Dat is toch ook von Gott los. Die 60. Gekkenwerk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou, dat ze in D maar 60 mogen weten ze niet hebben ze geen actieve herinnering aan
Nee, ik ken het verschil tussen slipkoppeling en "versnelling" wel. Ik gebruik meestal ook een boorhamer, tenzij kalkzandsteen of gasbeton.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:53 schreef sigme het volgende:
Heb je je boortjes verbrand, Ludolf?
[..]
Dat is toch ook von Gott los. Die 60. Gekkenwerk.
Dat moet juist jou dan weer opvallen hequote:
Ja, ik ben een trotse taalnaziquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat moet juist jou dan weer opvallen he
Een witteboordjes woordjes detective ?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:43 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, ik ben een trotse taalnazi
Je hebt twee spaties te veel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een witteboordjes woordjes detective ?
Ja, die viel mij ook al opquote:
Ik lees t nu 2x met mijn 9 voor Nederlands op school, maar ik zie het niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:11 schreef sigme het volgende:
Maar ik kwam laatst een koei van een spelfout tegen op de pagina van de rijksoverheid, dus ik kijk nergens meer van op.
edit: het was geen vervoegfout:
[ afbeelding ]
https://www.rijksoverheid(...)-van-fm-in-nederland
Ik word er helemaal lui van aard vanquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:49 schreef Morgane89 het volgende:
Die is wel leuk, zou zo een Fok!-woord kunnen zijn
Uiteraard (nee: luisteraard)quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik lees t nu 2x met mijn 9 voor Nederlands op school, maar ik zie het niet.
Biedt met dt?
Ik lees t nu 2x met mijn 9 voor Nederlands op school, maar ik zie het niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:11 schreef sigme het volgende:
Maar ik kwam laatst een koei van een spelfout tegen op de pagina van de rijksoverheid, dus ik kijk nergens meer van op.
[ afbeelding ]
Oh haha nu zie ik hetquote:
Liefste is zondag jarig, ik ga het dan snel stiekum neerzetten als liefste onder de douche staat.quote:
Ja dat is de dolle pret van digitaal, alles of niets. Beetje ruis kan niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:57 schreef Blues het volgende:
Wij hebben ook DAB+ Maar stoort regelmatig door weersinvloeden.
Dat is Rotterdams. Daar is de d een achtervoegseld.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:11 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja joh? Niet te filmen!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is Rotterdams. Daar is de d een achtervoegseld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |