Altijd tegen mij, ik had nog hoop op het klassement van Maire.quote:
Ja, jammer!quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:41 schreef hhh38 het volgende:
Waarom zat Langkawi nou weer bij het WK, ik had de punten nodig voor speelronde 57 of 58
Denk niet dat de 5e plaats van Skujins voldoende voor jou gaat zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:41 schreef hhh38 het volgende:
Waarom zat Langkawi nou weer bij het WK, ik had de punten nodig voor speelronde 57 of 58
@baggerbaas heeft met Seixas de nummer 3 en ook nog 9 en heeft waarschijnlijk hetzelfde euvel.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:17 schreef Steven184 het volgende:
Wordt je 4e op EK, heb je er niets aan
Klote UAEquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk niet dat de 5e plaats van Skujins voldoende voor jou gaat zijn.
Niet alleen UAE, ook Gregoire, Milesi en Molard!quote:
Had er niet op gerekend dat het nog zo close zou worden. Helaas te weinig resultaat in Italie.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
@:baggerbaas heeft met Seixas de nummer 3 en ook nog 9 en heeft waarschijnlijk hetzelfde euvel.
Ion heeft daar nog een paar puntjes gehaald voor mij. Als Vine vandaag benen had was het mogelijk geweest voor je.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:26 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Had er niet op gerekend dat het nog zo close zou worden. Helaas te weinig resultaat in Italie.
Dat dacht ik dus eerst ook, zag ik dat ik een heel sprintersteam tegenover me had. Gelukkig had ik ook nog iemand voor het algemeen klassement daar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:56 schreef Chiappucci het volgende:
Ik dacht dat ik wel veilig zat met mijn honderden punten in Langkawi, maar niet dus
We erkennen deze wedstrijd inderdaad niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Uitstekend idee van Pino om geen punten te geven voor het Europees kampioenschap.
Heeft dat envelopje onder tafel toch zijn werk gedaanquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We erkennen deze wedstrijd inderdaad niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |