Dan mag je de plaat van de dag nog kiezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:09 schreef Scrummie het volgende:
@:Coco ik geef je toestemming de OP te plaatsen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan mag je de plaat van de dag nog kiezen.
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik weet niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Doe haar de groetjesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik weet niet.
Leuk mens is dat hequote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil er niet graag bij zijn maar deze post bewaren we even.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:38 schreef Tjacka het volgende:
Als Domme John kampioen gaat worden met Ajax dan pijp ik @:rene
Goh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:38 schreef Tjacka het volgende:
Alweer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:38 schreef Tjacka het volgende:
Ja. Vet leuk. Heb ook even aan die van Tjacka mogen zitten. Niet verkeerd hoorquote:
Ik ging met collega's wat afhalen, dus ik at pas om kwart voor 1.quote:
Wat een klootzakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ging met collega's wat afhalen, dus ik at pas om kwart voor 1.
Ik heb nu een weekje vrij nodig.
Lekker makkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:28 schreef Rene het volgende:
[..]
I know. Maar toch al weer 14 jaar trouw
Bolletjesquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Jij mag echt heel trots zijn op jezelfquote:Op maandag 11 augustus 2025 07:26 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1514 3/6
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1310 3/6
🟨⬛🟨⬛🟨🟨
🟨🟨🟨🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Topdag.
@:GGMM @:RamboDirk @:alpeko @:vrijgevochten @:Wereldgozer @:Anneloos @:Vino_Tinto
Goedemorgen
Dit is wel heel slecht zegquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1514 5/6
⬜🟨🟨⬜⬜
🟨⬜🟨⬜⬜
🟨🟨⬜🟨🟨
🟨⬜🟨🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Nou deze was slecht
Woordle6 1310 X/6
⬜🟨⬜🟨🟨🟨
🟨🟨⬜🟨🟨⬜
⬜⬜🟨🟨🟨🟨
🟨⬜🟨⬜🟨🟨
⬜🟨🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟨🟨⬜
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1515 5/6
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜🟨🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1311 4/6
⬜🟨⬜⬜⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Krokante kipschnitzel op een broodje met sla en samurai saus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en stokbroodje.
Hebben we Nederland al terug?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind Els wel een beetje doordrammen.
Ik heb trouwens mandu kimchi & chicken op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en stokbroodje.
Strijd jij mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben we Nederland al terug?
Nee he dat dacht ik niet.
Dus tot die tijd blijft Els strijden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
AVGquote:Op maandag 11 augustus 2025 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent er vroeg bijquote:Op woensdag 13 augustus 2025 05:26 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1312 3/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1516 3/6
⬛🟩⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik was op je aan het wachten
Imponerend resultaat hoor. Goed gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:35 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1516 3/6
⬛⬛🟨🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1312 3/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen
Bedankt Dombo, ik was er zelf ook wel tevreden overquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Imponerend resultaat hoor. Goed gedaan.
SPOILER: 2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn wel hele pijnlijke statistieken voor wat ooit een bruisende SC was boysSPOILER: 2024Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al helemaal als je het vergelijk met 2017SPOILER: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:38 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn wel hele pijnlijke statistieken voor wat ooit een bruisende SC was boysSPOILER: 2024Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al helemaal als je het vergelijk met 2017Ik doe mijn best.SPOILER: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent er zelf ook amper.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Maar goed. Nu douchen want mijn vriendin heeft mij onder gesaust ipv de muren
Zal zo even woordle doen
Altijd aanwezig maatje. DE MANNEN DIE VOORAAN STAANquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Maar jij bent er zelf ook amper.![]()
SPOILER: 2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn wel hele pijnlijke statistieken voor wat ooit een bruisende SC was boysSPOILER: 2024Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al helemaal als je het vergelijk met 2017Van 34 naar 15 en nu naar 5.SPOILER: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk dat ik nu een main character ben, ik snap dat dit enorm aantrekkelijk is voor de vrouwen @Charz
Erg jammer dat Niek weer gevlogen is.![]()
Nieuw onderkomen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zal zo even woordle doen![]()
Ik denk al erg veel na over de volgende username waarmee n1ek- ten tonele zal verschijnenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Van 34 naar 15 en nu naar 5.
Duidelijk dat ik nu een main character ben, ik snap dat dit enorm aantrekkelijk is voor de vrouwen @:charz
Erg jammer dat Niek weer gevlogen is.![]()
![]()
Duurt wel langquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk al erg veel na over de volgende username waarmee n1ek- ten tonele zal verschijnen![]()
in 2017 zat ik boven op jou dusquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Van 34 naar 15 en nu naar 5.
Duidelijk dat ik nu een main character ben, ik snap dat dit enorm aantrekkelijk is voor de vrouwen @:charz
Erg jammer dat Niek weer gevlogen is.
Vriendin heeft afgelopen maandag de sleutel gekregenquote:
En ik uhhhh. We hebben het bod geaccepteerd, en als alles goed gaat is de overdracht 3 november.
Dus ik ga dan in oktober weer op de zolder van mijn ouders wonenTot ik een nieuw huis heb.
Dus als iemand wat weet? Rondom Rotterdam... let me knowMax 800 euro huur
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
in 2017 zat ik boven op jou dus![]()
![]()
Waarom woon je niet gewoon bij je man danquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vriendin heeft afgelopen maandag de sleutel gekregen
En ik uhhhh. We hebben het bod geaccepteerd, en als alles goed gaat is de overdracht 3 november.
Dus ik ga dan in oktober weer op de zolder van mijn ouders wonenTot ik een nieuw huis heb.
![]()
Omdat we uit elkaar zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom woon je niet gewoon bij je man dan![]()
Nou ja bijna uit elkaar. Scheiding is bijna rond
Ohquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Omdat we uit elkaar zijn![]()
Nou ja bijna uit elkaar. Scheiding is bijna rond
Hey![]()
![]()
Ik zie je nooit!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd aanwezig maatje. DE MANNEN DIE VOORAAN STAAN![]()
Dit is geil.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zal zo even woordle doen[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nouquote:
Weet je wat een kutwerk dat is om het eraf te halen
En morgen weer
Ow die zijn samen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje Pisces ook nietIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
@onlogisch vertelde vroeger altijd zijn diepste geheimen aan mij. Maar die liefde is over
Zo diep waren ze niet, hij laat het meestal breed hangenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:onlogisch vertelde vroeger altijd zijn diepste geheimen aan mij. Maar die liefde is over![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zo diep waren ze niet, hij laat het meestal breed hangenOkequote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon vrienden
In goed overleg.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon vrienden![]()
Ja die van ons vrij makkelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Een beetje te doen zo'n scheiding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Gefeliciteerd nogquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die van ons vrij makkelijk.
Geen kinderen dat scheelt
Gezamenlijke advocaat. Die zei ik heb nog nooit zo'n makkelijke scheiding meegemaakt
Ik mag ook alles hebben, maar dat heb ik geweigerd. Ben van netjes verdelen, ik hoef ook geen alimentatie of pensioen. Kan mijn eigen boontjes wel doppen straks
Mijn verjaardag gister was wel kut. Dus met dat soort dagen is het wel wennen![]()
Maar goed, ben alleen bang voor de toekomstIk zei vandaag nog tegen vriendin, straks ga ik helemaal alleen dood
zegt ze: maar je hebt mij toch..... uh die gaat eerder dood natuurlijk want alcoholist, drugs en roken
Van iemand die niet rookt, geen drugs gebruikt en niet drinkt![]()
![]()
Drink jij niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog
Van iemand die niet rookt, geen drugs gebruikt en niet drinkt
Ow ik doe wel een drankje hoor. Drugs doe ik niet meer en roken nooit gedaan.
Overigens, de behangman rookt zware shagDie geur zit nog steeds in mijn neus
![]()
![]()
Wat een smeerlapquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Drink jij niet?
Ow ik doe wel een drankje hoor. Drugs doe ik niet meer en roken nooit gedaan.
Overigens, de behangman rookt zware shagDie geur zit nog steeds in mijn neus
![]()
![]()
![]()
jaquote:En dan gewoon in de tuin, maar die geur
Ik ging serieus googlen hoe je het uit je neus krijgt
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die van ons vrij makkelijk.Nog gefeliciteerd maatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met coke wellichtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
jaEn dan gewoon in de tuin, maar die geur
Ik ging serieus googlen hoe je het uit je neus krijgt![]()
Dank je welquote:
Al was het wel een kut verjaardag
Is toch andersHoewel we nog in hetzelfde huis wonen
Gewoon eerder weggaan johquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dank je wel
Al was het wel een kut verjaardag
Is toch andersHoewel we nog in hetzelfde huis wonen
![]()
In ieder geval een stap richting je nieuwe zelf, was vast gezellig plakkerig geworden om je verjaardag op een zolderkamer te vierenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Nog eerder bij mijn ouders
Jij bent niet goed![]()
Ja heb jij een huis voor mij danquote:
Ik sta nu 4 jaar ingeschreven, ik ben minimaal 400e op de lijst
Kopenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja heb jij een huis voor mij dan
Ik sta nu 4 jaar ingeschreven, ik ben minimaal 400e op de lijst![]()
Dat ken ik nietquote:Sowieso verdien ik te weinig (kutbedrijf
)
En ik moet de overwaarde nog delen
En ik ga mijn baan kwijt raken
Dus kom in de ww. Wil geen appartement want dan betaal je je scheel aan VVE.
Sowieso gaan appartement hier vanaf 275.000 en huizen vanaf 350.000
Dus ben fucked up![]()
Of ik moet zo snel mogelijk een rijke vent vinden
Onlogisch is best rijk tochquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat ken ik nietSowieso verdien ik te weinig (kutbedrijf
)
En ik moet de overwaarde nog delen
En ik ga mijn baan kwijt raken
Dus kom in de ww. Wil geen appartement want dan betaal je je scheel aan VVE.
Sowieso gaan appartement hier vanaf 275.000 en huizen vanaf 350.000
Dus ben fucked up![]()
Of ik moet zo snel mogelijk een rijke vent vinden
En voor Feyenoord
Ik zie best een match![]()
Maar ik doe nu een cursus WFTKan ik weer terug naar bank- en verzekeringswezen
Ja maar @onlogisch is mijn billie maatjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch is best rijk toch
En voor Feyenoord
Ik zie best een match
Dat zei mijn pa.... je komt niet weer met een ajacied thuis hoor
(mijn eerste echte vriendje was voor ajax)
Wat goed van jequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ga zo door
Doe niet zo stompzinnigquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja maar @onlogisch is mijn billie maatje![]()
Nou dank je wel hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat goed van jeGa zo door
[..]
Doe niet zo stompzinnig
Hoezo?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb zin om te eten, maar het is nog te vroeg![]()
Het is kwart over 4. Als ik nu ga eten dan val ik die zak chips aan vanavondquote:
Mag niet TE dik worden van @GGMM
Jij hebt toch een veel te groot hart voor die saaie meuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ga gewoon voor een leven met minder geld en meer liefde.![]()
Je kan die volle zak gewoon nu al weggooienquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is kwart over 4. Als ik nu ga eten dan val ik die zak chips aan vanavond
Mag niet TE dik worden van @:GGMM![]()
Er staan nog 399 Mohammeds voor je, even geduld aub @RamboDirk @Zipportalquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja heb jij een huis voor mij dan
Ik sta nu 4 jaar ingeschreven, ik ben minimaal 400e op de lijst![]()
En hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jij hebt toch een veel te groot hart voor die saaie meuk.
Ga gewoon voor een leven met minder geld en meer liefde.
Ik wil niet jaren bij ouders op zolder blijven wonen
Het kutte is, ik had WFTMaar die certificaat heb ik nooit gedownload uit mijn leeromgeving van de Rabobank
dom.....
Gewoon billen wassen in de zorgquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je?
Ik wil niet jaren bij ouders op zolder blijven wonen
Het kutte is, ik had WFTMaar die certificaat heb ik nooit gedownload uit mijn leeromgeving van de Rabobank
dom.....
![]()
Het is serieus gewoon fucking dramaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er staan nog 399 Mohammeds voor je, even geduld aub @:RamboDirk @:ZipportalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
nee gedver. Ik ben geen zorgtypequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gewoon billen wassen in de zorg
Ik hou niet van baby's /kinderen en ik hou niet van ouderen
Nu pas door dat jij het bent, had het wel eerder kunnen weten met Vino_Tintoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:onlogisch vertelde vroeger altijd zijn diepste geheimen aan mij. Maar die liefde is over![]()
![]()
Nou daar had ik eigenlijk alleen op gereageerd omdat dat het huis is van mijn vriendinquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:27 schreef GGMM het volgende:
Als die 3.179 mensen allemaal afhaken is die woning mooi van jou
Ze wilde weten hoeveel reacties erop kwamen
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu pas door dat jij het bent, had het wel eerder kunnen weten met Vino_TintoHola
Ja ik ben hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent natuurlijk de wijnman
Je vriendin vertoont kinderlijk gedrag, ga je toch wel goed mee om denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee gedver. Ik ben geen zorgtype
Ik hou niet van baby's /kinderen en ik hou niet van ouderen![]()
Door mij in te sausen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je vriendin vertoont kinderlijk gedrag, ga je toch wel goed mee om denk ik
Ja soms kan ze vervelend zijn
Maar ze is wel een leuke vriendin.
Nee dat is geilquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Door mij in te sausen?
Ja soms kan ze vervelend zijn
Maar ze is wel een leuke vriendin.
Drugsgebruik![]()
Geil nog welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nee dat is geil
Drugsgebruik![]()
owwwwwwwwww, ach ja alleen blowen en soms xtc op een feestje
maar x deed ik ook, maar nu niet meer, ik ben braver geworden. Ik drink alleen wel alcohol, vind je dat erg?
@onlogisch heeft daar een hekel aan namelijk
800 euro in Rotterdam in de vrije huursector? Ik hoop dat je een goede band met je ouder hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
![]()
omgeving he....quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
800 euro in Rotterdam in de vrije huursector? Ik hoop dat je een goede band met je ouder hebt.
Mag ook hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt
Vrije sector gaat hem niet worden denk ik
Zag er wel 1 in delft of utrecht. Maar zie me daar (nog) niet wonen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Delft is 20 minuten OV van Rotterdam toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
omgeving he....
Mag ook hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt
Vrije sector gaat hem niet worden denk ik
Zag er wel 1 in delft of utrecht. Maar zie me daar (nog) niet wonen.![]()
Ja maar familie en vrienden wonen allemaal in Spijkenissequote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Delft is 20 minuten OV van Rotterdam toch?
Dat is nog geen halfuur rijden met de auto? Vrees toch dat je zo'n gesprekje als in Kopen zonder kijken nodig hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar familie en vrienden wonen allemaal in Spijkenisse
Niet lullig bedoelt overigens. Hopelijk vind je iets binnen je huidige wensen.![]()
ja maar delftquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat is nog geen halfuur rijden met de auto? Vrees toch dat je zo'n gesprekje als in Kopen zonder kijken nodig hebt.
Niet lullig bedoelt overigens. Hopelijk vind je iets binnen je huidige wensen.
Eigenlijk is utrecht wel een optie
Ik was gevraagd door een bedrijf die daar zit![]()
Maar grote kans dat ik dan met mijn oude werk te maken krijg
GeGeen idee. Weleens geweest en leek mij een prima stad.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja maar delft
Eigenlijk is utrecht wel een optie
Ik was gevraagd door een bedrijf die daar zit![]()
Maar grote kans dat ik dan met mijn oude werk te maken krijg
Zelf ook zoekende dus ken je frustratie.![]()
Ach ja komt goed, gewoon positief blijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef Makamba_ het volgende:
Ge
[..]
Geen idee. Weleens geweest en leek mij een prima stad.
Zelf ook zoekende dus ken je frustratie.
Kan altijd nog naar Spanje verhuizenNIE nummer heb ik al
Gecondoleerdquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar familie en vrienden wonen allemaal in Spijkenisse
Check deze @onlogisch @KingRoland![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Check deze @:onlogisch @:kingroland
Wat is deze
Zoek jij ook alleen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef Makamba_ het volgende:
Ge
[..]
Geen idee. Weleens geweest en leek mij een prima stad.
Zelf ook zoekende dus ken je frustratie.![]()
Ja, sinds vorige week wel een contract voor onbepaalde tijd dus mijn kansen zijn toch zeker een procent gestegen.quote:![]()
leg uit....quote:quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Coin Aber GGMM en ik zitten in een tribe, voel je welkom.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ja, sinds vorige week wel een contract voor onbepaalde tijd dus mijn kansen zijn toch zeker een procent gestegen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga nasi maken
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Libanees Flatbread, met kip, groente in lekker sausiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga nasi makenEn sla
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:37 schreef vrijgevochten het volgende:
@:vino_tinto gaat volledig voor jou @:ggmm, ik ben afgevallenJij hebt je soulmate al gevonden zei je
Mijn tweelingziel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
NeeJij hebt je soulmate al gevonden zei je
Een soulmate is weer wat anders, maar inderdaad voor minder dan een soulmate doe ik het niet.
Al is mijn seksuele energie tegenwoordig zo groot dat elke vrouw wel een hapje wil, maar ik kan dat beter channelen voor creatieve uitingen.![]()
jezusquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mijn tweelingziel.
Een soulmate is weer wat anders, maar inderdaad voor minder dan een soulmate doe ik het niet.
Al is mijn seksuele energie tegenwoordig zo groot dat elke vrouw wel een hapje wil, maar ik kan dat beter channelen voor creatieve uitingen.
Jammer weer
Ik over jou fantaseren?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ach je mag er altijd over fantaseren.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat raar zeg, terwijl je zulke interessante dingen zegtquote:quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mijn tweelingziel.
Al is mijn seksuele energie tegenwoordig zo groot dat elke vrouw wel een hapje wil, maar ik kan dat beter channelen voor creatieve uitingen.![]()
Tja hij maakte kansquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar zeg, terwijl je zulke interessante dingen zegt
[..]
nee grapje....Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bedankt makkerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar zeg, terwijl je zulke interessante dingen zegt
[..]![]()
Wtfquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Tja hij maakte kans
nee grapje....![]()
Ik houd het vanaf nu weer bij mijn dagelijkse Woordle score hier.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mijn tweelingziel.
En soulmatesquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Ik kan niet op tegen je tweelingziel toch
Maar @FlippingCoin zei dat @GGMM een beest in bed was, dus schiet je pijl om hem te berijden als een amazone.![]()
Primaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik houd het vanaf nu weer bij mijn dagelijkse Woordle score hier.![]()
Ja maar @GGMM is niet voor Feyenoord, mattiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:59 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
En soulmates
Maar @:flippingcoin zei dat @:ggmm een beest in bed was, dus schiet je pijl om hem te berijden als een amazone.
En @:flippingcoin weet ik niet.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Coin is een nerd en kan volgens mij net aan fietsenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar @:ggmm is niet voor Feyenoord, mattie
En @:flippingcoin weet ik niet.![]()
Dat vraag ik nietquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Coin is een nerd en kan volgens mij net aan fietsenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ik weet 100% zeker dat ik jou zo in elkaar ramquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Coin is een nerd en kan volgens mij net aan fietsenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
En daarom verlies je!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik weet 100% zeker dat ik jou zo in elkaar ram![]()
Waaromquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht kan je even je focus buiten het voetbalstadion zoeken
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Er zijn van die matjes die je uit kunt rollen om yoga op te doen, kan ook leuk zijn
SPOILER: 2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn wel hele pijnlijke statistieken voor wat ooit een bruisende SC was boysSPOILER: 2024Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al helemaal als je het vergelijk met 2017HaagsgodSPOILER: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op Facebook Rotterdam Housing groep zie ik een studio voor 750. Post is door Poerio Constanza. Succes!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
-![]()
Thx! Ik ga even kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Op Facebook Rotterdam Housing groep zie ik een studio voor 750. Post is door Poerio Constanza. Succes!
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: