abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218453442
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:19 schreef mignonne het volgende:

[..]
In 86 stories per dag!

Hemel nee, ik ben blij dat ik niet gelijktijdig een sanitairblok met haar heb hoeven delen :o
Hebben ze daar geen eigen sanitair?
pi_218453455
En weer alle billen in beeld🫣
pi_218453456
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:25 schreef LeSage het volgende:

[..]
Met haar en haar man blijkbaar :X
Ik wou dat ik een harde schijf was en dat soort informatie gewoon kon deleten 😅 waarom denkt AM in godsnaam dat mensen dit willen weten?
pi_218453459
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:28 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Hebben ze een insta-pagina met story’s?😇
Ja! Maar daar worden vooral reclame waardige plaatjes gedeeld en het animatieprogramma enzo.
:)
pi_218453462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:37 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Ik wou dat ik een harde schijf was en dat soort informatie gewoon kon deleten 😅 waarom denkt AM in godsnaam dat mensen dit willen weten?
Dit dus :')
pi_218453485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hebben ze daar geen eigen sanitair?
Volgens mij niet. Bij gehuurde accomodaties heb je wel tenten met zo'n prive sanitair hokje maar ik dacht bij de eigen tenten/sleurhutten niet. Maar wellicht wel hoor, heb er niet heel goed op gelet.

Hoop dat ze die kinderen goed in de gaten houden daar. Ook die eigenwijze pubers. Ik vond de zee daar best wel heftig qua stroming en golven. Er zijn wel strandwachten aanwezig overdag gelukkig.
pi_218453518
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:19 schreef mignonne het volgende:

[..]
In 86 stories per dag!

Hemel nee, ik ben blij dat ik niet gelijktijdig een sanitairblok met haar heb hoeven delen :o
🤣😂m en am samen in de douche
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 19:49:12 #233
184769 crew  Deisyy
pi_218453575
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:37 schreef Vgrunsven13 het volgende:
En weer alle billen in beeld🫣
Mogen ze dan helemaal niet meer van achteren gefilmd worden?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218453641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:37 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
[b]Ik wou dat ik een harde schijf was en dat soort informatie gewoon kon deleten [-b]😅 waarom denkt AM in godsnaam dat mensen dit willen weten?
Ja.. maar als ik in de supermarkt sta ben ik alweer vergeten wat ik moest kopen 😁

En ik denk dat het interessant- en stoerdoenerij is. Kijk ons eens even een spannend seksleven hebben.
Net als dat ‘tussen de lakens’ programma waar ze aan mee hebben gedaan.
pi_218453664
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Mogen ze dan helemaal niet meer van achteren gefilmd worden?
Niet als hun badpak opgetrokken zit en hun billen duidelijk zichtbaar, wat mij betreft. Dat zwarte badpak van S is bekant een string.
pi_218453695
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:40 schreef mignonne het volgende:

[..]
Volgens mij niet. Bij gehuurde accomodaties heb je wel tenten met zo'n prive sanitair hokje maar ik dacht bij de eigen tenten/sleurhutten niet. Maar wellicht wel hoor, heb er niet heel goed op gelet.

Hoop dat ze die kinderen goed in de gaten houden daar. Ook die eigenwijze pubers. Ik vond de zee daar best wel heftig qua stroming en golven. Er zijn wel strandwachten aanwezig overdag gelukkig.
Ik vind de plekken er tot nu toe niet leuk uitzien
Dat lopen achter de caravans ook, nee mijn camping zou t niet zijn
pi_218453782
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Niet als hun badpak opgetrokken zit en hun billen duidelijk zichtbaar, wat mij betreft. Dat zwarte badpak van S is bekant een string.
Ik vind daar ook wat van, ze lijkt het er ook om te doen.
Sowieso in badkleding, al dragen ze dan nog badpakken en geen bikini's, maar die half ontblote billen zijn toch nergens voor nodig.
pi_218453829
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:02 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik vind de plekken er tot nu toe niet leuk uitzien
Dat lopen achter de caravans ook, nee mijn camping zou t niet zijn
Ik vond het gedeelte met de staanplaatsen ook tegenvallen. Vrij hutjemutje allemaal en weinig begroeiing.

De huuraccommodaties, zowel huisjes als tenten waren echt fantastisch zo mooi gelegen en aangelegd. Heb ik niet vaak zo mooi gezien.

De staanplaatsen staan ook echt een soort los van de rest van de camping ofzo. Op een apart veld. Verder is t gewoon een kleine camping met heel veel Nederlanders.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:12:03 #239
184769 crew  Deisyy
pi_218453872
quote:

[..]
Ik weet niet wie S is, maar ik ga even op zoek naar een zwart badpak :D
pi_218453877
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:09 schreef mignonne het volgende:

[..]
Ik vond het gedeelte met de staanplaatsen ook tegenvallen. Vrij hutjemutje allemaal en weinig begroeiing.

De huuraccommodaties, zowel huisjes als tenten waren echt fantastisch zo mooi gelegen en aangelegd. Heb ik niet vaak zo mooi gezien.

De staanplaatsen staan ook echt een soort los van de rest van de camping ofzo. Op een apart veld. Verder is t gewoon een kleine camping met heel veel Nederlanders.
Is wel een enorm verschil met hun vorige locatie, wat zal ze het prive sanitair gaan missen
pi_218453878
Zelfs op de Beekse Bergen foto's was het bier en rose in beeld bij de Bollens
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:13:36 #242
184769 crew  Deisyy
pi_218453890
Nu weet ik wel wie S is en dat badpak is inderdaad wat krap, maar ze is gelukkig niet van te dichtbij gefilmd en 1 bil hangt er nog steeds in.
pi_218453932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Nu weet ik wel wie S is en dat badpak is inderdaad wat krap, maar ze is gelukkig niet van te dichtbij gefilmd en 1 bil hangt er nog steeds in.
Oh, dan zullen de ranzige mannen wel gaan klagen 🙄
pi_218453962
Wie zijnnnn al die nieuwe mensen / BFFs van MB ineens? Meerdere stellen? En allemaal die kids knuffelen? Of die kids hen. Hoeveel besties kan een mens hebben?

En hóe laat je je kids tot middernacht in een restaurant? Blijkbaar met tablets en spenen terwijl je op de basisschool zit (Ollie)...
Mijne zijn leeftijd M en B... maar die zijn dus standaard om 6 uur wakker. Hoe kort de nacht ook was 🙈🙈
pi_218453999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:20 schreef Holaa het volgende:
Wie zijnnnn al die nieuwe mensen / BFFs van MB ineens? Meerdere stellen? En allemaal die kids knuffelen? Of die kids hen. Hoeveel besties kan een mens hebben?

En hóe laat je je kids tot middernacht in een restaurant? Blijkbaar met tablets en spenen terwijl je op de basisschool zit (Ollie)...
Mijne zijn leeftijd M en B... maar die zijn dus standaard om 6 uur wakker. Hoe kort de nacht ook was 🙈🙈
Dat geknuffel met Jan en alleman krijg ik de kriebels van.
En speentjes zijn voor baby's. Maar blijkbaar werkt het ook om een kleuter koest te houden zodat moeders lekker op stap kan
pi_218454056
quote:

[..]
Dat zie je ook weer in de filmpjes van MB. Olivia met blote billen die een vriend van ma knuffelt.
pi_218454058
Zijn ze bij AM nu nog maar met zijn 7?

Of komen Sam / Julia en de rest nog ?
( Jim is naar huis zag ik)
pi_218454086
En een sneer terug van MB richting Koen en J.

"Mama's jongens"

Lekker over de ruggen van de kinderen je poly fittie uitvechten.
pi_218454113
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:30 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Zijn ze bij AM nu nog maar met zijn 7?

Of komen Sam / Julia en de rest nog ?
( Jim is naar huis zag ik)
Klopt, met 7 nu
Sam en Esmee gaan zelf kamperen en Julia en Rens gaan naar Bali
pi_218454115
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:20 schreef Holaa het volgende:

Het type mens dat het leven niet kan en wil aanpassen met kinderen. En die ondertussen vaak roept niet te snappen waarom andere ouders de kinderen op tijd op bed leggen: " het is toch vakantie".
Mijn kinderen (de 12 jarige overigens nog steeds niet) trokken dat soort tijden niet, en ik wilde er niet op deze manier bij gaan zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')