abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218434665
pi_218434693
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:47 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
of hij het goed had gelezen in de krant dat de spitsen niet scoorden in de voorbereiding? Goed begin van een discussie inderdaad :D
Nouja, ik begreep z’n punt wel. Hij wil de zeer ondermaatse situatie schetsen voorin.
Dit, dus.
pi_218434725
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nouja, ik begreep z’n punt wel. Hij wil de zeer ondermaatse situatie schetsen voorin.
mwaw. Denk dat de bedoelingen wat anders waren en zijn. De discussie met jou verliep wat gezonder laten we het daar maar op houden :)
pi_218434731
quote:

[..]
Natuurlijk. Een Feyenoord supporter die "iets in de krant heeft gelezen" met betrekking tot de spitsen van Ajax. Vervolgens 1 op 1 toont het OG Klaas account te zijn.

Juist. Dat is echt een enorm goed startpunt voor een discussie.

Ik heb hem zelfs nog vriendelijk gevraagd wat nu het punt voor discussie was.
pi_218435020
Er was weer internet uurtje op de stichting zo te lezen.
No bitch to me
pi_218435508
quote:

[..]
Waar je vervolgens vier keer een reactie op kreeg zonder daar verder op te reageren. Gaat wel lekker ja.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_218435712
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Waar je vervolgens vier keer een reactie op kreeg zonder daar verder op te reageren. Gaat wel lekker ja.
Op welke reactie heb ik 4 keer niet gereageerd?
Dit, dus.
pi_218435776
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Op welke reactie heb ik 4 keer niet gereageerd?
Je moet wel op alles reageren wat er op jouw reacties wordt gereageerd hè.

Anders ben je af hoor. Staat in de kleine lettertjes.
pi_218440343
Inmiddels 20 miljoen aan salaris minder, wel inclusief akpom deal al meegenomen.

Kan 28 worden bij vertrek brobbeu, mannsverk en kaplan.

Wat een geld zeg :') maar prima werk op dat vlak wel.
pi_218440410
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 09:21 schreef Bofjijff het volgende:
Inmiddels 20 miljoen aan salaris minder, wel inclusief akpom deal al meegenomen.

Kan 28 worden bij vertrek brobbeu, mannsverk en kaplan.

Wat een geld zeg :') maar prima werk op dat vlak wel.
En waarschijnlijk wel een betere selectie dan vorig jaar.
Oh.
pi_218440909
Ajax Akkoord met Gladbach over Itakura
pi_218440946
Al met al begin ik wel te geloven dat Kroes wellicht daadwerkelijk nog weleens een goede TD is.
pi_218441141
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:33 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop het, halve Bundesliga wordt de laatste dagen genoemd als mogelijke kaper.
pi_218441170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:33 schreef Wotte het volgende:
We worden WERELDKAMPIOEN!

Zou een goede categorie speler zijn, middenmoot Bundesliga, veel beter ga je niet kunnen halen ^O^
Jack does it in real time...
pi_218441181
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 10:59 schreef DeeBee het volgende:

[..]
We worden WERELDKAMPIOEN!

Zou een goede categorie speler zijn, middenmoot Bundesliga, veel beter ga je niet kunnen halen ^O^
Wel veel geld voor een contract dat over een jaar afloopt voor een speler met weinig restwaarde.
pi_218441332
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:01 schreef Cavalier het volgende:

[..]
Wel veel geld voor een contract dat over een jaar afloopt voor een speler met weinig restwaarde.
Ja, als je weer een kindsoldaat ergens vandaan gaat plukken staat hij niet gelijk basis, je kan niet alles hebben.

Zolang je iemand in de selectie vervangt of erbij haalt zonder debiel Mislintat-contract is het al een vooruitgang.

Zoals iemand hier postte is ¤25 miljoen per jaar besparen op de salarissen al een gigantische prestatie, sportief succes zal nog wat langer moeten wachten. En zolang Sjonnie aan het roer staat komt dat toch niet, dus dan maar beter de club in wat betere staat krijgen.
Jack does it in real time...
pi_218441421
Die besparingen op de salarissen zijn natuurlijk wel de boekwaardes. Niet wat we per jaar besparen. Daar komt dat hele bizarre Akpom verhaal ook vandaan. Stond nog in de boeken voor 5 miljoen salaris als in de resterende salaris boekwaarde van zijn HELE contract. Geen 5 miljoen per jaar.

Zelfde met die 20-25 miljoen verhaal. Dat zijn niet de besparingen per jaar, maar de gehele boekwaarde besparingen.

Wat er natuurlijk niks aan af dat, dat het gewoon besparingen zijn en ruimte creëert voor nieuwe spelers.

edit;
En zie je ook terug in de verkoop van overbodige spelers. Worden vrijwel allemaal verkocht voor de resterende boekwaarde. Zodat het boekhoudkundig min of meer op 0 uitkomt.
Wat Kroes en co aan het doen zijn is gewoon hardhandig de boeken balanceren. En dat is prima, en ook heel hard nodig.
Jammer dat "journalisten" (En Fred Kroket) telkens vanalles door elkaar gebruiken wat op dat moment uitkomt.(Al dan niet gevoed door Kroes)

[ Bericht 30% gewijzigd door HarryDePizzaBakker1 op 07-08-2025 11:36:19 (Toevoeging) ]
pi_218441716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Die besparingen op de salarissen zijn natuurlijk wel de boekwaardes. Niet wat we per jaar besparen.
Natuurlijk zijn dat WEL besparingen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_218441768
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 12:10 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Natuurlijk zijn dat WEL besparingen
3e alinea Hans.
pi_218441969
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Die besparingen op de salarissen zijn natuurlijk wel de boekwaardes. Niet wat we per jaar besparen. Daar komt dat hele bizarre Akpom verhaal ook vandaan. Stond nog in de boeken voor 5 miljoen salaris als in de resterende salaris boekwaarde van zijn HELE contract. Geen 5 miljoen per jaar.

Zelfde met die 20-25 miljoen verhaal. Dat zijn niet de besparingen per jaar, maar de gehele boekwaarde besparingen.

Wat er natuurlijk niks aan af dat, dat het gewoon besparingen zijn en ruimte creëert voor nieuwe spelers.

edit;
En zie je ook terug in de verkoop van overbodige spelers. Worden vrijwel allemaal verkocht voor de resterende boekwaarde. Zodat het boekhoudkundig min of meer op 0 uitkomt.
Wat Kroes en co aan het doen zijn is gewoon hardhandig de boeken balanceren. En dat is prima, en ook heel hard nodig.
Jammer dat "journalisten" (En Fred Kroket) telkens vanalles door elkaar gebruiken wat op dat moment uitkomt.(Al dan niet gevoed door Kroes)
Je hebt half gelijk, hoe Ajax spelers op de balans zet is de transfersom+contractwaarde (weet alleen niet of dat inclusief bonussen is, maar denk het niet) en dat schrijven ze dan af per jaar op basis van de contractsduur. Dat doet er echter niet aan af dat Akpom echt richting de 3 miljoen zou gaan verdienen dit seizoen en dat dus wel degelijk een echte besparing is dit jaar.
Zelfde voor de andere spelers, de kasstroom wat betreft salarissen gaat een stuk gezonder zijn dit seizoen en dat was vorig seizoen potentieel problematisch (daarom dat ze dat extra kredietlijntje moesten openen voor het geval dat).
pi_218442083
twitter
  donderdag 7 augustus 2025 @ 13:04:21 #22
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218442131
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:00 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Volgens mij wel echt een prima speler. 13 miljoen alleen best wat geld voor iemand van die leeftijd.
pi_218442138
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:04 schreef fetX het volgende:

[..]
Volgens mij wel echt een prima speler. 13 miljoen alleen best wat geld voor iemand van die leeftijd.
Max 12 geloof ik inclusief bonussen

twitter
pi_218442158
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:04 schreef fetX het volgende:

[..]
Volgens mij wel echt een prima speler. 13 miljoen alleen best wat geld voor iemand van die
leeftijd.
Ik hoop dat hij iemand is die een beetje de henderson rol kan pakken, maw het veld en mensen goedzetten of zoeken we specifiek naar die rol nog voor de nieuwe 6 die we zoeken?
pi_218442168
Hoppaaa, mooi hoor. Vrij veel geld, maar van wat ik gezien heb enorm stabiele verdediger. Nu nog een nieuwe nummer 6 graag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')