Nee hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
dood plaatje eruitgehaald, nog verzoeken die er als vervanger in moeten?
@:ama ?
Doe maar iets van Pedro Pascalquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
dood plaatje eruitgehaald, nog verzoeken die er als vervanger in moeten?
@:ama ?
Gaat hij scheiden?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Doe maar iets van Pedro Pascal
primaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Doe maar iets van Pedro Pascal
Hehe samequote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:16 schreef FlippingCoin het volgende:
nu heb ik hot pedro pascal in mijn geschiedenis staan
De linker neem ik aan?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:45 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/CjyGXqZrdaC/?utm_source=ig_embed
Vieze Jack zonder make up in 2022
Jaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
De linker neem ik aan?
En zonder nepneus.
kale palingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:45 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/CjyGXqZrdaC/?utm_source=ig_embed
Vieze Jack zonder make up in 2022
Binnenkort ook een liefdesbaby?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cucked.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:48 schreef roos94 het volgende:
Hij praat nog steeds liefdevol. Netjes van hem.
Zou mij niet verbazen als ze straks over 3 jaar ofzo weer samen zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:48 schreef roos94 het volgende:
Ik denk dat hij dat ook bewust doet voor de media hoor, je kan dan moeilijk zeggen wat je echt vind/denkt van iemand die een lange relatie en huwelijk heeft weggegooid omdat ze gevoelens kreeg voor een andere kerel en maar is vreemdgegaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:48 schreef roos94 het volgende:
Maar gelukkig zijn ze nog wel vrienden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Kan Steven lekker goocheltrucjes doen op de cuckstoel.
Natuurlijk. Vechtend uit elkaar gaan is alleen maar slecht voor de reputatie en voer voor de roddelpers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook bewust doet voor de media hoor, je kan dan moeilijk zeggen wat je echt vind/denkt van iemand die een lange relatie en huwelijk heeft weggegooid omdat ze gevoelens kreeg voor een andere kerel en maar is vreemdgegaan.
Grote kans dat er diep van binnen wel wat andere emoties bij 'm spelen.
Zij was dus 17 en hij 26 destijds, daar vind ik ook wel wat van...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
Gisteren in shownieuws:
Steven Kazŕn probeerde huwelijk nog te redden na overspel Jamie Kames
Steven Kazŕn heeft voor het eerst gereageerd op de relatiebreuk met Jamie Kames. Volgens de goochelaar hebben de twee het nog geprobeerd na het overspel van Kames. "Maar ja, ze had natuurlijk iemand anders ontmoet", zegt hij tegen Shownieuws.
De 31-jarige Kames bevestigde woensdag dat de breuk te maken heeft met een andere man, carnavalsartiest Vieze Jack. Het koppel was eerder dit jaar te zien in een videoclip van de zanger, wiens echte naam Jeffrey Erens is. Eind vorig jaar, toen de opnames plaatsvonden, is er iets tussen de twee opgebloeid.
"Als ik het in één woord zou kunnen omschrijven: het is gewoon verdrietig", zegt de veertigjarige Kazŕn. "We hebben echt een hele mooie relatie gehad, we hebben heel veel mooie dingen meegemaakt, en helaas is dat nu tot een soort einde gekomen."
"Maar ik hou nog steeds heel veel van haar en zij van mij. Alleen ja, we zijn geen liefdespartners meer." Over de bewuste videoclip zegt hij dat het een "leuke" videoclip was, maar achteraf wat "minder leuk".
Kazŕn en Kames blijven wel samen optreden. "De toekomst zal uitwijzen hoe het verder gaat, maar ik ben blij dat we in ieder geval nog op goede voet staan met elkaar en dat we geen ruzie hebben of een vechtscheiding hebben", benadrukt hij. "Dat absoluut niet."
Kazŕn en Kames waren veertien jaar samen en zijn in 2013 getrouwd. Ze hebben samen een zoon.
Tenzij hij compleet hulpeloos is zonder haar lijkt me dan onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Ik zie hun samenwerking ook nog wel stuk lopen. Zij is nu ook nog de manager van Steven maar ja kan me ergens voorstellen dat hij daar op den duur ook wel klaar mee is.
zou wel karma zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zij was dus 17 en hij 26 destijds, daar vind ik ook wel wat van...
Vieze jack schijnt al weer verder te scharrelen las ik ergens
Zeker als Steven Kazan dan eens een keer op een dronken avond in een zaaltje in Beneden-Leeuwen een assistentje aan zijn goochelstaf rijgt en doormidden zaagt nudge nudge wink winkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Ik zie hun samenwerking ook nog wel stuk lopen. Zij is nu ook nog de manager van Steven maar ja kan me ergens voorstellen dat hij daar op den duur ook wel klaar mee is.
Wij willen dat HIER lezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wat een geile dondersteen is het toch ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zijn die leeftijden nog wel relevant dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hij zal niet gauw het achterste van zijn tong laten zien en vloekend en tierend zijn woede uiten, nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook bewust doet voor de media hoor, je kan dan moeilijk zeggen wat je echt vind/denkt van iemand die een lange relatie en huwelijk heeft weggegooid omdat ze gevoelens kreeg voor een andere kerel en maar is vreemdgegaan.
Grote kans dat er diep van binnen wel wat andere emoties bij 'm spelen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat een geile dondersteen is het toch ook
Sommige mannen zijn dan ook weer echt next levelquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja denk dat we voor die discussie beetje te laat zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn die leeftijden nog wel relevant dan?
Wat zijn we, 15 jaar verder?
Als je een vreemdganger terugneemt, verdien je de volgende ronde vreemdgaan dubbel en dwars.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:48 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn dan ook weer echt next levelAls ik dit zo lees ben ik vooral benieuwd hoe lang het duurt voordat ze met hangende pootjes terugkomt.
Gewoon een ordinaire vreemdganger, die onzin kap je toch meteen af.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Ze hebben wel een kind samen, kan me voorstellen dat dat het wel lastiger maakt om meteen te roepen oke doei.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon een ordinaire vreemdganger, die onzin kap je toch meteen af.
Steven moet eens uit die cuckstoel vandaan komen, dat halfzachte gedoe koop je niks voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |