Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
You tiny little lifeforms
You precious little lifeforms
Where
Are
You
Tutelutetuut
Klacht: mensen die star Trek niet kennen
Data zei dit..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Where
Are
You
Tutelutetuut
Jij snapt hetquote:
Natuurlijk ken ik dat, darth vader is mijn favoriete personagequote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
So say we all !quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik dat, darth vader is mijn favoriete personage
Indiana Jones is mijn favoriet.quote:
Van mij die van Lucky Letters.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Indiana Jones is mijn favoriet.
Wat zou het zijn als je als captain of admiral leiding mocht geven aan een crew met Data, Worf, Tuvok, Seven of Nine, Geordi, B'Elanna en The Doctor? Allemaal kennis op hun eigen gebied die er boven uit springt. Ohja, en een goede piloot zoals Tom Paris.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Where
Are
You
Tutelutetuut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat zou het zijn als je als captain of admiral leiding mocht geven aan een crew met Data, Worf, Tuvok, Seven of Nine, Geordi, B'Elanna en The Doctor? Allemaal kennis op hun eigen gebied die er boven uit springt. Ohja, en een goede piloot zoals Tom Paris.Dan wil ik wel Mercer van the Orville als kapitein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |