Ja Gallyon doet 112 vandaag met o.a. Ellie Lust enzo.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was zij niet recent nog ergens op tv?
Altijd het idee dat sommige mensen (soms na jarenlange stilte) meedoen als ze in scheiding liggen.
Ik noem een Gallyon en ook een Jamie (in Robinson).
Oh sorry, dan zit ik helemaal verkeerd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja Gallyon doet 112 vandaag met o.a. Ellie Lust enzo.
Ze mist het 12x per dag bellen naar haar ex partner las ik ergens anders…..quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Is zij nog ster genoeg?
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)agen-onverwacht.html
Als dat het geval is is mijn beeld wat ik bij Steven had ook flink veranderd.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:42 schreef roos94 het volgende:
Misschien spreken ze wel stiekem namens steven..
je kan hem niet kwalijk nemen dat hij salty is.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als dat het geval is is mijn beeld wat ik bij Steven had ook flink veranderd.
Wat is salty?quote:Op woensdag 3 september 2025 14:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
je kan hem niet kwalijk nemen dat hij salty is.
Pressed. Big mad. Butthurt.quote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik zie hier geen salty Steven. Of hij is een meester acteur en verdient een Oscar voor dit optredenquote:
Die gozerd heeft z'n kop niet mee. Lullig voor 'm. Haar vind ik ook maar een lillek en schraal weeskindquote:Op woensdag 3 september 2025 18:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik zie hier geen salty Steven. Of hij is een meester acteur en verdient een Oscar voor dit optreden
Die Oscar heeft hij al!quote:Op woensdag 3 september 2025 18:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik zie hier geen salty Steven. Of hij is een meester acteur en verdient een Oscar voor dit optreden
Een weeskindquote:Op donderdag 4 september 2025 00:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die gozerd heeft z'n kop niet mee. Lullig voor 'm. Haar vind ik ook maar een lillek en schraal weeskind
Dit lijkt echt alsof er überhaupt al geen sprake geile magie meer in dat huwelijk zat,quote:
Ook geen wonder als je jarenlang zowel privé als beroepsmatig op elkaars lip zit.quote:Op donderdag 4 september 2025 07:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit lijkt echt alsof er überhaupt al geen sprake geile magie meer in dat huwelijk zat,.
Ja maar, ze zijn uit elkaar en zij is bij een ander. Ze staan voor de camera. Hoe hadden ze de geile magie moeten laten zien dan (mits dat er nog was)?quote:Op donderdag 4 september 2025 07:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit lijkt echt alsof er überhaupt al geen sprake geile magie meer in dat huwelijk zat,.
Je verwacht het niet, terwijl ze hier samen over de scheiding praten.quote:Op donderdag 4 september 2025 07:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind Vieze jack ook een uitgezakte dadbod hebbenquote:Op donderdag 4 september 2025 00:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die gozerd heeft z'n kop niet mee. Lullig voor 'm. Haar vind ik ook maar een lillek en schraal weeskind
quote:Op woensdag 3 september 2025 18:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als ik dit interview zo zie voel ik echt medelijden met hem. Hij blijft ook zo respectvol, ook voor hun zoon. Maar ik mag toch ook hopen dat hij zijn verdriet en boosheid wel een plek kan geven. Nu komt het ook over van “het is gebeurd en we gaan weer door”. Terwijl hij keihard belazerd is en zijn jarenlange relatie naar de knoppen.quote:
Jeffrey en Jamie zijn dus nog slechts samen.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind Vieze jack ook een uitgezakte dadbod hebben
[ afbeelding ]
Ze gaat sowieso niet echt voor de looks lijkt hetquote:Op donderdag 4 september 2025 12:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind Vieze jack ook een uitgezakte dadbod hebben
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |