abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218449641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Jacqueline gooit er ook ff een foto tegenaan, ik geloof haar onschuld niet in dit verhaal zij wilt te graag MB zijn
Hoor alleen maar negatieve dingen over MB van de meeste hier maar wat vinden jullie van Jacqueline in dit verhaal?
Of ze MB wil zijn geloof ik niet, ze is in alles beter en mooier (mijn mening). Ik denk wel dat ze MB haar man wou, mission completed, wees trots Sjaak 🫠
pi_218449659
En zou Debby naar een concert zijn geweest (met haar elektrische stoel op een invalidenplekje..?) waar ze de gesigneerde poster (en gaat ze die nu boven haar bed hangen?) en CD heeft gescoord?
Of ook besteld op Temu?
pi_218449676
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:30 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Ik ben een stille meelezer, maar hierin wil ik toch even opkomen voor AM. Wij zitten ook in zuid Frankrijk en hoewel het hier ook 35+ graden wordt, zitten wij nu ook met een trui en lange broek aan, de nachten en ochtenden zijn écht heel koud!
Ligt er echt aan waar je zit. Wij komen net terug uit zuid-frankrijk en geen lange broek of trui aan gehad. Ook 's avonds en 's ochtends meteen warm.
pi_218449697
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zag op een filmpje over de watterdrup ook al 1 of 2 NLse auto’s staan. Maar ze wilde toch juist naar een camping met zo weinig mogelijk Nederlanders?
(Waar vind je nog een familiecamping in Frankrijk in het hoogseizoen zonder Nederlanders?)
Ik vind de aversie tegen toerisme als overduidelijk toerist zo grappig.
Waarom zou je op zoek willen naar een camping zonder Nederlanders? Ik heb er hier echt totaal geen last van.
Is ook wel ‘hip’ om te zeggen dat je een camping zoekt zonder Nederlanders.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218449711
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:15 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Of ze MB wil zijn geloof ik niet, ze is in alles beter en mooier (mijn mening). Ik denk wel dat ze MB haar man wou, mission completed, wees trots Sjaak 🫠
De relatie begon volgens mij tussen Michelle en Jacqueline. Dit is gewoon totaal een eigen verhaal verzinnen 8)7
pi_218449724
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:23 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vind de aversie tegen toerisme als overduidelijk toerist zo grappig.
Waarom zou je op zoek willen naar een camping zonder Nederlanders? Ik heb er hier echt totaal geen last van.
Is ook wel ‘hip’ om te zeggen dat je een camping zoekt zonder Nederlanders.
In het geval van Debbie heeft dit maar één reden: ze wil niet herkend worden, want dan moet ze ook op vakantie blijven acteren.

Iemand hier vroeg het trouwens laatst, maar die vakantie van Minibelle was inderdaad weer gesponsord hoor. 1,5-2 weken later is daar nu eindelijk de AD.
pi_218449731
quote:
Jacqueline gooit er ook ff een foto tegenaan, ik geloof haar onschuld niet in dit verhaal zij wilt te graag MB zijn
Hoor alleen maar negatieve dingen over MB van de meeste hier maar wat vinden jullie van Jacqueline in dit verhaal?
Ik vind iets van J. Puur gebaseerd op wat ze zelf heeft laten zien. Fan van M, contact gekregen met haar idool, alles overgenomen van M (taalgebruik, kleding, liefde voor auto’s, kinderen anders gekleed, vrienden overgenomen/bij aangesloten m.a.w. gedaantewisseling). Of het vooropgezet is weet ik niet maar sinds de start van de poly heb ik geschreven dat het mij niet zou verbazen als zij met K over zou blijven. Maar goed, wat er ook speelt, ze zullen er alle drie een rol in hebben.
pi_218449800
quote:

[..]
Wat een belachelijke reactie zeg. Hoe vaak komt het wel niet voor dat mensen uit elkaar gaan, dat is hier ook gebeurt. Je hoeft er toch niet zelf een verhaal bij te verzinnen 😂
pi_218449814
Die foto's van MB in haar nieuwe story... en maar drinken
Ik zie haar nog in het ziekenhuis terechtkomen. Dit kan toch niet goedgaan?
pi_218449950
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:36 schreef lila01 het volgende:
Is dat niet wat overdreven?
Ik vind dat er best stevig gezopen wordt in de bollen-walk clan, maar in de stories van afgelopen 24u (van woensdag) tel ik precies 2 glazen wijn. Eentje aan het zwembad en mogelijk eentje aan de tafel bij het avondeten.
:)
pi_218449990
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef mignonne het volgende:

[..]
Is dat niet wat overdreven?
Ik vind dat er best stevig gezopen wordt in de bollen-walk clan, maar in de stories van afgelopen 24u (van woensdag) tel ik precies 2 glazen wijn. Eentje aan het zwembad en mogelijk eentje aan de tafel bij het avondeten.
Ik zie eigenlijk nooit een story zonder drank, dat bedoel ik. En waarom moet je drinken bij het zwembad terwijl je kinderen aan het zwemmen zijn?

Anyway, ik vind het bizar om te zien hoe slecht MB eruitziet en dat iedereen maar doet alsof ze the time of their lives hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door lila01 op 08-08-2025 12:00:58 ]
pi_218450144
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:27 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
In het geval van Debbie heeft dit maar één reden: ze wil niet herkend worden, want dan moet ze ook op vakantie blijven acteren.

Iemand hier vroeg het trouwens laatst, maar die vakantie van Minibelle was inderdaad weer gesponsord hoor. 1,5-2 weken later is daar nu eindelijk de AD.
Mwa, dat van die camping van Debbie is denk ik gewoon een modezinnetje: ‘ik zoek een camping met weinig Nederlanders, want wij gaan Frankrijk écht ontdekken en niet zo zijn als de rest.’
Dit is op van die pagina’s op Facebook ook.
En dan advies vragen aan Nederlanders _O-
pi_218450151
Elise Boers in Parijs met moeder en zus: "we lopen ons suf, eindelijk die 10.000 stappen gezet".

Welke moeder haalt dat niet op een dag thuis met 1 of 2 of in haar geval zelfs 3 kids?? Ik haalde dat wel eens zonder het huis te verlaten (wasmachine op zolder helpt).

10.000 stappen in Parijs is echt weinig. Stedentrips zorgen bij mij voor enorm veel stappen.
pi_218450153
quote:

[..]
Dat is jouw mening, ik denk zonder MB was Jaqueline gewoon nog bij haar man en had ze een saai leven gehad
Ze was en is fan girl.. dus gewoon een groupie die dit leven wou
pi_218450161
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:36 schreef lila01 het volgende:
Die twee glazen? Je ziet werkelijk 1 minuut van de dag.. echt mensen zijn zo obsessief met haar bezig

Zie alle flu flu’s continu aan de drank.. ik doe ze ook niet na maar ja.. alles voor de likes he
pi_218450172
quote:
Was een reactie op die #Walkies foto van MB denk ik. Dat was echt vals van M, dus ik snap J wel.
pi_218450178
AM met haar hand op de aanhanger en andere hand met camera: duwtje nog Maart?🫢
Maar het idee om alles straks weer uit te ruimen en opnieuw op te zetten, succes Maart en Guus want AM zal alles wel weer filmen
pi_218450201
Zitten de familie en vrienden van M in hetzelfde hotel, nee toch? Zo heel groot lijkt mij dat hotel niet, het zwembad is ook niet heel groot. Vind het dan best bijzonder dat het toegestaan is dat er zoveel bezoek is toegestaan.
pi_218450224
Je zult op vakantie toch steeds moeten filmen. Best zwaar dat influencerleven :-)
pi_218450242
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:12 schreef Holaa het volgende:
Elise Boers in Parijs met moeder en zus: "we lopen ons suf, eindelijk die 10.000 stappen gezet".

Welke moeder haalt dat niet op een dag thuis met 1 of 2 of in haar geval zelfs 3 kids?? Ik haalde dat wel eens zonder het huis te verlaten (wasmachine op zolder helpt).

10.000 stappen in Parijs is echt weinig. Stedentrips zorgen bij mij voor enorm veel stappen.
Ik heb nog nooit van mijn leven 10.000 stappen gehaald op een dag thuis. Zelfs niet toen ik mijn dochter ging verhuizen en we de hele dag trappen hebben gelopen. 10.000 stappen haal ik alleen maar als ik buiten een wandeling van minimaal 6 kilometer maak of ga hardlopen. En het is niet eens dat ik stil zit, maar om 10.000 stappen te halen in een huis van nog geen 10 m lang, moet je echt continu je kamer op en neer lopen.
pi_218450256
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
En zou Debby naar een concert zijn geweest (met haar elektrische stoel op een invalidenplekje..?) waar ze de gesigneerde poster (en gaat ze die nu boven haar bed hangen?) en CD heeft gescoord?
Of ook besteld op Temu?
Kan je gewoon online bestellen... betaal je dan extra voor.. doet Roy graag
pi_218450265
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Zitten de familie en vrienden van M in hetzelfde hotel, nee toch? Zo heel groot lijkt mij dat hotel niet, het zwembad is ook niet heel groot. Vind het dan best bijzonder dat het toegestaan is dat er zoveel bezoek is toegestaan.
Nee volgens mij niet. Geloof dat haar familie wel in dezelfde straat verblijft.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218450303
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Volgens mij neemt de familie het daar zo'n beetje over elke zomer. Lijkt me niet fijn als je daar zelf voor je vakantie bent, ook met al dat gefilm bij het zwembad.
pi_218450383
AM die pas na vertrek van de volgende camping bekend wil maken waar ze zaten. Nou, twee klikken op google en je bent er achter.
pi_218450467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Was een reactie op die #Walkies foto van MB denk ik. Dat was echt vals van M, dus ik snap J wel.
Dat dus...JvP aapt MB wel overduidelijk na met die foto's. Eerst die handen en nu met alleen haar kids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')