Hebben ze daar geen eigen sanitair?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
In 86 stories per dag!
Hemel nee, ik ben blij dat ik niet gelijktijdig een sanitairblok met haar heb hoeven delen
Ik wou dat ik een harde schijf was en dat soort informatie gewoon kon deleten 😅 waarom denkt AM in godsnaam dat mensen dit willen weten?quote:
Ja! Maar daar worden vooral reclame waardige plaatjes gedeeld en het animatieprogramma enzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:28 schreef Johanna38 het volgende:
[..]
Hebben ze een insta-pagina met story’s?😇
Dit dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:37 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een harde schijf was en dat soort informatie gewoon kon deleten 😅 waarom denkt AM in godsnaam dat mensen dit willen weten?
Volgens mij niet. Bij gehuurde accomodaties heb je wel tenten met zo'n prive sanitair hokje maar ik dacht bij de eigen tenten/sleurhutten niet. Maar wellicht wel hoor, heb er niet heel goed op gelet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen eigen sanitair?
🤣😂m en am samen in de douchequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
In 86 stories per dag!
Hemel nee, ik ben blij dat ik niet gelijktijdig een sanitairblok met haar heb hoeven delen
Mogen ze dan helemaal niet meer van achteren gefilmd worden?quote:
Ja.. maar als ik in de supermarkt sta ben ik alweer vergeten wat ik moest kopen 😁quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:37 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
[b]Ik wou dat ik een harde schijf was en dat soort informatie gewoon kon deleten [-b]😅 waarom denkt AM in godsnaam dat mensen dit willen weten?
Niet als hun badpak opgetrokken zit en hun billen duidelijk zichtbaar, wat mij betreft. Dat zwarte badpak van S is bekant een string.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen ze dan helemaal niet meer van achteren gefilmd worden?
Ik vind de plekken er tot nu toe niet leuk uitzienquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Bij gehuurde accomodaties heb je wel tenten met zo'n prive sanitair hokje maar ik dacht bij de eigen tenten/sleurhutten niet. Maar wellicht wel hoor, heb er niet heel goed op gelet.
Hoop dat ze die kinderen goed in de gaten houden daar. Ook die eigenwijze pubers. Ik vond de zee daar best wel heftig qua stroming en golven. Er zijn wel strandwachten aanwezig overdag gelukkig.
Ik vind daar ook wat van, ze lijkt het er ook om te doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Niet als hun badpak opgetrokken zit en hun billen duidelijk zichtbaar, wat mij betreft. Dat zwarte badpak van S is bekant een string.
Ik vond het gedeelte met de staanplaatsen ook tegenvallen. Vrij hutjemutje allemaal en weinig begroeiing.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:02 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik vind de plekken er tot nu toe niet leuk uitzien
Dat lopen achter de caravans ook, nee mijn camping zou t niet zijn
Ik weet niet wie S is, maar ik ga even op zoek naar een zwart badpakquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Niet als hun badpak opgetrokken zit en hun billen duidelijk zichtbaar, wat mij betreft. Dat zwarte badpak van S is bekant een string.
Is wel een enorm verschil met hun vorige locatie, wat zal ze het prive sanitair gaan missenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vond het gedeelte met de staanplaatsen ook tegenvallen. Vrij hutjemutje allemaal en weinig begroeiing.
De huuraccommodaties, zowel huisjes als tenten waren echt fantastisch zo mooi gelegen en aangelegd. Heb ik niet vaak zo mooi gezien.
De staanplaatsen staan ook echt een soort los van de rest van de camping ofzo. Op een apart veld. Verder is t gewoon een kleine camping met heel veel Nederlanders.
Oh, dan zullen de ranzige mannen wel gaan klagen 🙄quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Nu weet ik wel wie S is en dat badpak is inderdaad wat krap, maar ze is gelukkig niet van te dichtbij gefilmd en 1 bil hangt er nog steeds in.
Dat geknuffel met Jan en alleman krijg ik de kriebels van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:20 schreef Holaa het volgende:
Wie zijnnnn al die nieuwe mensen / BFFs van MB ineens? Meerdere stellen? En allemaal die kids knuffelen? Of die kids hen. Hoeveel besties kan een mens hebben?
En hóe laat je je kids tot middernacht in een restaurant? Blijkbaar met tablets en spenen terwijl je op de basisschool zit (Ollie)...
Mijne zijn leeftijd M en B... maar die zijn dus standaard om 6 uur wakker. Hoe kort de nacht ook was 🙈🙈
Dat zie je ook weer in de filmpjes van MB. Olivia met blote billen die een vriend van ma knuffelt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Klopt, met 7 nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:30 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Zijn ze bij AM nu nog maar met zijn 7?
Of komen Sam / Julia en de rest nog ?
( Jim is naar huis zag ik)
Het type mens dat het leven niet kan en wil aanpassen met kinderen. En die ondertussen vaak roept niet te snappen waarom andere ouders de kinderen op tijd op bed leggen: " het is toch vakantie".quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:20 schreef Holaa het volgende:
Wie zijnnnn al die nieuwe mensen / BFFs van MB ineens? Meerdere stellen? En allemaal die kids knuffelen? Of die kids hen. Hoeveel besties kan een mens hebben?
En hóe laat je je kids tot middernacht in een restaurant? Blijkbaar met tablets en spenen terwijl je op de basisschool zit (Ollie)...
Mijne zijn leeftijd M en B... maar die zijn dus standaard om 6 uur wakker. Hoe kort de nacht ook was 🙈🙈
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |