getrouwd. Ze hebben samen een zoon.