SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hier in de ghetto doen we aan creatief parkerenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:15 schreef devzero het volgende:
[..]
@:loveislikeakiss heeft vast wel voldoende parkeergelegenheid bij haar villaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zit op de stairmeisterquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hier in de ghetto doen we aan creatief parkeren![]()
Uhuquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hier in de ghetto doen we aan creatief parkeren![]()
![]()
Osnabrück is ook mooie omgeving. Nooit zelf in de stad geweest maar wel in de buurt. Ligt nog net aan de voorlopers van de Eiffel of net in de Eiffel afhankelijk van je definitie ervan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Limburg is zeker niet verkeerd. Platteland kan leuk zijn maar vind het ook erg fijn door de bossen te wandelen. Daarom noemde ik Drenthe en Friesland, daar is net even wat meer bos.
En natuurlijk Duitsland, ga graag naar Osnabrück vanwege de heuvels.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ging over dat een Spaanse stad niet-traditioneel Spaanse feesten verbiedt.
"Ja maar ze zijn 800 jaar bezet geweest door moslims, dus horen islamitische feesten ook gewoon bij Spanje en moeten ze die dus toestaan!"![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
De stad zelf is ook erg mooi, gaan er altijd heen om te eten na een wandeling. Veel oude gebouwen en bezienswaardigheden. Ze hebben er ook een geweldige botanische tuin.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Osnabrück is ook mooie omgeving. Nooit zelf in de stad geweest maar wel in de buurt. Ligt nog net aan de voorlopers van de Eiffel of net in de Eiffel afhankelijk van je definitie ervan.
Het is inderdaad een uitloper van de Eiffel (wat ook geweldig is), kun je ook mooi zien op hoogtekaarten.![]()
He mensen wat vinden we nou van het Efteling Grand Hotel?
Het nieuwe super de luxe efteling hotel.
Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld. Het oogt allemaal zo klinisch en modern
Als ik zou mogen kiezen zou ik voor het Efteling Wonder hotel (oude hotel) gaan met thema kamers. Dit is net alsof je in een operatiekamer overnacht. Beetje jammer wel.![]()
ik vind het ontbijt engquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:44 schreef KoningWouter het volgende:
He mensen wat vinden we nou van het Efteling Grand Hotel?
Het nieuwe super de luxe efteling hotel.
Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld. Het oogt allemaal zo klinisch en modern
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik zou mogen kiezen zou ik voor het Efteling Wonder hotel (oude hotel) gaan met thema kamers. Dit is net alsof je in een operatiekamer overnacht. Beetje jammer wel.
brood dat open ligt van 7 tot 11
een pan waar 100 american pancakes in liggen om warm te blijven
blijkbaar zijn er ook dingen a la carteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik wil nog een keer overnachten in de fata morgana kamer, overweeg het te doen voor de wintermeet van de EgM maar we hebben nog geen datumHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze hebben wel een hele goede kok gecharterd. Dus ik verwacht er veel van. Maar ik vind het interieur zo klinisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind het ontbijt eng
blijkbaar zijn er ook dingen a la carte![]()
mijn vader verblijft er over een maandje
die man kan erheen lopen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh dat wist ik nog niet eens. Maar aangezien alles super de luxe moet wordt dat wel ververst toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind het ontbijt eng
blijkbaar zijn er ook dingen a la carte![]()
Landschap daar deed me beetje denken aan Limbabwe, wat eigenlijk een tussenstuk is tussen de Eiffel en de Ardennen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef bondage het volgende:
[..]
De stad zelf is ook erg mooi, gaan er altijd heen om te eten na een wandeling. Veel oude gebouwen en bezienswaardigheden. Ze hebben er ook een geweldige botanische tuin.
Het is inderdaad een uitloper van de Eiffel (wat ook geweldig is), kun je ook mooi zien op hoogtekaarten.
Geweldig gebied om te wandelen, fietsen en op de motor leuk omdat je er dan relatief hard kan gaan zonder de max snelheid over te gaan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik heb geen ideequote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nog niet eens. Maar aangezien alles super de luxe moet wordt dat wel ververst toch?
ik zag de vlogger filmpjes van het ontbijt en dacht... ehHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ligt vaak aan het personeel en hoe goed die zijn in het inschatten van wat er nodig is icm het aantal bezoekers.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nog niet eens. Maar aangezien alles super de luxe moet wordt dat wel ververst toch?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Prijzen die ik meekreeg zijn wel bizar. Vanaf 550 euro per nacht.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb geen idee
ik zag de vlogger filmpjes van het ontbijt en dacht... eh
Het zal mijn smaak zijn maar dat vind ik het echt niet waard.![]()
kunt vanaf de ontbijtzaal wel lekker mensen kijkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hou er rekening mee dat voor 2 personen het ook 2 dagen entree geeft, dus dat scheelt menig mens al 200 euroquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Prijzen die ik meekreeg zijn wel bizar. Vanaf 550 euro per nacht.
Het zal mijn smaak zijn maar dat vind ik het echt niet waard.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: