Ik heb bij een vriendin geklust. De kasten kamer gesaustquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat brengt de dag vandaag makker?
Ben jij nog ondergesaust?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb bij een vriendin geklust. De kasten kamer gesaustEn de hal beneden.
morgen laatste keer, de slaapkamer en trapgat en hal boven.
Zo douchen
Ja ik zat weer onder, geen idee hoe ik het voor elkaar krijgquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij nog ondergesaust?
Zo ja, Pics?
Krijg je geen eten dan na dat helpen?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb bij een vriendin geklust. De kasten kamer gesaustEn de hal beneden.
morgen laatste keer, de slaapkamer en trapgat en hal boven.
Zo douchen
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:26 schreef Coco het volgende:
Ik krijg een oplawaai van klaas te verwerken in het feyenoord topic.
Jazeker wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijg je geen eten dan na dat helpen?
Luxequote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Maandagavond een Turkse pizza, toen begonnen we pas rond 15 uur. Omdat ze redelijk laat de sleutel kreeg.
Dinsdag als lunch een broodje zalm
Woensdag als lunch broodje tonijnsalade
Vandaag frikandelbroodjeen een broodje kaas.
Is ze ook singlequote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Morgen gaat niet door, we gaan zaterdag verder
Even de buurman 4 huizen verderop checken
Morgen komen er mogelijk nieuwe huurders in haar oude huurhuis kijken. Ze wil erbij zijn, omdat ze die mensen probeert over te halen het laminaat over te nemen zodat ze het er niet uit hoeft te halen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:26 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
We zijn erg benieuwd hoe haar dag morgen is
Ok bedanktquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Morgen komen er mogelijk nieuwe huurders in haar oude huurhuis kijken. Ze wil erbij zijn, omdat ze die mensen probeert over te halen het laminaat over te nemen zodat ze het er niet uit hoeft te halen.
En ze gaat nog veel dozen inpakken.
Dat is het wel zo beetje. In de avond vast nog een biertje drinken
Waarom wil je onze namenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jullie namen maar dat mag je dmen
Anders voelt het zo onpersoonlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Waarom wil je onze namen
Je hebt je zielsgenoot al gevonden toch
Laten we het op Vino en Tinto houdenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Anders voelt het zo onpersoonlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |