SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Goed ID, ff T zzquote:
Nee, al die zure mossels daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk dat die afkorting nooit Zeeland heeft bereikt.
mee 1squote:
dat beft een stuk minder smakelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, al die zure mossels daar.
belachelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet een fiets- en voetveer nemen om mijn fietstocht te vervolgen. Het veer vertrok net op het moment dat ik aan kwam fietsen. De volgende vertrekt over een uur.
Nogalquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat beft een stuk minder smakelijk
Konden ze niet even terugkomen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet een fiets- en voetveer nemen om mijn fietstocht te vervolgen. Het veer vertrok net op het moment dat ik aan kwam fietsen. De volgende vertrekt over een uur.
Zomer dus @Haagsquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag 28, dinsdag 32, woensdag, donderdag en vrijdag 30, zaterdag 28.
Durfden ze niet.quote:
Konden ze vast wel doen. Maar dat hebben ze niet gedaan.quote:
Lekker manquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geweldig, hittegolf komende week.
Kinderachtig.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Konden ze vast wel doen. Maar dat hebben ze niet gedaan.
Neequote:
Ben je een dag te laat meequote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
Toch Wednesday maar kijken want toch wel erg nieuwsgierig.
Ze hadden eigenlijk al vier minuten weg moeten zijn, toen ik aan kwam.quote:
Dus eigenlijk wachtten ze nogquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk al vier minuten weg moeten zijn, toen ik aan kwam.
Oh, dus ze hebben even gewacht om het even in te peperen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden eigenlijk al vier minuten weg moeten zijn, toen ik aan kwam.
Is dat even fun fun funquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, want morgen is het al weer
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |