SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Valt nog niet tegenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Mooi plaatje in de OPWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
"Rondreis door de Balkan
Tijdens deze avontuurlijke rondreis door Bosnië-Herzegovina, Servië, Montenegro en Kroatië komen we langs boeiende steden, prachtige natuur en ontmoeten we de vriendelijke bevolking van de Balkan. We overnachten in sfeervolle kleinschalige accommodaties. Extra bijzonder zijn de overnachtingen in het Durmitor Nationaal Park en in het dorpje Sirogojno. Ook bezoeken we Küstendorf, een traditioneel dorpje gebouwd door de regisseur Emir Kusturica. Hij bouwde dit dorpje speciaal voor zijn film 'Life is a Miracle'.
Roerige geschiedenis in historische steden
Ondanks de roerige geschiedenis die de Balkan landen kent, ontwikkelen de steden zich goed. We bezoeken onder andere de bijzondere steden Mostar, Sarajevo, Kotor, Cetinje en Dubrovnik. Het historische Mostar op de Unesco werelderfgoedlijst, Sarajevo is vanwege de diversiteit in religies het "Jeruzalem van Europa", in Kotor maken we een leuke boottocht door Kotor Bay, Cetinje is een waar museum en is Dubrovnik een ware parel aan de kust. Wat we ook zeker niet overslaan is de iconische brug over de Drina Rivier.
Bergpassen, meren en Canyons
Hoewel tijdens deze rondreis de cultuur van de Balkan centraal staat, is er ook aan natuur geen gebrek in de Balkan. We bezoeken nationale parken als Durmitor, Lovcen en Skadar. Durmitor is een prachtig gebied met de hoogste toppen van het land waar water zich diep heeft uitgesneden in het landschap. In het Lovcen maken we een bijzondere wandeling met panoramisch zicht op de bergen aan de ene kant en de Adriatische zee aan de andere kant. Het Skadarmeer vormt de grens tussen Albanië en Montenegro en is een bijzonder natuurgebied. Je kunt een kajaktocht over het meer maken. Dit is één van de grootste vogelgebieden van Europa en we komen er onder meer pelikanen en aalscholvers tegen. Aan het eind van de dag bezoeken we een wijngaard nabij het meer. Adembenemend zijn ook Zlabitor Mountain en de Mrtvica Canyon waar we een wandeltocht maken.
"Do what you love, love what you do!![]()
klinkt best leuk en zou ik nog wel doen met mijn ma en mijn zusje zo samen.Do what you love, love what you do!![]()
Nou doen dan. Wat let jequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef kree het volgende:
klinkt best leuk en zou ik nog wel doen met mijn ma en mijn zusje zo samen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd leuk die ziedende supportertjes te zien als de tegenstander een corner neemtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is buiten Katwijkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
niks eigenlijk hoewel denk het is weer duur, maarja ach.quote:
Kan het betalen, enige wat ik moet regelen is ff met werk en vrij nog en dat boeken. ga doen.
Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt toch geld zat, dat vertelde je een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
niks eigenlijk hoewel denk het is weer duur, maarja ach.
Kan het betalen, enige wat ik moet regelen is ff met werk en vrij nog en dat boeken. ga doen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan lekker doen. Er kom even tussen uitquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
niks eigenlijk hoewel denk het is weer duur, maarja ach.
Kan het betalen, enige wat ik moet regelen is ff met werk en vrij nog en dat boeken. ga doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groepsreis zou ik echt nooit van mijn leven meer doen, hel op aardeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
tja genoeg iig, maar oke werk er dan ook best wel hard voor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je hebt toch geld zat, dat vertelde je een paar dagen geleden.
Het komt niet uit niks, maar oke wil maar zeggen. zelfs een lozer als ik komt er nog wel weer oke boven op
EdgyAmy?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Of je gaat heel edgy doen, je water bevriezen en zeggen dat het geen vloeistof is
Past geloof ik niet zo bij mij
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wie weet kom je een Balkanchickie tegenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
tja genoeg iig, maar oke werk er dan ook best wel hard voor.
Het komt niet uit niks, maar oke wil maar zeggen. zelfs een lozer als ik komt er nog wel weer oke boven opIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb gehoord dat dat je middle name is!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
EdgyAmy?
Past geloof ik niet zo bij mijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Edging?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat je middle name is!![]()
geen idee en mss om even mijn angst voor met groepsreizen te boven te komen helpt dit keertje met een paar die ik wel kenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wie weet kom je een Balkanchickie tegen
Alleen op groepsreis zou ik sowieso niet zo snel doenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee en mss om even mijn angst voor met groepsreizen te boven te komen helpt dit keertje met een paar die ik wel kenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Snel, Engels pratenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Waar zouden die roddels nu weer vandaan komen?
Helloquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is niet meer bij te houden!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar zouden die roddels nu weer vandaan komen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit klinkt ook wel als een contradictio in terminisquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Alleen op groepsreis zou ik sowieso niet zo snel doen
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar zouden die roddels nu weer vandaan komen?![]()
![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit klinkt ook wel als een contradictio in terminis
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
yesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: