Je hebt een vriendin voor het levenquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:47 schreef Seeburg54 het volgende:
Een of andere lul heeft een kip langs de weg gedumpt. Ik heb er een half uur achteraan gevangen en zit onder de krassen van bramenstruiken en brandnetelbulten. Maar ik heb madam gevangen!Beestje was zó blij dat ze weer te eten kreeg.
Ik heb haar eerst laten eten en drinken in onze tuinkas.(is allang ingepikt door de kippen) Net gepakt en bij de rest op stok gezet. Die zullen morgen wel mopperen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin voor het leven![]()
In ieder geval tot de kerstquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin voor het leven![]()
Held.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:47 schreef Seeburg54 het volgende:
Een of andere lul heeft een kip langs de weg gedumpt. Ik heb er een half uur achteraan gevangen en zit onder de krassen van bramenstruiken en brandnetelbulten. Maar ik heb madam gevangen!Beestje was zó blij dat ze weer te eten kreeg.
Nee, alles gaat hier van ouderdom dood. Ik heb geen kippen voor de eieren maar voor de gezelligheid.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:55 schreef JopieKlaassen het volgende:
Een kat die elke keer in onze tuin zit te schijten. Heb de eigenaren er al meerdere keren op aangesproken.
Nog even en ik koop een kooi om dat kutbeest te vangen en ergens in de Ardennen te dumpen.
Ik sta drie keer per week stront te scheppen, ik ben er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:05 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]![]()
Als je dat doet ben je een vuile rat. Laat dat beest niet de dupe worden.
Dit soort mensen.![]()
Wat voeren ze dat dier.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:08 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik sta drie keer per week stront te scheppen, ik ben er wel klaar mee.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:33 schreef lily het volgende:
Mensen die geen richting aangeven in hun auto als ze afslaan zodat je voor Jan Doedel op ze wacht (heel vaak).
Maar nog erger; mensen die rechts aangeven als ze een rotonde oprijden en dan niet afslaan maar doodleuk de rotonde driekwart nemen zodat je bijna tegen ze opknalt (vanmiddag, duitser, is dat een ding daar?)
Niet vergeten om een Tikkie te sturen voor de benzine.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:55 schreef JopieKlaassen het volgende:
Een kat die elke keer in onze tuin zit te schijten. Heb de eigenaren er al meerdere keren op aangesproken.
Nog even en ik koop een kooi om dat kutbeest te vangen en ergens in de Ardennen te dumpen.
Echt he? Dan word je gewoon misleid. Maar toon dat maar eens aan achteraf.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:33 schreef lily het volgende:
Mensen die geen richting aangeven in hun auto als ze afslaan zodat je voor Jan Doedel op ze wacht (heel vaak).
Maar nog erger; mensen die rechts aangeven als ze een rotonde oprijden en dan niet afslaan maar doodleuk de rotonde driekwart nemen zodat je bijna tegen ze opknalt (vanmiddag, duitser, is dat een ding daar?)
Ja, niet dus.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:05 schreef -Spring het volgende:
[..]
Echt he? Dan word je gewoon misleid. Maar toon dat maar eens aan achteraf?
Ergens is het krom dat je voor een hond wel belasting moet betalen (en het gros van de baasjes ruimt de poep netjes op) terwijl je voor katten niks betaalt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:55 schreef JopieKlaassen het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ergens is het krom dat je voor een hond wel belasting moet betalen (en het gros van de baasjes ruimt de poep netjes op) terwijl je voor katten niks betaalt.
Terwijl katten in tuinen schijten en vogels en vissen doden/eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:28 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik heb bewust een verstokte binnenkat geadopteerd en heb die blij gemaakt met een afgezette tuin toen bleek dat ze dat toch leuk vond. Ben namelijk ook best gek met mijn buren en die zijn de katten in de buurt wel zat met hun strooptochten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ergens is het krom dat je voor een hond wel belasting moet betalen (en het gros van de baasjes ruimt de poep netjes op) terwijl je voor katten niks betaalt.
Terwijl katten in tuinen schijten en vogels en vissen doden/eten.
Dan heb je verkeerde vrienden.quote:Op zondag 7 september 2025 21:21 schreef Seeburg54 het volgende:
Aan mensen die zich vrienden noemen maar er vervolgens niet zijn als je ellende hebt. Maar ondertussen wel bij jou staan te janken als ze een scheet dwars hebben zitten.
Het Goede Doel had gelijk, vriendschap is een illusie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |